list-gheymat-berezent-6

پارچه های برزنت، 100٪ ضد آب و ضد پوسیدگی هستند، از نظر وزن بیش از سایر پارچه های معمولی در بازار سنگین هستند، که این مزیت برای تولید روکش های خودرو بسیار اهمیت دارد، علاوه بر این این نوع پارچه وقتی خیس می شود، از طول و عرض آن جمع یا کاسته نمی شود، قابل تجزیه بیولوژیکی بوده، ضد آب است، به طور کلی توسط کشاورزان و صنعت حمل و نقل و ساختمان استفاده می شود. برای دریافت لیست قیمت برزنت انواع پارچه های برزنتی می توانید با ما تماس بگیرید.


بهترین فروشگاه پارچه برزنت در کشور

همانطوری که می دانید مواد برزنتی پوشش داده شده به طور گسترده ای به عنوان سایبان، پوشش کامیون، پرده جانبی، چادرها، محصولات بادی، مواد چوبی برای تأسیسات ساختمان و خانه استفاده می شوند. عرض چنین موادی از ۱.۵ متر تا ۵ متر است، البته می توان عرض های دیگری را به صورت مستقیم از تولید کننده سفارش داد. از نظر رنگ نیز برزنت ها در رنگ های مختلفی تولید می شوند، رنگ را می توان با توجه به نیاز مشتری تولید کرد.

پارچه های برزنت معمولا از انعطاف پذیری خوب و مقاومت کشش عالی در برابر پارگی برخوردار است. دنیای چادر بهترین فروشگاه عرضه کننده پارچه برزنت در کشور است. از سال ۱۳۷۹ تاسیس و تا کنون محصولات بیشماری را تولید و با قیمت ارزان به بازار عرضه کرده است.
شرکت دنیای چادر نه تنها مواد برزنتی مصرف کنندگان را تأمین می کند، بلکه دارای بخش طراحی ویژه ای نیز است که بر اساس درخواست مشتری، محصولات با کیفیت و متناسب با نیاز آنها تولید می کند.

پارچه برزنت ضد آب

پارچه برزنت ضد آب که در شرکت دنیای چادر تولید می شود، با عنوان های همچون، تارپ، الیاف ضد آب و .. شناخته می شود. این نوع مواد برای محافظت در برابر باران، رطوبت و ناشی از آن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ما طیف گسترده ای از برزنت ها را با کیفیت و اندازه ها مختلف و متناسب با نیازهای همه مشتریان تولید می کنیم. ما به صنعت ساخت و ساز، صنعت معدن، خانوارهای مشترک و بسیاری از کارخانه ها، انبارها محصولات برزنتی خود را ارسال می کنیم. مشتریان ما شرکت های خصوصی و همچنین شرکت های دولتی و نیمه دولتی هستند.

برای خرید برزنت ضدآب از فروشگاه دنیای چادر می توانید به صورت حضوری به فروشگاه ما در کرج مراجعه کنید. ما طیف گسترده ای از محصولات برزنتی را تولید می کنیم. پارچه های برزنتی موجود در فروشگاه ما به شکل سه لا و شش لا بوده، که هر کدام از آنها را می توان برای کار مخصوصی به کار برد، از لحاظ قیمت نیز تمام محصولات ما برای مشتریان به صرفه است.
محصولات برزنتی دنیای چادر مزیت های مختلفی همچون:
• قابلیت تاشوندگی سریع و آسان
• طراحی شده برای طیف گسترده ای از کاربری ها
• تنوع زیاد در شکل، رنگ، عملکرد و ظرفیت
• قیمت خرید، ارزان و مقرون به صرفه
• طول عمر زیاد و کیفیت فوق العاده خوب
• تولید شده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک
• طراحی و ساخت مطابق با آیین نامه های محیط زیست