MOSA777

 چادر برزنتی مسافرتی ضد آب جز مستحکم ترین و ضخیم ترین نمونه های موجود در بازار می باشد. نمایندگی فروش چادر برزنتی انواع مختلفی از چادر ها از لحاظ سایز و همچنین نحوه باز و بسته شدن آن با کیفیت بالا عرضه می کند.

آشنایی با انواع چادر مسافرتی از لحاظ سازه


برای افرادی که به سفر علاقه دارند باید وسایل خاصی را به همراه داشته باشند که یکی از بهترین و واجب ترین وسایل چادر مسافرتی است.
انواع مختلفی از چادر مسافرتی وجود دارد که باید در هنگام انتخاب چادر مسافرتی علاوه بر کیفیت آن به وزن و حجمی که قرار است اشغال کند نیز دقت کافی کرد.
زیرا معمولاً چادرهای مسافرتی را در کمپینگ ها و سفرهای بین شهری استفاده می ‌شوند و به همین علت انتخاب یک چادر با حجم و وزن مناسب می تواند گزینه خوبی باشد.
چادرهای مسافرتی درسایزهای ۲ نفره ۴ نفره ۶ نفره تا ۱۲ نفره و برخی اوقات در نمونه های سفارشی با سایزهای بزرگتر نیز تولید می شود.
چادر مسافرتی از لحاظ نوع سازه به جز دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:
1. چادر مسافرتی فنری: چادر های فنری جزء سنگین ترین نوع چادر ها هستند که مناسب برای استفاده در ساحل و مکان هایی که دمای آن خیلی بالا یا پایین نباشد این نوع چادر از استحکام بالایی برخوردار نیست و پس از درآوردن از کیف مخصوص به سرعت فنر های آن باز شده و شکل چادر کامل می شود.
2. چادر مسافرتی عصایی این نوع چادر ها نسبت به چادر های فنری از استقامت بیشتر برخوردار است و دارای وزن و حجم کمتری می باشد این نمونه از چادر برای افراد حرفه ای مناسب است و بیشتر افراد کوهنورد و طبیعت گرد از این نوع چادر استفاده می‌کنند زیرا کم حجم و وزن سبکی دارد.
3. چادر مسافرتی اتوماتیک این نوع چادر از یک سری ستون و بازو که به چادر متصل است تشکیل می‌شود و با باز کردن این ستون ها چادر سرپا میشود از مزایای خوبی که این چادر دارد نصب سریع و جمع کردن آسان آن می باشد و مورد استفاده در کمپین ها و چادرهای اسکان موقت است
در انتخاب چادر علاوه بر توجه به نوع سازه آن باید به برخی از امکانات دیگر چادرها نیز دقت کرد مانند: طناب های اضافه برای محکم کاری های بیشتر ستون های محکم برای ایجاد ارتفاع در چادر و حتی وجود یک لایه حائل برای امنیت بیشتر چادر ها و ضدآب کردن آنها و همچنین پنجره های اضافی در چادر که ممکن است مورد نیاز مصرف کننده آن باشد.


چادر مسافرتی برزنتی ضد آب و مشخصات آن


سفر کردن نیز مانند کارهای دیگر دارای آداب و رسوم خاصی می باشد که استفاده از ابزار مناسب برای سفر موجب آسانتر شدن رنج سفر و تبدیل آن به یک خاطره خوش می باشد.
انواع مختلفی از چادر‌مسافرتی با متریالهای خاص و شکل های مختلف وجود دارد که یکی از نمونه های مرغوب و با کیفیت آن چادر مسافرتی برزنتی می باشد.
انتخاب چادر مسافرتی برزنتی ضد آب موجب می شود تا در طول سفر بدون نگرانی از داشتن سرپناه با اطمینان از مسافرت لذت برد.
چادر مسافرتی برزنتی دارای مشخصات خاصی می باشد که برخی از آنها عبارتند از:
• این چادرها از استحکام خوبی برخوردارند و دارای وزن سبکی می باشند.
• در برابر اشعه فرا بنفش نور خورشید مستحکم است و دچار پوسیدگی نمی‌شود.
• به عنوان یک عایق خوب عمل کرده و هیچ گونه رطوبتی را از خود عبور نمی دهد.
• در برابر سرما و گرما نیز به عنوان یک عایق عمل می کند.
• دارای تنوع رنگ بندی بالایی است و به راحتی می ‌توان مطابق سلیقه از انواع مختلف آن استفاده کرد.
• امکان دوخت چادر در سایزهای مختلف با این پارچه وجود دارد.



فروش چادر برزنتی مسافرتی با قیمت روز


چادر مسافرتی برزنتی یکی از ابزارهای اصلی در سفر می باشد که افرادی که به مسافرت های خانوادگی و کوهنوردی و طبیعت گردی علاقه زیادی دارند لازم است تا از این چادرها تهیه کنند.
مراکز فروش چادر مسافرتی با قیمت روز و کیفیت بسیار بالا این محصول را به راحتی در دسترس مصرف کنندگان آن قرار می دهد.
راه های مختلفی برای فروش این نوع چادرها ی مسافرتی وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:
• فروش چادر مسافرتی به صورت مستقیم از کارخانه های تولیدی آن که موجب می شود تا این محصولات با تنوع بالا از لحاظ رنگ و سایز و کیفیتی عرضه شوند.
• فروش این محصول از طریق نمایندگی های مجاز عرضه آن امکان سفارش هر رنگ و سایزی را برای مشتری امکان‌پذیر می‌ کند.
• فروش از طریق سایت های آنلاین نیز موجب می ‌شود تا این محصول با قیمت مناسب تری در دسترس مصرف کنندگان آن قرار بگیرد.