list-gheymat-parche-teranziti
پارچه ترانزیتی، یکی از متداول ترین و مفیدترین وسیله های موجود در صنعت به شمار می رود، این یک واقعیت است که از پیمانکار حرفه ای گرفته تا افراد مبتدی و معمولی در مقطعی از زندگی حتی برای یک بار هم که شده از پارچه های ترانزیتی استفاده کرده اند.

قیمت پارچه ترانزیتی در دنیای چادر

پارچه ترانزیتی یا بهتر بگویم یک ابزار همه کاره، ساده اما بسیار اقتصادی و پرکاربرد است که به یک راه حل عالی برای محافظت از محصولات مختلف به خصوص در صنعت ساخت و ساز، صنعت حمل و نقل و صنعت کشاورزی گرفته تا محدوده وسیعی از صنایع دیگر مانند مصارف خانگی کاربردی وسیع دارند.

قیمت پارچه ترانزیتی همواره یکی از عوامل تاثیرگذار بر انتخاب خریدار بوده است، در دهه های اخیر عوامل مختلفی بر قیمت این محصول در بازار فروش تاثیر گذاشته است، قیمت این نوع محصولات بسته به کیفیت محصول و نوع آن متفاوت است. برای آگاهی از قیمت این محصول، شما می توانید به مراکز فروش مراجعه کنید و برند های مختلف را با یکدیگر مقایسه و با توجه به کیفیت و قیمت یکی از آنها را انتخاب کرده و همچنین از طریق مراکز فروش اینترنتی به قیمت این محصول دسترسی پیدا کنید.
اما امروزه به دلیل فروش‌های آنلاین دیگر نیازی به مراجعه فیزیکی به مراکز فروش در شهرهای شلوغ نیست، به خصوص در ایام کرونایی امروز، بسیاری از شرکت‌ها مانند، شرکت دنیای چادر محصولات تولیدی خود را به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند و با قیمت ارزانی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.
قیمت پارچه ترانزیتی عرضه شده در فروشگاه دنیای چادر زیر قیمت بازار بوده و امسال هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته است. پارچه های ترانزیتی در این فروشگاه به طور گسترده ای برای سایبان کامیون، کشتی، پوشش و ذخیره سازی بار یا حمل و نقل در کارخانه ها و بنادر معدنی استفاده می شوند، همچنین می توانند به عنوان چادر در خارج، مسافرت و بلایا نیز استفاده شوند، پارچه های ترانزیتی برای پوشاندن و محافظت از کالاها در هوای آزاد مناسب است.

قیمت انواع پارچه ترانزیتی 

همانطور که می دانید پارچه ترانزیتی در انواع مختلفی از مدلها و طرح ها تولید و به بازار فروش عرضه می شود، که هر کدام از آنها با مواد متفاوتی طراحی و ساخته می‌شود، و به همین دلیل قیمت این محصول در بازار متفاوت است. به عنوان مثال پارچه ترانزیتی برزنتی که متداول ترین نوع پارچه در بازار است، از قیمت نسبتاً ارزانی برخوردار است، اما پارچه ترانزیتی نانو به دلیل تکنولوژی بالای ساخت، و کیفیت فوق العاده بالا، از قیمت گرانترین نسبت به برزنت برخوردار است.

برای خرید پیشنهاد می کنیم از فروشگاه دنیای چادر استفاده کنید، این فروشگاه انواع مختلف پارچه ترانزیتی را با تخفیفات ویژه برای شما عرضه می کند. فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت پارچه ترانزیتی می‌توانید به مجموعه دنیای چادر واقع در کرج مراجعه کنید، و یا به صورت اینترنتی وارد فروشگاه ما شده و یا با کارشناسان ما در این زمینه تماس بگیرید، تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار بگیرد.