gheymat-chador-teranziti-3
چادر ترانزیتی به دلیل تنوع گسترده ای که در بازار دارد، و نیز مواد مختلفی که برای ساخت آن بکار برده می شود از قیمت متفاوتی برخوردار است. اما برای خرید ارزان این محصول پیشنهاد می کنیم از محصولات دنیای چادر استفاده کنید.

انواع چادر ترانزیتی و ویژگی های هر کدام

مواد استفاده چادر ترانزیتی بسیار متنوع و کار با آن آسان است. این مواد در برابر پارگی بسیار مقاوم بوده و ضد آب هستند و می توان از آن برای تهیه انواع روکش ها، پوشش ها، کیف، کیف های دوتایی، کوله پشتی یا حتی کت و باران (بارانی) استفاده کرد. البته می توان از آن به عنوان سایبان به صورت ساده یا متحرک نیز استفاده کرد.
نوعی چادر ترانزیتی وجود دارد که نسبت به سایر چادرها گران تر است. این نوع چادرها که به اصطلاح برزنت سبز زیتونی نامیده می شوند، بسیار محکم بوده و توسط ارتش و نیروهای نظامی به عنوان چادر کامیون و پوشش مخزن استفاده می شود.

این نوع چادرهای ترانزیتی باید در برابر هوازدگی در محیط های بد آب و هوا بسیار مقاوم باشند. به همین دلیل آنها با یک لاک محافظ نرم کننده رنگ آمیزی می شوند تا اطمینان حاصل شود که به دلیل از بین رفتن نرم کننده، شکننده نخواهند شد. از طرف دیگر، این ماده نباید بازتاب دهد تا در عملیات ها مشکلی ایجاد نشود - بنابراین از یک رنگ مات مخصوص نیز استفاده می شود. به این تفاوت ها باید این واقعیت را اضافه کرد که چادر ترانزیتی سبز زیتونی کاملاً مقاوم تر از سایر چادرها هستند.
به طور کلی، تمام چادر های ترانزیتی را می توان با قیچی یا برش برش داده و با استفاده از مواد مخصوص آنها را چسب زد. هرگونه سوراخ ایجاد شده برای آویز پرده یا برای کشش / دهانه باید با میخ های توخالی تقویت شود. پرچ های پاپ برای اتصالات پرچ بهترین هستند، اما برای جلوگیری از پارگی باید آنها را با ماسوره محکم کرد.

دوخت چادر ترانزیتی 

برای این که چادر ترانزیتی دوخت مناسب و با کیفیتی داشته باشد، نکاتی هست که باید به آنها توجه شود. به عنوان مثال:
برای کار خیاطی باید از یک سوزن خیاطی چرمی استفاده شود زیرا می تواند مواد پارچه ترانزیتی را برش دهد و در نتیجه جریان دوخت بیشتری داشته باشد. پس از آن، درزها باید با چسب نرم و PVC تقویت شوند تا کاملا ضد آب شوند.

معمولا برای دوخت چادر ترانزیتی از اساتید حرفه ای و ماهر استفاده می کنند و یا کار دوخت کاملا اتومات انجام می شود تا خطاهای احتمالی به حداقل برسد. یکی از مراکزی که پارچه ترانزیتی را با دوخت مناسب به بازار ارائه می کند شرکت دنیای چادر می باشد. این شرکت با داشتن نیروی متخصص و مجرب با بالاترین سطح کیفیت محصولات خود را تولید می کند.

برای خرید چادر ترانزیتی با دوخت مناسب و نیز با قیمت ارزان بهتر است به شرکت دنیای چادر مراجعه کنید. اگر در این زمینه تخصص لازم را ندارید می توانید از مشاوره رایگان دنیای چادر نیز استفاده کنید.