mosafer1

​قیمت چادر برزنتی مسافرتی ایرانی با طراحی و ارگونومی خواص خواص و استفاده از پارچه های مرغوب نسبت به نمونه های خارجی مناسب می باشد. به طور کلی قیمت فروش این چادر ها به اندازه و کیفیت و همچنین نوع طراحی آنها بستگی دارد.

آشنایی با انواع چادر برزنتی مسافرتی

انواع مختلفی از چادر مسافرتی وجود دارد که از متریال های گوناگونی برای تولید آنها استفاده می شود.
یکی از پارچه های مقاوم و پر کاربرد که در تولید چادر مسافرتی استفاده می‌ شود برزنت می ‌باشد که از مقاوم ترین و مستحکم ترین پارچه های موجود در بازار است.
نمونه های بسیار زیادی از چادر برزنتی مسافرتی وجود دارد که قبل از خرید چادر باید با توجه به کارکرد و آب و هوایی که قرار است از این محصول استفاده شود نمونه مناسب را انتخاب کرد.

چادر انواع مختلف چادر از لحاظ باز و بسته شدن وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:
• چادر فنری: این چادر از نمونه های مناسب برای افرادی است که به سفرهای خانوادگی می روند زیرا این چادرها به راحتی باز و بسته می شود و در اندازه های متفاوتی تولید می شوند تا جوابگوی نیاز افراد خانواده باشد.
• چادر عصایی: این نمونه از چادر برای افرادی است که به کوهستان و طبیعت باز علاقه مند هستند و به عنوان یک چادر حرفه‌ای مناسب‌ ترین گزینه برای این افراد می باشد ویژگی های خاصی که این چادر دارد این است که در برابر باد بالا مقاوم می باشد و همچنین در برابر بارش باران ضد آب است و به دلیل کم حجم بودن آن به راحتی می توان آن را حمل و نقل کرد و نصب آن مقداری زمان بر می باشد و به همین جهت در مسافرت های خانوادگی کمتر از آن استفاده می‌ شود.
• چادر مسافرتی اتوماتیک این محصول از جدید ترین نمونه های وارد شده به بازار است که هر دو مزیت چادر عصایی و فنری را در خود قرار داده و به راحتی باز و بسته می شود همچنین از استحکام بالایی نیز برخوردار می باشد و مقاومت خوبی در برابر بارش باران دارد و مناسب افرادی است که با اتومبیل شخصی سفر می‌ کنند چرا که دارای حجم زیادی است.
معمولاً انواع مختلف چادر های مسافرتی را در ظرفیتهای ۳، ۴، ۶ و ۱۰ نفره و همچنین بیشتر تولید می کنند که بسته به افراد استفاده کننده و همچنین قدرت حمل و نقل و جابجایی می ‌توان از هرکدام از این نمونه ها استفاده کرد.
معمولاً به همراه چادرهای مسافرتی کیف نیز ارائه می‌ شود تا به سبب وجود کیف، حمل و نقل این چادرها آسان تر شود و در حین حمل و نقل از آسیب دیدن به آن جلوگیری می‌ شود.



چادر برزنتی مسافرتی ایرانی بخرم یا خارجی؟

کمتر کسی پیدا می شود که در طول عمر خود به سفر نرفته باشد و یا به آن علاقه نداشته باشد.
اکثر افراد تمایل دارند که برای دور شدن از روزمرگی های خود به دور از هیاهوی شهری به مکانهایی‌ خارج از شهرها سفر کنند.
برای سفر با آرامش باید اسباب و وسایل مناسب آن را فراهم کرد که چادر برزنتی مسافرتی یکی از ابزارهای مهم در سفر است
معمولاً برای افراد و کمپین هایی که به چادر مسافرتی نیاز دارند این سوال به وجود می‌آید که این محصول را ایرانی بخرم یا خارجی؟
کمپانی ها و تولیدی های زیادی وجود دارند که انواع مختلفی از چادرهای مسافرتی را تولید و یا عرضه می‌ کنند.
بهتر است تا از محصولات تولید داخل استفاده شود تا بتوان به خوبی از تولیدکنندگان مختلف حمایت کرد.
از آنجا که در سال‌های اخیر به مدد پیشرفت تکنولوژی انواع مختلفی از دستگاه های به روز تولید شده‌اند که توسط آنها پارچه‌ هایی با کیفیت بالا و مقاومت خوب تولید می شود.
چادرهای مسافرتی ایرانی با استاندارد جهانی تولید می شوند که با استفاده از تمامی محصولات ایرانی در تهیه آنها این محصول با قیمت مناسب تری تولید می شود.
مناسب ترین قیمت چادر برزنتی مسافرتی در کرج
برای تهیه چادر برزنتی مسافرتی در کرج بهتر است تا این محصول را از نمایندگی ها و مراکز عرضه معتبر تهیه کرد.
زیرا خرید از مراکز معتبر و موجب می ‌شود تا این محصول با مناسب ترین قیمت ممکن در دسترس مصرف کننده آن قرار بگیرد.
معمولاً قیمت چادر برزنتی مسافرتی در کرج به عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از آنها عبارتند از:
• نوع طراحی و شکل ظاهری چادر
• کیفیت دوخت این محصولات
• کیفیت پارچه بکار برده شده در آن
• نوسانات موجود در بازار
• میزان عرضه و تقاضا