zedab1

 فروش پارچه برزنت ضد آب به قیمت کارخانه را تنها از ما بخرید. تمام مصارف این پارچه و این که چه مشخصاتی دارد را می توانید در همین سایت مطالعه کنید.

پارچه برزنت ضد آب چه مشخصاتی دارد؟

پارچه برزنت ضد آب به پارچه ای می گویند که بیشتر از جنس کرباس یا پلی استر تولید شده و با روکش یورتان یا پلاستیک پوشیده می شود.
ضد آب بودن این پارچه به دلیل مواد ضد آبی می باشد که بر روی آن می کشند. هدف از ضد آب بودن پارچه هم این است که بتواند در مقابل فشار ۱۰۰۰ میلی متر آب از خود مقاومت نشان داده و نشت نکند.
پارچه ی برزنت ضد آب از استحکام بالایی در مقابل نور خورشید و آب برخوردار است و ضخامت بالایی هم دارد.
یکی از خصوصیات مهم پارچه برزنت ضد آب در این است که ضد آب بودن پارچه باعث شده تا مقاومت بیشتری در مقابل رشد و تکثیر باکتری ها داشته باشد.
به همین خاطر است که می گوییم این پارچه جهت استفاده در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی انتخاب مناسبی است.
پارچه برزنت یک نوع پارچه بسیار سخت و محکم و ضخیم است که با همه این ها، منعطف و ضد آب هم هست. این پارچه مصارف زیادی در صنایع و زندگی روزمره ما دارد.
برزنت به دو شکل پنبه و پلی استر پنبه بوده و سایز بندی این نوع پارچه در عرض های ۱۰۰ تا ۲۰۰ سانتی متر مشاهده می شود.
گرماژ این پارچه از ۲۲۰ الی ۷۴۰ گرم بر متر مربع می باشد.
برزنت همچنین به شکل های برزنت موادی، برزنت خام، برزنت چاپی، برزنت آهاری و برزنت های خطی دیده می شود و اهمیت آن در دوخت چادر های مسافرتی ضد آب بیشتر است.
با آغاز فصل بارندگی و شروع مسافرت ها نیاز به چادرهای مسافرتی بیشتر احساس می شود.
نصارف عمده پارچه های برزنتی در دوخت پرده های ضخیم و عایق حرارت، روکش اتومبیل ها و ساک و کیف های مختلف و در واقع در هر جا که ضخامت و استحکام در اولویت باشد، استفاده می شود.
فروش پارچه برزنت ضد آب در طرح های ساده و خط دار بیشتر است که بعضی از تولیدی ها و نساجی ها بر حسب نیاز بازار و نیز سفارشات ثبت شده، جهت بافت آن پارچه اقدام می کنند.



تمام مصارف پارچه برزنت ضد آب

پارچه برزنت ضد آب در تمام مواردی که ویژگی ضد آب بودن برای ما مهم باشد مصرف می شود. عمده مصارف آن را با هم می خوانیم:
روکش اتومبیل
داربست های موقتی که در فصل سرما جهت عزاداری و پذیرایی محرم یا در جشن ها و میلادها کشیده می شود.
و به طور کلی هر جایی که ویژگی ضد آب بودن و استحکام این پارچه ها از زیبایی و ظرافت آن مهم تر باشد، از این پارچه ها استفاده می شود.
این پارچه ها در رنگ های محدودی تولید می شوند و زیاد به رنگ و زیبایی در آن ها اهمیت داده نمی شود و معمولاً خصوصیات آن مورد نظر قرار می گیرد.

فروش پارچه برزنت ضد آب به قیمت کارخانه

قیمت فروش پارچه برزنت ضد آب با توجه به جنس آن و موادی که برای ضد آب کردن در پارچه استفاده شده است، تغییر می کند.
سایت ما بهترین نوع برزنت ضد آب را با قیمتی عالی و با کیفیتی بهتر از رقبا جهت مصارف مختلف در اختیار خریداران و تولید کنندگان محترم قرار می دهد.
سایت ما با سال ها تجربه و به کمک افراد متخصص و با استفاده از تکنولوژی مدرن، طرح ها و جنس های مختلف برزنت ضد آب را در صنعت، حمل و نقل، پوشاک و غیره به تمام نقاط کشور و دنیا ارائه می نماید.
جهت سفارش، خرید یا مشاوره رایگان می توانید به وسیله راه های ارتباطی با متخصصین ما تماس حاصل فرمایید.