parche-berezenti-zakhim.jpg پارچه برزنتی ضخیم
شرکت ها و کارخانجات فراوانی در کشور و خارج از کشور در زمینه تولید پارچه برزنتی ضخیم فعالیت می کنند و روزانه انواع مدل ها از این محصول را طراحی و تولید می کنند. در میان تمامی برند های موجود در بازار کشورمان شرکت دنیای چادر به دلیل تولید محصولات با کیفیت و طراحی خوب و قیمت ارزان در میان مردم از جایگاهی خوبی بهره می برد.
دنیای چادر یکی از بزرگترین تولیدی های محصولات برزنتی در ایران است. این شرکت سالیان سال است که در زمینه تولید پارچه برزنتی ضخیم درجه یک مشغول به فعالیت است این شرکت با دارا بودن متخصصین مجرب و داشتن تکنولوژی و تجهیزات مدرن به روز، توانسته با شرکت های مهم اروپایی به رقابت بپردازد. یکی از مهمترین محصولات این برزنت ضخیم می باشد که در انواع مختلفی تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.
پارچه برزنتی انواع مختلفی در بازار محصولات صنعتی دارد، که هر کدام از آنها، از امکانات ویژه ای برخوردار هستند. برای اطلاع از انواع قیمت پارچه های برزنتی و مشاهده انواع برندها و مدل ها می توانید به فروشگاه اینترنتی دنیای چادر مراجعه کنید و از خدمات بسیاری از جمله ضمانت‌نامه و خدمات پس از فروش محصولات دنیای چادر و خدماتی دیگری که برای آرامش خاطر مشتریان قرار داده شده، بهره‌مند شوید.

پارچه برزنتی ضخیم دنیای چادر به دو دسته پنبه ای و پلی استر تقسیم می‌شود. تمامی برزنت های دنیای چادر از کیفیت بالایی برخوردارند. هر یک از این مدل ها مزیت هایی دارند که به عنوان مثال، نوع پلی استر یا از مقاومت کششی و نیز آبگریزی بیشتری نسبت به دیگر برزنت ها دارد. این مدل از برزنت ها ارزان‌ترین نوع برزنت در بازار فروش هستند ؛ و بیشتر مناسب فضاهای باز می‌باشد.
با توجه به کاربردی بودن پارچه برزنتی ضخیم در جامعه، مشتریان زیادی تمایل به خرید این محصول دارند. البته برای کسانی که توان خرید مدل های ضخیم را ندارند، دنیای چادر مدل های سبک تر را با کمترین قیمت نیز فراهم کرده و خریداران این محصول می توانند فقط با کمی هزینه این محصول را خریداری نمایند.

کاربرد پارچه برزنتی ضخیم 

پارچه برزنتی ضخیم نسبت به برزنت های معمولی کاربرد بیشتری دارد. به عنوان مثال از این نوع برزنت می توان برای محافظت از قایق ها، خودروها، استخرهای شنا، اتومبیل های برقی، ماشین آلات، سایت های ساختمانی، حمل و نقل، پوشش چوب، ذخیره مواد دامی و کشاورزی موقت، تولید لوازم کمپینگ،چادرها، ورق های زمینی، پوشش حمل و نقل جاده ای، حمل و نقل ریلی، سایت ساخت و ساز، حمل و نقل، بادگیر برای مزارع طیور، پوشش تاسیساتی برای هر چیزی که می خواهید مانند پوشش صندلی ، زیرانداز برای تفریح، پوشش کانال.

بهترین کار برای خرید انواع پارچه برزنتی ضخیم مراجعه به نمایندگی دنیای چادر و یا خود مجموعه است تا جدید ترین و بهترین مدل های برزنت را با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید. یکی از مهمترین ویژگی دنیای چادر داشتن، قیمت مناسب محصولاتش است که توانسته قشرهای مختلفی از جامعه را به سوی خود بکشاند. شما می توانید متناسب با نیاز خود از میان انبوهی از محصولات این شرکت مناسب ترین پارچه برزنتی را انتخاب و سفارش دهید.