kharid-moshamae-cantineri-chador
مشمع کانتینری را معمولا از مواد مختلفی مانند، برزنت و پلی استر تولید می کنند. اما متداول ترین آن نوع برزنتی است. برزنت معمولاً به دو دسته برزنت خشن و برزنت ریز تقسیم می شود. ضدآب است و می توان از آن در بعضی سایبان ها یا مکان های دیگر استفاده کرد. این مواد از عمر مفید بالایی برخوردار هستند و کاربردهای زیادی در صنایع کشاورزی، حمل و نقل و ... دارد.
مشمع کانتینری برزنت معمولی، که توسط همه شناخته شده است، از رنگ، مد و مقاومت در برابر خوردگی خوبی برخوردار است. محصولات تولید شده از برزنت توسط تولیدکنندگان بسیار مقاوم و کاربردی هستند و از این نوع مواد می توان برای ساخت سایبان ها در فضای باز، سایبان ثابت، سایبان ضد آفتاب استفاده کرد. علاوه بر این از این نوع پارچه به عنوان سرپناه موقت استفاده می شود و از اردوگاه های پناهندگان برای تأمین آسایش و امنیت پناهندگان یا در موارد بلایای طبیعی استفاده کرد.

خصوصیات مهم مشمع کانتینری

حال در این بخشش به شش ویژگی مهم که باعث محبوبیت مشمع کانتینری می شود اشاره خواهیم کرد:
قوی:
استحکام مشمع کانتینری از طریق ضخامت، وزن (برحسب گرم در متر مربع) و تعداد بافت / مش قابل بررسی است. هرچه پارچه مشمع ضخیم تر باشد ، مقاومت آن نیز بیشتر است. هرچه وزن بیشتر باشد و هر تعداد نخ در هر اینچ بیشتر باشد ، قدرت آن نیز بیشتر است.
قابل انعطاف:
از مقاومت کششی بالایی برخوردار است ، به این معنی که وقتی به آن نیرو وارد کنید به راحتی پاره نمی شود. مواد مختلفی وجود دارد که از آنها مشمع کانتینری ساخته می شود. مانند پلی اتیلن، بوم، وینیل و سیلنیلون. آنچه در این بین مشترک است مقاومت بیشتر در برابر پارگی است.
استحکام کششی و قابلیت کشش مشمع کانتینری به شما امکان می دهد آن را به هر شکلی که می خواهید استفاده کنید زیرا می توان آن را به راحتی نورد و تا کرد. علاوه بر این، می توانید از آن به عنوان روکش مانند چادر استفاده کنید و همچنین می توانید از آن به عنوان زیرانداز استفاده کنید.
ضد آب:
ضد آب بودن این مواد یک مزیت بزرگ است که در صورت نیاز به پناهگاه موقت پناهجویان، می توان از آن استفاده کرد. آب از داخل آن عبور نمی کند و اجازه ورود رطوبت را نیز نمی دهد. اگر باران ببار ، می توانید زیر چادر برزنتی پناه بگیرید و خشک بمانید.
راحت:
مشمع کانتینری به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد در کمترین زمان ممکن و به راحتی نصب شده و جمع آوری آن نیز بسیار راحت است. در کمترین زمان می توانید آن را جمع کرده و درون کیسه خود بگذارید.
حمل و نقل آسان:
مشمع کانتینری یک محصول همه کاره است که بسته بندی آن آسان است. به دلیل وزن کم می توان آن را به راحتی از یک مکان به مکان دیگر منتقل کرد. هنگام پیاده روی به سمت محل های اردو، مردم می توانند به راحتی آنها را با خود آویزان کنند.
مقرون به صرفه:

تولیدکنندگان مشمع کانتینری مدرن ارزان قیمت تولید می کنند که از پلی اتیلن بافته شده ساخته می شوند. فارغ از اینکه از پلی اتیلن یا بوم یا وینیل تشکیل شده باشد و بخواهید برای چه هدفی از آنها استفاده کنید، آنها بسیار ارزان است.