forosh-chador-kamiyon-tehran
چادر کامیون از نوع برزنت پی وی سی دارای عملکرد و ویژگی های زیادی است مانند؛ ضد آب، طول عمر بالا، ضد استاتیک، مقاومت در برابر پارگی و غیره است. در حال حاضر یکپارچه محافظ بسیار محبوب در جهان است. به طور گسترده ای در زندگی روزمره ، تولیدات صنعتی و سایر زمینه ها مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین کاربرد این نوع از مواد استفاده برای روکش کامیون ها می باشد.
در این قسمت از مطلب سعی خواهیم کرد به مزیت های مختلف چادر کامیون اشاره کنیم تا موقع خرید بتوانید به درستی محصولات با کیفیت را تشخیص دهید:

۱- ظاهر: رنگ و جلای خوب، براق و بازتابنده ؛ یک طرف آن صاف است و طرف دیگر آن دارای برخی شیارهای دانه ای است که نشان می دهد مواد رزین به درستی اضافه شده و در دما مناسب قرار گرفته است، رزین دارای چگالی بالا، ضد پیری بوده و عمر طولانی دارد.
۲- نیروی کششی: با توجه به فرایندهای مختلف، چادر کامیون به طور مرتب تحت کشش است، بنابراین هر چه آسیب کمتری به پارچه وارد شود، نیروی کششی آن بهتر است. هرچه تار و پود نخ در پارچه چادر بیشتر باشد، نیروی کششی نیز بیشتر است.
۳- عملکرد ضد آب: برای تولید چادر کامیون ضد آب، می بایست فرآیندهای زیادی روی آن اعمال گردد به عنوان مثال باید، کیفیت چسب خوب بوده و نیز، از مواد افزودنی با کیفیت، به خصوص ترکیب رزین و چگالی همگی درست باشند تا عملکرد پارچه ضد آب را تعیین کنند.
۴- لمس کردن چادر کامیون: معمولا هنگام لمس این نوع چادر، احساس نرم بودن حس می شود. اگرچه ضخامت آنها متوسط است، اما ضخامت در واقع به اندازه مورد نیاز است. این فقط به دلیل ترکیب بالای رزین و تکنولوژی پردازش خوب است.
۵- عملکرد حفاظت از محیط زیست: چادر کامیون از نوع پی وی سی بر اساس رشته پلی استر، با پوشش دو طرفه پی وی سی، رزین ساخته شده و سازگار با محیط زیست است. به غیر از این این مواد دارای سطح صاف، رنگ روشن، ضد آب، ضد آتش، ضد خوردگی، کپک زدگی، مقاومت در برابر سرما و درجه حرارت بالا، ضد اشعه ماورا بنفش نیز هستند.

مهمترین کاربرد چادر کامیون

مهمترین کاربرد چادر کامیون پوشش بار کامیون، تریلی، و نیز خودروهای کوچکتر از عوامل بیرونی مانند باران، برف، باد و ... است. برای سفارش تولید و یا خرید انواع مختلف چادر می توانید با مجموعه دنیای چادر تماس بگیرید.
دنیای چادر بهترین مرکز برای فروش چادر کامیون ارزان قیمت با عرض ۲ متر و در رول های ۵۰ متری و نیز در رنگ بندی های مختلف و با کیفیت فوق العاده خوب. برای خرید ارزان ترین چادر کامیون، ضد آب و ضد نور می توانید از مجموعه دنیای چادر دیدن کنید. کیفیت و نیز قیمت محصولات در این مجموعه تضمین شده است و خریداران می توانند با کمترین هزینه مناسب ترین چادر را برای کامیون خود تهیه کنند.

اگر دسترسی به فروشگاه دنیای چادر را ندارید می توانید به صورت اینترنتی از خدمات ما استفاده کنید.