karkhane-tolid-chador-teranzit
مجموعه دنیای چادر را می توان معتبرترین کارخانه تولید چادر ترانزیتی در کشور دانست. ما امیدواریم که طیف گسترده ای از انتخاب چادرهای ترانزیتی ما الهام بخش تجارت و فعالیت شما در سال ۲۰۲۰ باشد و تأمین منسوجات شما را آسان کند. اگر به دنبال کارخانه چادرهای ترانزیتی ، چادرهای کانتینری، پارچه های برزنتی و پارچه تارپولین هستید، و علاقه مند به خرید عمده پارچه های برزنتی و پلی استر هستید، به جای مناسبی آمده اید. ما طیف گسترده ای از گزینه های منسوجات مانند برزنت پی وی سی، پارچه روکش پی وی سی، پارچه ضد آب را متناسب با سلیقه شخصی شما و یا متناسب با نیازهای شما ارائه می دهیم.
علاوه بر فروش چادر ترانزیتی و سایر پارچه های صنعتی خدمات دیگری نیز مانند نصب سازه های چادر، پارچه ای و کششی را نیز انجام می دهیم! مجموعه عظیم دنیای چادر، پارچه با کیفیت بالا که توسط ماشین آلات پیشرفته تولید شده و از نظر استاندارد های روز دنیا تأیید شده است را به مشتریان خود ارائه می دهد.

کارخانه دنیای چادر به عنوان یک تولید کننده حرفه ای برزنت و چادر ترانزیتی خدمات بسیار زیادی برای مشتریان خود ارائه می دهد. فلسفه تجارت دنیای چادر ایجاد یک ارزش طولانی مدت برای مشتریان و کل جامعه است. برای دستیابی به آن، ما نسبت به کیفیت استاندارد محصول و خدمات مشتری سخت گیر هستیم. تمام محصولات ما دارای طراحی منحصر به فرد، فن آوری پیشرفته و مفید در بسیاری از صنایع هستند.
پس از سالها تلاش، شهرت خوبی در زمینه ارائه خدمات با کیفیت، قابل اعتماد و برجسته به مشتریان کسب کرده ایم. ما تضمین می کنیم باید رضایت شما را از محصولات و خدماتمان جلب کنیم. اگر در مورد برزنت، چادر ترانزیتی و وسایل دیگر ما سوالی دارید ، می توانید به ما بگویید. ما خوشحال خواهیم شد که از شما بشنویم.

مهمترین کاربرد های چادر ترانزیتی 

دنیای چادر در صنعت تولید انواع پارچه های برزنتی، پلی استر، انواع روکش ها و کاور ها، چادر ترانزیتی، چادر های مسافرتی و کمپینگ به یک شرکت معروف ایرانی تبدیل شده است. با تجربه و تخصص غنی ما، ما قادر به ارائه انواع مختلف چادرهای ترانزیتی با کیفیت و در رنگ بندی های مختلف و با ضخامت های متفاوت هستیم. مهم نیست اکنون یا در آینده چه اتفاقی قرار است رخ دهد، ما همچنان بهترین محصولات و خدمات را به مشتریان خود ارائه خواهیم داد.

از مهمترین کاربرد های چادر ترانزیتی، ارائه شده در مجموعه دنیای چادر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 صنعت کشاورزان
 صنعت ساختمان
 صنعت باغداری
 صنعت حمل و نقل
 صنعت قایق رانی
 صنعت دامداری
 روکش گلخانه
 ایجاد پناهگاه اضطراری
 صنعت ساخت چادر
 روکش ماشین آلات صنعتی

به غیر از موارد گفته شده در بالا چادر ترانزیتی کاربرد های بیشتری در صنایع مختلف دارد، به دلیل این که این گونه از پارچه ها ضد آب و ضد حرارت هستند می توان از آنها در محیط های مختلفی استفاده کرد، شما می توانید این محصول و سایر محصولات را از دنیای چادر با قیمت بسیار ارزان خریداری کنید.