chador-teranzit-tereyli

چادر ترانزیتی تریلی به دلیل قابلیت اطمینان بودن کاربرد بسیار زیادی در صنعت حمل و نقل دارد، اکثر تولید کنندگان برای تولید چادرهای ترانزیتی از پارچه برزنتی ضد آب ۱۵ اونس سنگین انتخاب می کنند تا بتواند در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی از کالا و بار تریلی محافظت کند. این نوع پارچه یک انتخاب محبوب برای محافظت از وسایل در برابر عناصر است. 

علاوه بر تریلر، چادر ترانزیتی برای محافظت از وسایل بزرگتر که در خارج از منزل نگهداری می شوند، نیز کاربرد مانند روکش قایق ها، اتومبیل ها و موتورها، روکش محصولات کشاورزی، دامداری و ... همه اینها از برای دور نگه داشتن اوضاع بد هوا می باشد و هنگام سفر این نوع چادر برای پوشش کامیون ها یا تریلرهای کوچکتر بسیار مناسب است.

این تنوع از چادر ترانزیتی با کیفیت بالا ساخته شده و وزن آن نسبت به پارچه های معمولی کمی سنگین تر است. این محصول در عرض های مختلف و در رنگ بندی گسترده مانند، رنگ سبز یشمی روشن و مشکی کلاسیک تولید می شود. این نوع چادر با فناوری بالایی ساخته شده است که باعث دفع آب می شود اما همچنان دارای تنفس و ضد پوسیدگی نیز است.
این گونه از پارچه ها را می توان به راحتی برش زد و و برای هر وسیله ای که نیاز دارید یک پوشش محافظ تشکیل دارد. اگر پروژه ای دارید که نیاز به چادر ترانزیتی دارید می توانید با مجموعه دنیای چادر تماس بگیرید، ما می توانیم به شما کمک کنیم. 

از مهمترین ویژگی چادر ترانزیتی تریلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 ضدآب
 زیست تخریب پذیر
 پارچه سنگین وزن
 موارد استفاده در فضای باز
 پوشش محافظ برزنت
 ضد پوسیدگی
 و ...

چادر ترانزیتی با دوام به دلیل لایه فوقانی بافته شده با چگالی بالا و حمایت از ورقه تقویت شده با چگالی کم، مقاومت خوبی در برابر هرگونه شرایط آب و هوای دارد. علاوه بر این میزان انعطاف پذیری اینگونه از چادرها بسیار زیاد است و کاربر می تواند به راحتی و بدون نیاز کسی دیگر آن را تا کرده و بسته بندی نمایند.
چادر ترانزیتی تولید شده در مجموعه دنیای چادر توسط گوش های آلومینیومی ضد زنگ در گوشه ها و در امتداد لبه ها پشتیبانی می شوند. و کاربر می تواند به راحتی طناب را از درون این گوش ها عبور داده و روکش تریلی را در جای خود سفت کند تا در برابر باد و باران استوار باقی بماند. علاوه بر ویژگی های گفته شده، چادر های ترانزیتی ارائه شده در فروشگاه دنیای چادر ضد آب، مقاوم در برابر سایش، مقاومت، عایق، ضد گرد و غبار، ضد باد، ضد آفتاب، ضد اشعه ماورا بنفش هستند و آنها را در هر آب و هوایی کارآمد می کند
این گونه از چادر ها تا حد امکان سبک بوده و استفاده از آنها آسان است، اما به دلیل ساختار چند لایه و غشای چند لایه از سایر برزنت ها برتر هستند و مقاومت بالایی دارند. این گونه از چادرهای ترانزیتی مناسب برای تریلرها، باغ ها، فضای باز، کمپینگ، بوم باند بیرونی، پرده بالکن و قایق هستند.