Large-waterproof-tarpaulin-tent
برزنت نوعی پارچه بسیار محکم و ضخیم می باشند که کاملاً ضد آب است و با توجه به استحکام ای که دارد منعطف نیز می باشد.

این پارچه از الیافی مانند کرباس یا پلی استر با روکش یورتان و پلاستیک هایی مانند پلی اتیلن تولید می شود که در زندگی روزمره انسانها کاربرد بسیار زیادی دارد.
پارچه های برزنتی با توجه به نوع سفارش و کاربردی که دارند از نخ های یک لا تا شش لا تهیه می ‌شوند و کاربردهای بسیار زیادی دارند که یکی از آنها دوخت چادرهای مسافرتی می باشد.

 انواع چادر برزنتی

چادرهای برزنتی در انواع زیادی وجود دارند و هرکدام دارای کاربرد خاصی می باشد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم از جمله:
چادر ساده: در ابتدا همه چادر ها به این شکل بودند که سقف آنها به صورت یک خط صاف از دو طرف کشیده می شود این چادرها از یک نفره تا چند نفره بر پا می‌شوند و به عنوان یک پناهگاه عالی محسوب می شود اما این چادرها از ارتفاع کمی برخوردار هستند.
چادر های گنبدی: این چادرها از پارچه برزنت و میله های انعطاف پذیر تهیه می شود که باز و بسته کردن آنها به راحتی انجام می شود و در اندازه های کوچکتر از پایداری خوبی برخوردار می باشند.
چادرهای صعود: این چادرها بر اساس محاسبات دقیق ریاضی تهیه می شوند و به دلیل تقاطع مثلث شکل که دارند از پایداری خوبی در شرایط آب و هوایی بعد برخوردار می باشند و از آنها برای کوهنوردی و صعود به قله ها استفاده می شود.
چادرهای فوری: در این ‌گونه چادرها از چهارچوب‌های دائمی استفاده می‌ شود که با چرخاندن یک قاب به صورت یک دایره باز و بسته می شوند و به راحتی مورد استفاده قرار می‌ گیرند از چادر برزنت ها با پیشرفته نوع ساخت آنها در هر شرایط آب و هوایی می توان استفاده کرد.
چادرهای تونلی: این مدل چادرها به صورت تونل موازی در کنار یکدیگر بر پا می شوند و مورد استفاده در سفرهای خانوادگی می باشد با توجه به اندازه بزرگ دارای وزن سبکی هستند و به راحتی قابل جابجایی می باشد.
چادر پاد: این نوع چادر ها به صورت یک بخش مرکزی می باشد که قسمت های کوچک دیگری در آن تعبیه شده که به قسمت مرکزی وصل می‌ شود و برای خانواده ها می تواند مناسب باشد و این قسمت های کوچک به عنوان یک فضای شخصی برای بچه ها قابل استفاده است.

پیشنهاد برای مطالعه:

سازه های برزنتی به عنوان سایبان در فضای باز

انتخاب برزنت ترانزیتی برای ورزشگاه ها

بهترین چادر برزنتی چه مشخصه هایی دارد 

 چادر برزنتی با توجه به نوع بافت و مشخصاتی که دارد در برابر آسیب های احتمالی از جمله باد و باران و نور آفتاب می تواند از اشیا مراقبت کند.

از چادر برزنتی برای پوشیدن اتومبیل، لوازم کشاورزی، استخرهای روباز و چادرهای مسافرتی و بسیاری از کارهای دیگر استفاده می شود.
بهترین چادرهای برزنتی دارای مشخصات خاصی می باشد که عبارتند از:
• دارای تنوع بسیار زیادی از لحاظ نوع بافت الیاف به کار برده شده در آن می ‌باشد و به راحتی می‌ توان مناسب ترین مدل و نمونه را انتخاب کرد.
• دارای جنس ضخیمی می باشد و به همین علت به عنوان پوشش در انواع روکش ها استفاده می شود.
• به دلیل استفاده از الیاف پنبه و پلی استر این پارچه از مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل جوی و شرایط آب و هوایی برخوردار می ‌باشد.
• از تنوع رنگ بندی بالایی برخوردار است و به راحتی می‌ توان رنگ مورد نیاز را انتخاب کرد.
• با توجه به ضخامتی که دارد از انعطاف پذیری بسیار خوبی برخوردار می باشد.
• به دلیل مواد به کار برده شده در این نوع چادر ها به صورت آنتی باکتریال می باشند و همین گزینه موجب پر طرفدار شدن آن است.
• به سبب به کار بردن مواد پلاستیکی در روند تولید پارچه برزنت معمولاً این پارچه از مقاومت فشاری بسیار خوبی برخوردار می ‌باشد.
• دارای خاصیت ضد آبی می باشد و به همین علت در کارهای زیادی از آن استفاده می شود.

چگونگی خرید چادر برزنتی اصل و ارزان 

چادر برزنتی دارای مشخصات و ویژگی های خاصی می باشد که در
مناسب ترین راه برای خرید چادر برزنتی اصل و ارزان مراجعه به نمایندگی معتبر پخش این محصول می باشد.
در هنگام خرید چادر برزنتی باید به ضخامت آن دقت ویژه‌ای کرد که از ضخامت خوبی برخوردار باشد.
برخی از مراکز فروش معتبر دارای کارشناسان مجرب و زبده می ‌باشند که در مورد مشخصات و کارایی هر کدام از پارچه های برزنتی توضیحاتی را به مصرف کنندگان می دهند.
با مراجعه به این مراکز و تهیه پارچه برزنت می‌ توانید این اطمینان را به دست آورید که پارچه خریداری شده کاملا اصل می باشد.

همچنین تهیه پارچه برزنت به صورت مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی‌های فروش آن موجب می‌شود تا این محصول را با قیمت ارزان ترین و کیفیت بالا خریداری کنید. 

قیمت چادر برزنتی بزرگ در بازار ایران 

 چادر برزنتی با توجه به کاربرد بسیار بالایی که دارند در انواع مختلف از لحاظ نوع ضخامت و کارکرد تولید می شود.

قیمت چادر برزنتی بزرگ در بازار ایران با توجه به نوع کیفیت و اندازه آن متفاوت می باشد.
به طور کلی قیمت چادر برزنتی بزرگ در بازار ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:
کیفیت چادر: از لحاظ ضخامت و ضد آب بودن پارچه برزنت دارای تنوع زیادی می باشد که متناسب با کیفیت استفاده شده در تهیه پارچه برزنت قیمت آن نیز تغییر می‌ کند.
سایز چادر: چادر برزنت سایز بزرگ بر اساس ابعاد مختلفی که تهیه می شود قیمت آن نیز تغییر می‌کند.
نوسانات موجود در بازار: تغییرات قیمت ارز در بازار و همچنین بالا رفتن قیمت مواد اولیه برای تهیه چادر می تواند بر قیمت نهایی آن در بازار تاثیر گذار باشد.
میزان عرضه و تقاضا: هر چه میزان عرضه این نوع چادر برزنتی در بازار بیشتر باشد از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد و در صورتی که میزان عرضه و تقاضا برابر نباشد موجب می‌ شود تا قیمت آن بیشتر می شود.
نمایندگی فروش مستقیم بهترین چادرهای برزنتی 

چادرهای برزنتی دارای تنوع بسیار زیادی می باشند که برای همه افراد مقدور نیست تا بتوانند انواع اصل و غیر اصل آن را از یکدیگر تشخیص دهند.
بهترین راهکار برای این موضوع این است که به نمایندگی های فروش مستقیم چادرهای برزنت مراجعه کنید تا بتوانید بهترین نوع چادر را تهیه کنید.
خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه از این نمایندگی ها موجب می شود تا محصولی با کیفیت بالا و اصل را با قیمت مناسب تر نسبت به دیگر مراکز خرید تهیه کنید.