gheymat-parche-teranziti-chegone-mohasebe-mishavad.jpg قیمت پارچه ترانزیتی

توضیحاتی در مورد پارچه ترانزیتی

پارچه ترانزیتی، در اصل همان پارچه کانتینری است که از خانواده پارچه‌های برزنتی می‌باشد و برای مصارف زیادی از جمله روکش انواع ماشین های باربری مورد استفاده قرار می‌گیرد و از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و دارای خواصی، از جمله ضد آب،ضد آتش و نسوز بودن می‌باشد. قیمت پارچه ترانزیتی، بسته به نوع و جنس آن با هم متفاوت است. این نوع پارچه‌ها با برزنت مشمع نیز شناخته می‌شوند و در طول و عرض‌های مختلف با گرماژهای متفاوت تولید می‌شوند که هر کدام بسته به گرماژ و نوع آن برای استفاده‌های متفاوتی به کار می‌روند. همچنین اینکه پارچه‌های ترانزیتی در انواع یک رو و دو رو تولید می‌شوند.
پارچه ترانزیتی از ترکیب الیاف مصنوعی پلی استر و پنبه تولید می‌شوند که همین ترکیب باعث استحکام بالای این پارچه‌ها شده است به طوری که مقاومت و استحکام آنها را به هیچ عنوان نمی‌توان با الیاف طبیعی مقایسه کرد.

موارد مصرف پارچه ترانزیتی
این نوع پارچه‌ها، بهترین گزینه‌ها برای روکش ماشین های باربری، کمپرسی و ... می‌باشد که از آنها برای روکش کانتیر استفاده می‌شود. افرادی که در حوزه‌های حمل بار و کارهایی از این قبیل فعالیت دارند، به این پارچه‌ها نیازمند هستند چرا که با پوشش برزنتی که بر روی بار ماشین خود ایجاد می‌کنند، مانع از نفوذ آب و باران به داخل بار می شوند.
پارچه ترانزیتی علاوه بر استحکام بالایی که دارند و حکم یک پوشش فلزی برای روکش بار در انواع ماشین های باربری ا دارند، بسیار سبک وزن هستند و همین امر باعث شده است که طرفدارهای زیادی داشته باشند و این محصول برای پوشش بار در خاطرها بسیار مورد استقبال قرار بگیرد این پارچه ها در رنگ های بسیار متنوعی تولید می‌شود که معمولاً از رنگهای قرمز یا آبی برای پوشش ماشین های باری استفاده می‌شود.
از پارچه‌های ترانزیتی، معمولا برای دوخت انواع سایبان، چادرهای مسافرتی،کاور ماشین، چادر آلاچیق و رستوران‌ها و ... استفاده می‌کنند. قیمت پارچه ترانزیتی، به نسبت استفاده‌های زیادی که دارند بسیار مناسب و ارزان قیمت هستند.
از جمله کاربردهای دیگر این نمونه از پارچه‌های برزنتی، استفاده در تولید انواع چترها، باران‌گیر ورودی منازل، باران‌گیر مغازه‌ها، استفاده برای سقف نمایشگاه‌ها و مواردی از این قبیل می‌باشد.

قیمت پارچه‌های ترانزیتی
قیمت پارچه ترانزیتی در نوع و جنس‌های متفاوت آن با هم فرق دارد از آنجایی که این نوع پارچه‌، در متراژها، با کیفیت‌های متفاوتی تولید می‌شوند، بنابراین قیمت آن‌ها نیز بستگی به این موارد دارد. در واقع عوامل زیادی بر قیمت پارچه ترانزیتی دارد که یکی از این عوامل،کیفیت آن‌ها می باشد.
قیمت پارچه ترانزیتی به صورت عمده و یا در هنگام خرید از نمایندگی و فروشگاه‌های تولید کننده آن، بسیار مناسب‌تر و ارزان‌تر از بازار عمومی می‌باشد. بنابراین توصیه می‌شود در هنگام خرید برای اینکه از هزینه اضافی و یا پرداخت هزینه بیشتر از قیمت مناسب این پارچه‌ها، صرفنظر کنید، بهتر است از طریق نمایندگی‌های معتبر و یا فروشگاه‌های تولید کننده این پارچه‌ها به صورت مستقیم اقدام کنید.