parche-berezent-shame-2
پارچه برزنت شمعی یکی از پرکاربرد ترین پارچه های صنعتی موجود در بازار است که کاربرد فراوانی در بسیاری از حوزه ها دارد به عنوان مثال: برای پوشش وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرد به این شکل که، توسط کامیون ها برای محافظت از مواد و تجهیزات در برابر شرایط نامساعد جوی استفاده می شود. علاوه بر این به عنوان سایبان برای محافظت از گرمای سوزان در تابستان های گرم و همچنین در ساخت پناهگاه های موقت برای افراد و خانواده ها در شرایط آب و هوای نامساعد نیز از این مواد کمک گرفته می شود.
از ویژگی های مهم پارچه برزنت شمعی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 مقاوم در برابر سایش و پارگی
 مقاومت در برابر شعله اسید و باز
 مقاوم در برابر دمای قطب شمال و ضد آب است
 مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف
 پوشش هر دو طرف پارچه مقاوم و ضد آب
 قیمت ارزان و مقرون به صرفه

پارچه برزنت شمعی به طور کلی ضخیم تر از برزنت معمولی هستند و در اندازه های مختلف متناسب با نیازهای شخصی موجود هستند. ضخیم تر بودن، آنها کمک فراوانی برای خنک تر کردن یک پناهگاه عمل می کنند. این نوع پارچه را می توان ایده آل ترین نوع مواد برای استفاده به عنوان سایبان یا پناهگاه برای پوشاندن و محافظت از منطقه در برابر اشعه های مضر خورشید و باران دانست.
پارچه برزنت شمعی در تابستان و زمستان به یک اندازه مفید است. این محصول با دوام بوده و انعطاف پذیری زیادی را به همراه دارد، بنابراین در مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. نصب آنها بسیار آسان است و حتی در بادخیزترین روزها نیز در جای خود استور باقی می ماند.
کاربرد پارچه برزنت شمعی در صنعت کشاورزی ؟
یکی از کاربرد های مهم پارچه برزنت شمعی استفاده در صنعت کشاورزی است. برزنت های شمعی برای کشاورزی خصوصاً با هوای نامساعد تابستان و زمستان یک ضرورت برای کشاورزی است!
برزنت های موجود در طیف وسیعی از اندازه ها و ضد آب تضمین شده می توانند برای پوشاندن محصولات، یونجه، کاه و ماشین آلات کشاورزی و محافظت از آنها در برابر عناصر مورد استفاده قرار گیرند.

جدا از کشاورزی از پارچه برزنت شمعی می تواند برای تاثیرگذاری در تعمیرات سریع اطراف مزرعه در ساختمانهای خارج از منازل، سوله ها و انبارها نیز استفاده شود، زمانی که سقف ها یا صفحات کناری در اثر باد آسیب دیده یا با افزایش سن خراب شده اند. برزنت ها همراه با طناب، روشی انعطاف پذیر و ارزان برای انجام کارهای تعمیر موقت ارائه می دهند.

برای خرید پارچه برزنت شمعی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت می توانید از فروشگاه اینترنتی دنیای چادر استفاده کنید. این فروشگاه تنوع گسترده ای از پارچه های برزنتی را دارا می باشد و شما با هر سلیقه ای که هستید می توانید از این محصولات استفاده کنید. تمامی محصولات عرضه شده در فروشگاه دنیای چادر از ضمانت معتبر برخوردار هستند و با ثبت سفارش محصول مورد نظر در کمترین زمان به دست شما می رسد