gheymat-chador-cantineri
چادر کانتینری
طبق نظرسنجی های اخیر، تقاضای خرید چادر کانتینری در ایران با گذشت هر سال در حال افزایش است. محصولات متنوعی از این مواد موجود است که هرکدام از آنها دارای ویژگی ها و کاربردهای منحصر به فردی هستند. این محصول پرکاربرد به دلیل مقاومت بالایی که دارد توانسته بازار فروش را به خود اختصاص دهد.
آیا می خواهید چادر کانتینری با کیفیت بالا برای کارهای سنگین خود داشته باشید؟ آیا به دنبال تولیدکنندگانی هستید که بتوانند مواد مناسب برای نیاز خاص شما را ارائه دهند؟ هنوز قادر به انتخاب عرضه کننده مناسب برزنت نیستید؟ نگران نباشید، در اینجا راهنمای جامعی از انتخاب پارچه های کانتینری برای کمک به شما آماده شده است.
از آنجا که چادر کانتینری در اشکال و اندازه های مختلف موجود است، برای خرید متناسب با آن، ابتدا باید در مورد نیازتان تصمیم بگیرید. با استفاده از چادر کانتینری مناسب، حتی می توانید اطمینان داشته باشید که سرمایه گذاری شما ماندگاری بالایی خواهد داشت و حتی هزینه خود را در دراز مدت و یا کوتاه مدت جبران خواهد کرد. با این حال، با توجه به اینکه هر تولید کننده ای بهترین محصول خود را ادعا می کند، در صورت عدم آگاهی از مدل های مختلف چادر های کانتینری، انتخاب محصول درست می تواند کار دشوار و سختی باشد.

در ادامه مراحل کلی برای خرید چادر کانتینری ذکر گردیده که بهتر است به آنها توجه کنید:
۱- در مورد دلایل خرید چادر های کانتینری تصمیم بگیرید:
از آنجا که به دلایل مختلفی می توان از چادر های کانتینری استفاده کرد ، ابتدا در مورد هدف خود از خرید این محصول تصمیم بگیرید. اگر به دلایل بیرونی مانند پوشاندن وسایل نقلیه، محصولات و سایر موارد به چادر نیاز دارید، چادر کانتینری می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. با این حال، اگر می خواهید برزنت از محصولات داخلی شما در برابر گرد و غبار محافظت کند ؛ سازندگانی را انتخاب کنید که بتوانند چادرهای سبک وزن را تهیه کند.
۲- ویژگی های مورد جستجو را بدانید:
بررسی ویژگی های مهم چادر کانتینری تولید شده توسط فروشنده نکته مهمی است. شما باید به دنبال ویژگی هایی مانند -
• ضخامت
ضمن بررسی کیفیت چادر کانتینری ، ارزیابی چگالی آن را نیز در نظر بگیرید. حمل چادرهای نازک راحت تر است و حتی فضای کمتری نیز مصرف می کنند. یاد آوردن؛ نباید یک چادر را فقط بر اساس ضخامت آن قضاوت کنید.



• رنگ
رنگی را انتخاب کنید که مطابق با مارک تجاری شرکت شما مطابقت داشته باشد. رنگی را انتخاب کنید که در هنگام استفاده یا ذخیره سازی در فضای باز، تشخیص آن را آسان کند. فروشندگان و تولیدکنندگان برجسته پارچه کانتینری پی وی سی را می توانند در رنگ های مختلفی تولید کنند.
• دوام
اگرچه چادر کانتینری به دوام آن معروف است، اما باید بررسی کنید که سوراخ های چادر با دوام هستند یا خیر اطمینان حاصل کنید که دوخته شده و فاقد پارگی و پاره شدن باشد.
• مقاومت در برابر آب و هوا
اگر برای برخی از اهداف بیرون از خانه به چادر نیاز دارید، اطمینان حاصل کنید که نمایندگی شما فقط محصولات ضد آب را ارائه می دهد. از آنجا که دوام ضد آب در سطوح مختلفی وجود دارد، با تولید کننده خود صحبت کنید تا یکی از مواردی را که بهترین نیاز شما را دارد خریداری کنید.
3. ماده مناسب را انتخاب کنید

چه برای ساخت چادر مسافرتی و چه برای حمل و نقل ایمن ، انتخاب مواد مناسب مهم است. پارچه ارزان قیمت به دلیل نور مضر UV می تواند به سرعت تخریب شود. بنابراین، شما باید سازنده ای را انتخاب کنید که چادر کانتینری را با کیفیت بالا تهیه کند. با این کار می توانید حداکثر ارزش پول خود را بدست آورید.