frosh-parche-cantineri
پارچه کانتینری یکی از انواع پارچه برزنت محکم، باکیفیت و بسیار مناسب است که دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی می‌باشد و معمولاً افراد، برای انواع سایبان‌ها، سقف‌های موقت، روکش کامیون،کانتینر و انواع ماشین‌های باربری و مواردی از این قبیل از پارچه کانتینری استفاده می‌شود. بنابراین فروش پارچه کانتینری، در سایز،رنگ و انواع متفاوت ،به صورت جزئی و کلی صورت می‌گیرد.
چادر کانتینری، دارای تنوع رنگ و نوع بسیار زیادی می‌باشد و در اندازه‌های متفاوت تولید می‌شود این نوع پارچه، دارای جنس ضخیم و خشنی است که باعث می‌شود در برابر ضربه، بسیار مقاوم و با استحکام باشد و از نفوذ آب باران، رطوبت و گرد و غبار به قسمت داخل آن جلوگیری شود و همچنین اینکه دارای انواع متفاتی،از جمله ضد آب و نسوز می باشد.

پارچه کانتینری
زمینه های کاربردی
فرش پارچه کانتینری معمولا برای ساخت و ایجاد سایبان های متحرک در سازه آلاچیقی، سایبان برقی و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین برای تهیه انواع پوشاک و کاپشن و کوله پشتی و کفش های ضدآب و کیف‌های لپ تاپی ضد آب از این نوع پارچه می‌توان استفاده کرد.
نمونه‌های دیگر از کاربرد این نوع پارچه، استفاده برای تولید روکش ماشین‌های کانتینری، کمپرسی،کامیون، ماشین های باربری و ... مورد است و همچنین در تولید روکش صندلی اتومبیل، چادرهای اسکلتی، روکش های کالا، استفاده بر روی سوله‌ها، نیز از این نوع پارچه برزنتی می‎توان استفاده کرد.

پارچه کانتینری
انواع پارچه کانتینری
چادر کانتینری در انواع متفاوت تولید می‌شود که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
پارچه کانتینری ضد آب
پارچه کانتینری ضد باکتری
پارچه های ضد آتش و نسوز
و پارچه‌های کانتینری مشمع که یکی از بهترین انواع پارچه کانتینری می‌باشد و کیفیت بسیار خوب و استحکام بالایی دارد.
فروش پارچه کانتینری، در قیمت‌های متفاوتی اتفاق می‌افتد؛ چرا که این نوع پارچه‌ها، دارای انواع متفاوت در جنس و کیفیت می‌باشد که هر کدام برای کاربرد متفاوتی تولید می‌شوند.
همانطور که گفتیم این نوع پارچه از تنوع زیادی برخوردار است که در شرایط آب و هوایی مختلف قابل استفاده هستند و می توان گفت که در مقابل ناپایداری‌های جوی،مخاطرات طبیعی، اشعه خورشید و ... ، به نحو احسن از وسایل و مواد، نگهداری می‌کند. این پارچه در وزن های مختلف و تراکم متنوع و بافت های متفاوت تولید می شوند از کاربردهای رایج این پارچه‌ها پوشش های دیواری سقف های سبک، کاور مخزن نگهداری مواد و کاور سایبان ها، سازه‌های عمرانی، چادرهایی که برای سقف موقت از آنها استفاده می‌شود و مواردی از این قبیل را می‌توان نام برد.

فروش پارچه کانتینری

هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین امکان پذیر می‌باشد. گاهی افراد برای خرید، وقت کافی که بتوانند به صورت حضوری به فروشگاه‌های فروش پارچه کانتینری مراجعه کنند را ندارند، در اینگونه موارد می‌توانند با مراجعه به سایت و فروشگاه‌های اینترنتی، اقدام به انتخاب و خرید چادر مورد نظر خود کنند که فروشگاه نیز در اولین فرصت کالای خریداری شده را به آدرس آنها ارسال می‌کند.