sayeban.jpg

با توجه به کاربرد سایبان و مزایای استفاده از آن، بسیاری از افراد برای خرید و بهره برداری از آنها اقدام نموده اند. با گسترش علم و تکنولوژی و بهره برداری از طرح ها و ایده های ناب و خلاقانه، امروزه شاهد طیف گسترده ای از این محصولات خواهیم بود. موارد استفاده ی گوناگون از این محصول، سبب شده است که بازار پر رونقی برای آن رقم بخورد. اما خرید و بهره برداری از این محصولات، با توجه به برخی از نکات و عوامل خاص امکان پذیر می باشد. هر کدام از محصولات ارائه شده، نکات ویژه ای را برای خرید در بر خواهند داشت. در ادامه به بررسی این نکات می پردازیم.


انتخاب هوشمندانه ی سایبان ها در زمان خرید :
1. توجه به کاربرد محصول :
همانطور که گفته شد، این محصولات از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند. در صورت کلی متخصصین اقدام به دسته بندی این محصولات نموده اند. دسته ی اول محصولات ثابت و در دسته ی دوم محصولات متحرک تقسیم بندی شده اند.
• برخی از این محصولات قابل حمل و نقل نبوده و به صورت ثابت در مکان های مورد نظر نصب خواهند شد. این محصولات اغلب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار خواهند بود. متریال تولید این محصولات بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد. زیرا این محصولات دائما در برابر عوامل جوی خواهند بود. سایبان ماشین؛ سایبان فروشگاه و در برخی از مواقع سایبان مغازه از محصولات ثابت استفاده خواهند نمود.
• دسته بندی دوم این محصولات؛ متحرک خواهند بود. در این محصولات افراد به راحتی می توانند برای باز و بسته کردن محصولات اقدام نمایند. این محصولات خود دارای زیر مجموعه هایی هستند که مورد توجه بسیاری از خریداران می باشد. سایبان دستی و سایبان برقی از جمله زیر مجموعه های محصولات متحرک خواهند بود. افراد با توجه به نیاز خود می توانند از محصولات دستی و یا برقی استفاده نمایند. از انواع این محصولات می توان به موارد زیر اشاره نمود:
 سایبان کالسکه ای
 سایبان آلاچیق
 سایبان هوشمند
 سایبان بالکن
 سایبان حیاط
 سایبان بازویی و ...

2. توجه به وزن سبک و قابلیت حمل و نقل :
بسیاری از افراد از این محصولات برای گردشگری در طبیعت استفاده خواهند نمود. از این رو از محصولاتی استقبال می کنند که علاوه بر سهولت در باز و بسته کردن، از وزن سبک و ایده آلی برای حمل و نقل نیز برخوردار باشند. متریال اولیه برای تولید این محصولات، نقش چشمگیری در وزن سبک آنها خواهد داشت. از این جهت اغلب تولید کنندگان از محصولات با کیفیت و بسیار مرغوب برای این محصولات استفاده خواهند نمود. از جمله این محصولات می توان به موارد زیر اشاره نمود :
 سایبان استخر
 سایبان سفری یا کمپینگ
 سایبان تاشو

3. سایز مورد نظر :
توجه به ابعاد در زمان خرید سایبان بسیار مهم و ضروری خواهد بود. با در نظر گرفتن ابعاد محل استفاده ، می توانید انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید. برای نمونه انتخاب این محصولات برای تراس اغلب با ابعاد کم و برای حیاط با ابعاد بیشتری امکان پذیر خواهد بود.
4. قیمت سایبان:
یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در خرید این محصولات، سایبان قیمت مناسب خواهد بود. قیمت این محصولات می تواند در خرید آنها نقش موثری داشته باشد. اغلب فروشندگان برای فروش سایبان اقدام به ارائه ی سایبان ارزان قیمت خواهند نمود. اما باید در نظر داشته باشید که محصولاتی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، عمدتا قیمت بالاتری را نیز در بر خواهند داشت. فاکتور قیمت مناسب برای این محصول، می تواند سبب افزایش میزان فروش آنها در بازار رقابتی گردد. از این رو بسیاری از فروشندگان اقدام به ارائه ی محصولات خود با قیمت مناسب خواهند نمود.

راهنمایی برای خرید فوق العاده ی سایبان :
امروزه با توجه به گسترش طرح، رنگ، جنس، ابعاد و ... در این محصولات، بسیاری از افراد در هنگام خرید دچار دوگانگی و گاهی چندگانگی خواهند شد. خرید حضوری در این مواقع موجب پرداخت هزینه های گزاف و صرف زمان طولانی برای خرید منحصر بفرد می گردد. اما با خرید غیر حضوری افراد می توانند در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را انتخاب و سپس با کمترین هزینه اقدام به خرید ایده آل آن نمایند. پس از خرید این محصول، در زمان و مکان مناسب می توانند محصول خریداری شده را با بهترین کیفیت دریافت نمایند.