sayeban-chadori.jpg
بهتر است قبل از پرداختن به موضوع قیمت چادر سایبان تعریفی دقیق داشته باشیم از این وسیله پرکاربرد و مهم. چادر سایبان کاربردهای زیادی دارد که می توان از آن به عنوان یک پناهگاه همه کاره و قابل حمل در فضای باز و همچنین در مواقع بیرون رفتن، پیک نیک های خانوادگی، سفرها، عروسی ها و مهمتر از همه برای مغازه ها و نیز فروشگاه ها استفاده نمود.

همچنین می توانید از چادر سایبان در رویدادهای ورزشی یا برنامه های تجاری مانند نمایشگاه های صنایع دستی و نمایشگاه های کاری استفاده نمود. این نوه محصول در مارک ها و مدل های مختلفی وجود دارد. بسته به موادی که چادر سایبان از آن ساخته شده و ویژگی هایی که ارائه می دهد، قیمت چادر سایبان نیز بسیار متفاوت است.
فعالیت های خارج از منزل، چه یک سفر اردویی آخر هفته یا یک مهمانی در روز های تعطیل و یا یک بازی فوتبال، شامل صرف وقت بیشتر در طبیعت است، بنابراین برای محافظت از عوامل جوی مانند، نور آفتاب، باد باران و ... نیاز به محفظه موقت داریم که ما را از این عوامل دور نگه دارد. استفاده از چادر سایبان بهترین راهکار برای این کار است، تا ما را از معرض باران یا نور آفتاب در امان نگه دارد.
عوامل متعددی بر قیمت چادر سایبان تاثیر می گذارد. که اولین و مهم ترین فاکتور برای یک چادر سایبان، داشتن کیفیت و نیز امکانات جانبی، جنس روکش، پروفیل سازه و همچنین قیمت محصول است.؛ که از مهمترین گزینه ها برای خریداران چادر سایبان می باشد که در انتخاب آنها نقش به سزایی را ایفا می کند.

مناسب ترین مکان برای خرید چادر سایبان ارزان قیمت؟
برای خرید ارزان قیمت چادر سایبان، همانطوری که اطلاع دارید مراکز فراوانی در کشورمان وجود دارد که می توانید با مراجعه حضوری و یا اینترنتی به این مراکز اقدام به خرید چادر سایبان نمایید، اما اعتماد کردن به چنین مراکزی بسیار سخت به نظر می رسد. برای اینکه در این زمینه دچار اشتباه و سردرگمی نگردید بهتر است با افراد با تجربه مشورت نمایید و نیز برای اینکه محصول با کیفیتی تهیه کنید پیشنهاد می کنیم به نمایندگی معتبر و یا کارخانجات تولید چادر سایبان مراجعه کنید.
اگر شما به طور مستقیم از کارخانه این محصول را تهیه کنید، قیمت چادر سایبان شما به شدت کاهش خواهد یافت. دلیل این کار حذف واسطه و خرید مستقیم از کارخانه یا تولید کننده اصلی است. برخی از نمایندگی ها نیز این محصول را با قیمت کارخانه برای مشتریان عرضه می کنند که می توانید از این مراکز نیز استفاده نمایید.

روش اجرای چادر سایبان؟
چادر سایبان در مدل های متنوعی ساخته می شود، که روش اجرای هر کدام با دیگری متفاوت است. بهترین و پرکاربردترین مدل آن در بازار فروش، مدل های قابل حمل، تاشو و از پیش مونتاژ شده هستند که به دلیل راحتی و نیز کیفیت بالا از طرفداران زیادی برخوردار است.
نحوه اجرای آنها به این شکل است که فقط با باز کردن کیسه چادر و بالا بردن چارچوب تا ارتفاع دلخواه چادر سایبان ساخته می شوند. ناگفته نماند که قیمت چادر سایبان مدل های قابل حمل و تاشو نسبت به سایر مدل ها نسبتا کمی گرانتر است.
روش های اجرای چادر سایبان متفاوت است و بستگی به نوع آنها دارد. در بازار محصولات صنعتی با انواع متفاوتی از سایبان ها روبرو هستیم به عنوان مثال:
 سایبان اتوماتیک
 سایبان دستی
 سایبان کالسکه ای
 سایبان بازویی
 و ...

دوخت چادر سایبان چه تاثیری بر کیفیت و عملکرد محصول دارد؟
چادر سایبان به سبب ایجاد محیطی دنج و آرام و نیز محافظ باران و آفتاب، این قابلیت را باید داشته باشد تا در برابر عواملی مانند باد و باران به خوبی مقاوم بوده و زود خراب نشود، برای محقق شدن این کار بهتر است که دوخت چادر سایبان با کیفیت و نوع روکش و یا پارچه مقاوم باشد.
این روزها برای داشتن یک چادر سایبان مناسب، باید به کیفیت تولید و نوع دوخت آن، توجه بیشتری نمود چرا که این موارد در ارتقای کیفیت محصول و همچنین مقاومت آن در برابر عوامل محیطی بسیار موثر است. دوخت مناسب و نیز جنس با کیفیت تاثیر زیادی بر قیمت چادر سایبان ها دارد.

دوخت و جنس روکش، دو مولفه اصلی برای ارزشیابی کیفیت چادر سایبان به حساب می آیند، البته موارد دیگری نیز برای ارزشیابی چادر سایبان وجود دارد که می توانید از آنها نیز هنگام خرید استفاده کنید.