sayeban-hayati.jpg سایبان حیاطی
سایبان حیاطی امکان لذت و بهره‏گیری از فضای آزاد منزلمان را به راحتی می‏تواند تامین نماید. در اغلب فصول سال به ویژه فصل‏های گرم سال مانند فصل بهار و تابستان ایجاد یک دورهمی شاد و صرف عصرانه در کنار عزیزانتان مانند خانواده و یا جمع دوستان سبب نشاط روح و روانتان خواهد شد. این لذت و شادی هنگامی دو چندان خواهد شد که بتوانیم به بهترین نحو از فضای آزاد خود همچون بالکن یا حیاط منزل خود به کار گیری نماییم. اولین نکته‏ای که به ذهن می‏رسد این است که با آفتاب داغ ماه‏های بهار و به ویژه تابستان باید چه کار کرد و آیا فقط این امکان میسر است که صرفا شب‏ها به استفاده از فضای بیرون بپردازیم. پاسخ این سوال کاملا روشن است که اگر بتوانیم برای بالکن، حیاط و یا فضاهای باز و آزادی همچون کنار استخر از سایبان حیاطی استفاده نمایم به طور حتم این مشکل حل می‏گردد و دیگر آفتاب برایمان مزاحمت ایجاد نخواهد بود. در زیر سایبان می‏توان از وسایل دلخواه مانند میز و صندلی یا مبلمان و نیمکت یا زیرانداز جهت نشستن استفاده نمود و بدین ترتیب فضای خود را توسعه داد. همچنین نشستن و اطراق دائمی در فضای سایبان حیاط حس امنیت و تسلط کامل منزل را نیز به همراه خواهد داشت.

خرید سایبان حیاطی:
به منظور خرید سایبان حیاطی باید این نکته را مدنظر قرار داد که هر چقدر چتر وسیع‏تر باشد قطعا سایه بیشتری به وجود خواهد آمد و در نتیجه فضای بیشتری را جهت استفاده برای ساکنین فراهم خواهد آورد و در نتیجه به راحتی می‎توانید مهمانی‏های خود را در این مکان برگزار کنید. انتخاب رنگ‏های شاد و دلپذیر می‏تواند جلوه زیبایی به سایبان و محیط پیرامون محوطه حیاط شما بدهد. به منظور جلوه بهتر سایبان حیاطی استفاده از گلهای رنگارنگ و زیبا در محوطه حیاط کمک شایانی می‏تواند به این امر نماید تا هر چه بیشتر فضایی اطراف شما زیبا و نمایان شود. هماهنگی رنگ مبلمان استفاده شده در این محوطه با رنگ چتر سایبان حیاطی نیز می‏تواند جهت ایجاد هارمونی زیبا مفید باشد. سایبان حیاطی برای خیلی از منازل مورد نیاز است. گوناگونی وضعیت آب و هوای اغلب نقاط ایران موجب می شود که افراد برای سپری کردن لحظات شاد و مفرح در حیاط خانه خود، به برپایی سایبان حیاطی بیاندیشند. به طور کلی افراد در مناطق شمال کشور که عمدتا آب و هوای مرطوب به همراه بارش باران را تجربه می‏کنند و همچنین نواحی مرکزی که دارای چهار فصل و تا حدودی خشک می‏باشند. در نتیجه ضرورت ساخت ساخت سایبان با قابلیت مطلوب مانند ضد آب بودن، می‎تواند شما در مقابل تغییرات ناگهانی وضعیت آب و هوایی برای صرف نمودن لحظاتی مفرح در کنار عزیزان و دوستان حفظ نماید.

قیمت سایبان حیاطی:

سایبان حیاطی ارزان قیمت به شرط طراحی زیبا و مطلوب فاکتور خوبی است. در غیر اینصورت بهتر است قیمت اندک را فدای محصول باکیفیت و شیک ننمایید. فروش سایبان حیاطی صرفا به منظور استفاده برای حیاط و یا محوطه‎های وسیع نیست. حتی شما می‏توانید در بالکنی کوچک نیز از سایبان استفاده کنید. نصب این مدل از سایبان حیاطی در قسمت بالایی تراس صورت می‏گیرد و در نتیجه می‏توانید میزان سایه دلخواه خود را با توجه به نیازتان تنظیم و آماده کنید. پخش سایبان حیاطی با توجه به اینکه از پرکاربردی‏ترین وسایل به منظور استفاده در فضاهای باز مانند حیاط یا بالکن و تراس می‏باشد، صورت می‏گیرد. این محصول با مقاومت مطلوب در مقابل انواع تنش‏ها مانند رطوبت، تابش مستقیم و آزاردهنده نور آفتاب، جهت مصون ماندن در هنگام بارش‏های باران و برف و یا وزش‏های باد است. سایبان حیاطی امکان پوشاندن فضای باز خانه شما را فراهم می‏آورد و بدین سان موجب می‏گردد تا میزان استفاده شما از محیط پیرامون خود به ویژه بیرون از ساختمان افزایش یابد. بعضا هنگامی که که افراد به مبلمان فضای آزاد خود می‏اندیشند، ساخت و احداث سایبان حیاطی عمدتا آخرین چیزی است که به آن در سر دارند. به طوری که اغلب به فکر احداث و ساخت محوطه باربیکیو و تهیه و خرید مبلمان‏های آنچنانی با رنگ‏های شاد هستند. اما از این مطالب غافلند که شما اگر بهترین دکوراسیون را طراحی و ایجاد کنید و دور تا دور حیاط را پر از گل و گیاهان مطبوع و دلپذیر نمایید، اما هنگامی‏که نتوانید از این فضا به جهت نور آزاردهنده آفتاب استفاده کنید، فایده‏ای نخواهد داشت.