chatr_baqi.jpg

چتر باغی یکی از ابزارهای مورد نیاز در بین سایر تجهیزات باغ ویلا به شمار می رود. اگر شما تمایل دارید تا با خیال راحت از یک ظهر گرم تابستانی در ویلای خودتان لذت ببرید این لذت را فقط می توانید با داشتن یک چتر باغی محکم و مقاوم تجربه کنید. چتر باغی یا چتر ویلا از جمله سایبان های موقتی به شمار می روند که توسط صاحبان خانه باغ ها یا ویلاهای خارج شهر به خصوص در مناطق شرجی و نیم گرم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. حتما شما هم تاکنون مناظر زیبای ویلاهای مجهز و شیک را لب ساحل دیده اید که گویی انواع چتر باغی موجود در آنها رنگ و رونق دیگری به این مناظر بخشیده است. امروزه فروش چتر باغی توسط فروشندگان و تولیدکنندگان این تجهیزات توسط برندهای خارجی و ایرانی در داخل کشور انجام می گیرد. با این وجود بهتر است برای خرید چتر باغی چندان عجله نکنید. بهترین راه این است که تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. شاید نظر شما پس از خواندن این مطلب تغییر کند و با اطلاعاتی که در این زمینه کسب می کنید به راحتی بتوانید برای خرید چتر ویلا و چتر باغی مناسب خودتان اقدام کنید. 


ویژگی های انواع چتر باغی و سایبان های ویلایی
اگر فکر میکنید فقط کیفیت چتر باغی برای انتخاب و خرید آن کافی است باید بگوییم که غیر از کیفیت و دوام این محصول باید با ویژگی های دیگر این محصول را نیز در نظر داشته باشید.
بخشی از مهمترین ویژگی هایی که یک چتر ویلا یا باغ باید از آنها برخوردار باشد تا شما بتوانید آن را به عنوان یک گزینه قابل اطمینان خریداری نمایید عبارتند از:
داشتن طرح و رنگ های متنوع
شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خودتان انواع چتر باغی را با طرح ها و ابعاد متفاوتی تهیه کنید. چترهای یا سایبان های باغی می توانند تا بیش از شش نفر را نیز در زیر خود جای دهند. اشکال مختلف هندسی از قبیل چترهای مدور یا دایره ای و مستطیلی یا بیضی شکل و حتی ستاره ای از جمله سایبان هایی به شمار می روند که می توانید از بین آنها به راحتی دست به انتخاب بزنید. رنگ انواع چتر باغی نیز با توجه به انتخاب شما می تواند متغیر باشد.
کیفیت عالی چتر باغی
غالبا جنس پارچه انواع سایبان و چتر ویلا از برزنت بوده که می تواند در برابر رطوبت و تغییرات جوی مقاومت بالایی را از خودش نشان دهد. در واقع جنس پارچه اغلب چترها و سایبان های موجود از همین نوع پارچه تولید می شود. البته انواع چتر باغی ارزان قیمت یا چتر ویلا ارزان قیمت از سایر پارچه ها با کیفیت پایین تر نیز ساخته می شوند. در واقع جنس پارچه تاثیر مستقیم در قیمت چتر باغی دارد.

دوام و ماندگاری بالا
پایه های انواع چتر باغی در واقع نقطه اتکای الین نوع چترها به شمار می روند. پایه این چترها از جنس چوب یا استیل هستند. این نوع سایبان ها می توانند شما را از باران و اشعه مضر آفتاب نیز مصون نگه دارند. معمولا عوامل مختلفی از قبیل کیفیت پارچه و برند این نوع چتر در استحکام و ماندگاری آن نیز تاثیر دارند.
قابلیت تنظیم چتر باغی
شما می توانید این چترها را در جایی که نشسته اید با توجه به نیاز خودتان تغییر داده یا ثابت نگه دارید. این کار می تواند مانع نفوذ آب و رطوبت و نیز جلوگیری از عبور اشعه آفتاب می شود. قابلیت تنظیم باعث می شود تا شما این چترها را به دلخواه خودتان تغییر دهید. قطر انواع سایبان و چتر موجود در بازار از 3 متر تا 4 متر و بیشتر می باشد. همانطور که در مطالب بالا نیز به این نکته اشاره کردیم یکی از مواردی که می تواند قیمت چتر ویلا یا چتر باغی را تعیین کند ابعاد و قطر میله های آن است. بنابراین بهتر است به منظور انتخاب یک چتر مناسب حتما در این زمینه از مشاوره فروش معتبر استفاده کنید.

قیمت مناسب انواع چتر باغی
برای این که از هزینه چتر باغی و مراکز پخش چتر باغی اطمینان حاصل کنید می توانید با یک جستجوی ساده یا استفاده از تجارب دیگران به این محصول پرکاربرد دسترسی پیدا کنید. فروش عمده چتر باغی می تواند در مناطقی که ویلا نشینی در حال گسترش است می تواند فرصت مناسبی را برای مراکز فروش تجهیزات باغ ویلا فراهم نماید. برای فروش چتر ویلا سعی کنید برند معتبر و قیمت ان را در نظر بگیرید. به طور کلی با توجه به کارکردهای این محصول از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.