چادر برزنتی یک چادر کاملا کاربردی برای پوشش انواع سازه ها می باشد. این چادر که از مجموعه محصولات برزنتی می باشد؛ محافظ خوبی در برابر تابش مستقیم نور خورشید، باراش باران و گرد و غبار پراکنده در هوا می باشد. به طوری که می تواند از ورود این عوامل به داخل چادر جلوگیری کند. چادر لمینت، چادر ترانزیتی و چادر کانتینری نیز جزء همین دسته قرار می گیرند؛ با این تفاوت که کاربری خاصی دارند و دقیقا مخصوص خودروهای باربر در نظر گرفته شده اند. گاهی اوقات آفتاب و یا گرد و غبار به حدی است که نمی توان از فضای مورد نظر استفاده نمود. در این صورت چادر برزنتی می تواند بسیار کاربردی باشد. نکته مهم دیگر این است که این چادر در مقابل آفتاب به راحتی نمی پوسد و با ضخامت زیادی که دارد؛ گرمای ناشی از تابش خورشید را کمتر به فضای داخل نفوذ می دهد.

نحوه تولید چادر برزنتی
تولید چادر برزنتی با هدف جلوگیری از عوامل مخرب، در صورتی محقق می شود که پارچه استفاده شده در آن از مقاومت و دوام بالایی برخوردار باشد. به همین دلیل در تولید این نوع چادرها از پارچه برزنتی استفاده می شود. برزنت با وجود ضخامت زیاد و بافت خاص خود می تواند چندین سال در مقابل نور شدید آفتاب دوام بیاورد. علاوه بر این در صورت بارش باران، آب را از خود عبور نمی دهد و اجازه نمی دهد که رطوبت حاصل از باران به داخل نفوذ کند. به خاطر بافت ضخیم این پارچه، در موقع وزش باد، جلوی ورود گرد و غبار گرفته می شود. بنابراین تولید چادر برزنتی با این پارچه باعث می شود که هم کارایی آن بالاتر برود و هم عمر مفید طولانی تری داشته باشد. چادرهای لمینت براق تر از چادر های برزنتی هستند اما میزان ضخامت و دوام شان نسبت محصولات برزنتی کمتر می باشد. معمولا با توجه به سلیقه مشتری، می توان از آن ها استفاده کرد.

دوخت چادر برزنتی
دوخت چادر برزنتی کاملا متناسب با سازه انجام می گیرد. برای هر نوع سازه ای، اندازه ها و ابعاد، به طور دقیق اندازه گیری می شود؛ سپس عملیات دوخت چادر انجام می شود. در صورتی که چادر لمینت، چادر کانتینری و یا چادر ترانزیتی مورد نیاز باشد، با توجه به ابعاد خودرو اندازه گیری ها انجام شده و کار دوخت آغاز می شود. برای خودروهای باربر وجود این نوع پوشش ها باعث می شود که در حین رانندگی، بار به اطراف پرتاب نشود و بارش باران، بار را از بین نبرد. در حین دوخت، میزان کشسانی پارچه در نظر گرفته می شود تا چادر برزنتی کاملا به طور مناسب روی سازه و یا خودرو قرار گیرد. در صورتی که دوخت چادر کاملا بر روی سایز سازه و یا خودرو انجام نشود؛ زیبایی و ظرافت لازم را نخواهد داشت.

قیمت چادر برزنتی
قیمت چادر برزنتی یکی از فاکتورهای مهم، هنگام خرید آن می باشد. نوع سازه و متراژ پارچه برزنت مصرفی از عوامل موثر بر قیمت چادر هستند. هر چقدر فضای کار بزرگتر باشد یا سازه مورد نظر پیچیده تر باشد؛ میزان پارچه مصرفی نیز بیشتر می شود. در نتیجه با افزایش میزان پارچه مصرفی، قیمت تمام شده محصول برزنتی نیز افزایش می یابد. علاوه بر این؛ قیمت چادر کانتینری و چادر ترانزیتی نیز به دلیل متراژ آن، متفاوت می باشد. دنیای چادر می تواند چادر برزنتی ارزان قیمت متناسب با نیاز شما را در اختیارتان قرار دهد. کیفیت و عمر مفید طولانی از مشخصه های کارهای مجموعه دنیای چادر می باشد. این مجموعه می تواند در مورد نوع پارچه متناسب با سفارش مشتری، مشاوره های لازم را ارائه دهد و مناسب ترین پوشش برزنتی را به مشتری پیشنهاد دهد.

فروش چادر برزنتی

فروش چادر برزنتی متناسب با سازه و یا خودروهای باربر در وب سایت ما انجام می شود. مجموعه دنیای چادر در زمینه فروش انواع چادر برزنتی، کانتینری، ترانزیتی و لمینت فعالیت دارد. بنابراین برای خرید چادر برزنتی می توانید به مجموعه دنیای چادر مراجعه نمایید. این مجموعه به عنوان فروشنده چادر برزنتی می توانند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این؛ برای خرید چادر، مشاوره خوبی را به شما ارائه دهد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. برای کسب اطلاعات لازم در مورد فروش عمده چادر برزنتی و یا دریافت لیست قیمت چادر برزنتی نیز می توانید از آن ها کمک بگیرید.