chatr_bagi.jpg

همه ی ما گرما را دوست داریم اما در تابستان ها وجود سایه ضروری است. چتر باغی می تواند شما را از قطرات باران و آفتاب شدید در امان نگه دارد. این چتر ملقب به "چتر پاسیو" که کار اصلی آن تهیه ی سایه است، می تواند اوقات بهتری را برای شما به ارمغان آورد. باید همیشه قبل از خرید چتر باغی، نوع ، محل ، پارچه و مکانیسم را در نظر داشته باشید. از مهم ترین معیار ها برای خرید، قیمت چتر باغی می باشد که عاملی محدود کننده است. 


انواع چتر های باغی:
• سایبان های آفتابی: همان طور که از نام آن پیدا است، منظور آن ها برای سایه زنی از خورشید می باشد. به نظر می رسد مانند یک دیسک گرد روی یک قطب است، همان چیزی که می توانید در نزدیکی استخرها مشاهده کنید.
• پاگودا: این ها چتری هایی با الهام از سبک آسیایی کمی جادویی هستند. پاگودا ها همان چیزی هستند که در کاخ های کشور های جنوب شرقی آسیا می بینید.
• بازار: این چتر ها هشت ضلعی با تاپ های تهویه هستند. این نوع از چتر باغی بسیار پرطرفدار هستند و می توان در غذا و کافه ها آن ها را مشاهده کرد.
• Cantilever : دارای پایه محکم با قطب است و قابل تنظیم می باشد. این امر باعث می شود جمعیت و مساحتی بزرگ تر به وجود آید.
• چتر های باغی دیواری: این چتر های قابل جدا شدن با براکت ها هستند که به شما امکان می دهند آن را روی یک دیوار سوار کنید. یک روش شرور برای صرفه جویی در فضا.
چتر های باغی لاله ای: این همان چیزی است که انتظار آن را دارید. با این نوع چتر باغی مکانی منحصر به فرد و شیک درست کنید.

چتر های باغی چینی:
آلومینیوم به دلیل دوام و وزن کم کاملاً مناسب است. چوب نیز گزینه ای دیگر است اما گران تر می باشد. پارچه چتر باغی را با توجه به استفاده و توانایی تحمل تغییرات آب و هوایی انتخاب کنید. بهتر است که به سراغ مخلوط پلی استر یا پلی استر بروید. هم چنین می توانید پارچه هایی که اشعه ماوراء بنفش و مقاوم در برابر کپک دارند را انتخاب کنید. اگر آن را برای مکان های مرطوب خریداری می کنید، همیشه به سراغ پارچه های ضد آب بروید. در صورت کثیف شدن این پارچه های می توانید هر قسمت را با پارچه ی مرطوب و یا آب صابون ملایم بشویید. در صورت لزوم و به خصوص قبل در آب و هوای معتدل، بهتر است که چتر را ببندید. یکی از مهم ترین نکته ها در نگه داری چتر باغی این است که با احتیاط باز کنید و مطمئن شوید که در حالت بن بست نیست و خیلی سخت و محکم آن را نکشید. یک چتر باغی به یک تجهیزات ضروری در فضای باز تبدیل می شود تا شما را از آفتاب سوزان به خصوص در روز های گرم تابستان در امان نگه دارد. یک چتر باغی خوب بسیار زیبا و با شکوه به نظر می رسد که فقط در هر مکان در فضای بیرون موجب خنک شدن شما نمی شود بلکه می تواند یک رنگ و مد جذاب باشد تا زندگی را زیباتر جلوه دهد. چندین نوع چتر باغی مطابق با سبک های مختلف طراحی و استفاده در مناسبت ها وجود دارد. برای صاحبان خانه لازم است که در مورد این چتر ها چیز هایی بدانید تا بتوانید بهترین نوع آن را انتخاب نمایید.

چتر باغی چه ویژگی هایی دارد:
همان طور که از نام آن پیدا است، چتر های باغی از نوع میزی اغلب می تواند در سوراخ یک میز پاسیو قرار بگیرد. این چتر ها مانند یک چتر بزرگ هستند که قابل دستیابی می باشند. اگر چتر میز موجود در حیاط منزل یا بالکن شما به اندازه ی کافی بزرگ باشد به طوری که افرادی که برای صرف شام یا نوشیدنی در اطراف میز می نشینند بتوانند سایه کافی به دست بیاورند و حتی در روز های تابستان از آن لذت ببرند، می تواند بسیار لذت بخش باشد و امکانات فراوانی برای شما به وجود آورد. این نوع چتر های باغی غالباً دارای پایه مخصوص به خود است به گونه ای که بدون قرار دادن آن روی میز ، می تواند محکم بایستد. شرکت ما که در راستای فروش چتر باغی فعالیت دارد و بهترین چتر باغی ارزان قیمت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.
به چتر های باغی کج یک ویژگی محوری اضافه شده است. چتر شیب با یک مفصل اضافی در حدود سه چهارم ارتفاع قطب طراحی شده است تا چتر زاویه ثابت نباشد بلکه بتواند در اطراف قطب بچرخد. این نوع چتر نسبت به چتر های معمولی انعطاف پذیر و باهوش تر است زیرا می تواند با گره خوردن زاویه آن با حرکت خورشید در طول روز، هرچه بیش تر سایه افکند. هم چنین نصب و استفاده از آن آسان است. مشابه چتر باغی میز، چتر کج نیز دارای پایه پشتیبانی است که می تواند محکم روی زمین بایستد. تنها با تنظیم شیب این چتر، می توان با حرکت خورشید زاویه را تغییر داد.
ما به عنوان تولید کننده چتر باغی می توانیم تمام انواع ذکر شده در بالا را در اختیار شما قرار دهیم. ما با تولید چتر باغی در انواع مختلف، توانسته ایم تمام نیاز های شما را برطرف سازیم.