Foil-fireproof-tarpaulin

آیا نیاز به خرید پارچه برزنت نسوز فویل دار دارید؟ دنیای چادر کار را برای شما ساده می کند. برای خرید کالا های مقرون به صرفه، دنیای چادر بهترین انتخاب پیش روی شما خواهد بود. صنعت جهانی برزنت و نساجی فویل آلومینیومی در دو قرن گذشته دستخوش تحولات شگرفی بوده است و انتظار می ‌رود که پس از این نیز شاهد رشد مداوم آن باشیم. پیشرفت‌ های تکنولوژیکی و تغییر علاقه مصرف‌کنندگان دو عامل مهمی هستند که امروزه بازار برزنت فویل آلومینیومی را تقویت می ‌کنند. 

چاپ سه بعدی و منسوجات سازگار با محیط زیست تنها نمونه هایی از پیشرفت ها و روندهای اخیر در بازار هستند. علاوه بر این، ظهور اتصال جهانی و تجارت دیجیتال، تولید کنندگان، تامین کنندگان و خرده فروشان پارچه را قادر می سازد تا به مخاطبان بین المللی بسیار گسترده تری دست یابند. دنیای چادر دارای انتخاب های گسترده ای از پارچه برزنت های آلومینیومی فویل دار مانند پنبه، اسپندکس، پارچه روکش، پارچه لحاف، پارچه پلی استر و غیره است. 

 مهم ترین ویژگی پارچه برزنتی نسوز فویلدار

 پارچه برزنت فویلدار نسوز می تواند تا 97٪ گرمای تابشی را منعکس کند. استحکام کششی بالا، مقاومت در برابر پارگی. مانع بودن تابشی، ضد آب بودن، وزن سبک و حمل آسان از جمله ویژگی های آن ها می باشند.

 پارچه برزنت فویلدار نسوز دو طرفه

عایق فویل آلومینیومی دو طرفه استحکام کششی بالا و ظاهری منظم را ارائه می دهد و می تواند گرمای تابشی از منبع گرما (مانند خورشید) را به طور موثر تری نسبت به عایق فویل آلومینیومی یک طرفه منعکس کند. عایق فویل آلومینیومی انعکاسی ما عمدتاً در زیر عرشه سقف، زیر تیرهای زیر شیروانی، روی عایق اتاق زیر شیروانی موجود در کف، دیوار ها و فضا های خزنده و در ساختمان های صنعتی و تجاری به عنوان مانع تابشی برای جلوگیری از گرمای تابشی که از طریق سقف وارد خانه می شود، به کار می روند، هم در تابستان و هم برای حفظ گرمای داخلی تولید شده در طول زمستان استفاده دارند. 

هم چنین به عنوان مانع بخار آب در کانال های تهویه مطبوع و سردخانه ها استفاده می شود. یکی دیگر از کاربرد های اصلی بسته بندی پالت ها یا استفاده به عنوان پوشش ظروف برای محافظت از مواد در برابر آسیب ناشی از گرما یا بخار است، علاوه بر این ها، پارچه برزنت فویلدار برای حمل و نقل طولانی مدت بسیار محبوب است.

 پوشش های باغ و انبار

پوشش های باغ و انباری – فویل و پارچه برزنت نسوز – موادی هستند که همیشه در اطراف باغ یافت می شوند. در پاییز، زمستان و اوایل بهار، زمانی که دما نسبتاً پایین است، یخبندان و بارش برف هنوز استفاده بهینه از آن ها امکان پذیر است. سپس گیاهان در داخل سازه های ساخته شده از لوله ها و پروفیل های فولادی با پوشش برزنتی فویلدار ذخیره می شوند.

مبلمان، تجهیزات باغ، دوچرخه و اسباب بازی نیز در چادر های ماژولار نگهداری می شود. چادرهای انبار با  پارچه برزنت محکم پوشانده شده است. اگرچه سازه ها می توانند متفاوت باشند زیرا سازندگان از راه حل های مختلف استفاده می کنند، یک ماده مصنوعی که به عنوان پوشش محافظ استفاده می شود، ویژگی مشترک باقی می ماند. فویل ها و برزنت های مختلف در تاسیسات کوچک و هم چنین سازه های تجاری عملکرد خوبی دارند. 

پارچه برزنت فویل برای کشت تحت پوشش 

فیلم های پلاستیکی را می توان به دو دسته تقسیم کرد: برای کشت فصلی و برای تولید گیاهان در تمام طول سال. تولیدکنندگان معمولاً اطلاعاتی در مورد این پارامترها ارائه می دهند و به آن ها اطلاع می دهند که فویل چند فصل دوام می آورد. به عنوان مثال فویل UV2 برای دو فصل موثر است. با این حال، باید به خاطر داشت که یک فصل به معنای نیم سال است. 

هرچه این عدد بزرگتر باشد، ماده قوی تر است. روکش های تولید تجاری معمولاً با پارامتر UV10 شروع می شوند. به لطف فویل، گیاهانی که در گلخانه رشد می کنند در برابر آب و هوای بد محافظت می شوند. آن ها از یخبندان، افت ناگهانی دما و حتی برف در تأسیسات تولید در طول سال در امان هستند. 

استفاده از برزنت فویل دار نسوز به عنوان روکش 

این ها روکش های بسیار متنوعی هستند که می توانند بدون کشیده شدن روی یک سازه نیز استفاده شوند. پارچه برزنت فویل دار آلومینیمی را می توان بسیار ساده استفاده کرد، فقط کافی است آن را روی دستگاه قرار داده و سپس برزنت محکم کنید. روکش ها می توانند با یکدیگر متفاوت باشند. مهم ترین ویژگی آن ها مقاومت آن ها در برابر پدیده های جوی است. 

هنگام کار با گاراژ یا چادر ذخیره سازی، سازه در معرض تندباد های شدید، باران، برف و یخ قرار می گیرد. توصیه می شود برای یک پارچه برزنتی فویل دار در تمام طول سال با افزایش مقاومت در برابر سایش، یخ زدگی و ضد آب سرمایه گذاری کنید که تمیز کردن را نیز آسان تر می کند. اگرچه راه حل گران تری است، اما بسیار سودمندتر است.

نصب برزنت نسوز فویلدار بر روی سازه ها

روش مونتاژ برای پوشش برای هر سازنده متفاوت است. فویل‌ های سازه ‌های باغ با گیره‌ ها و به‌صورت اختیاری با چسب محکم می ‌شوند، در حالی که لایه پلاستیکی اضافی برای تثبیت تونل در هر طرف در زمین حفر می ‌شود. در مورد برزنت، آن را به تسمه های نصب که روی قاب بسته می شود، دوخته یا جوش می دهند. 

در هر یک از سیستم های فوق الذکر، ماده به شدت به ساختار می چسبد. گذاشتن اشیا در معرض آفتاب، باران، رطوبت و باد ایده بدی است. با گذشت زمان، علائم فرسودگی ظاهر می ‌شود، ابتدا نقص ‌های کوچک و سپس آسیب‌ های جبران ‌ناپذیری به همراه خواهد داشت. با این وجود، ارائه پارچه ترانزیتی ارزان قیمت برای جلوگیری از هر گونه مشکل، سرمایه گذاری مناسبی خواهد بود.