Use-of-tent-structures-in-all-seasons

 محصولات دنیای چادر بادوام هستند و می توانند در برابر سرمای سرد شمال و گرمای شدید جنوب مقاومت کنند. اجزای متعدد این سازه های سازگار با آب و هوای نامساعد، آن ها را قابل گسترش و استفاده در مناطق مختلف جغرافیایی می کند. ما می توانیم ساختار مشابهی را در مکان ها و محیط های مختلف برای برنامه های مختلف ارائه دهیم. سازه های ما هم چنین می توانند باد های بسیار شدید و مقادیر زیادی برف را تحمل کنند.

سازه های چادری قابل تنظیم برای مناطق با برف، باران یا باد شدید 

برای مکان ‌هایی که در مناطقی با برف، باران یا باد شدید هستند، دنیای چادر، سازه چادری های با کیفیت بالا، مهندسی شده و با کنترل آب و هوا ایجاد می ‌کند. پوشش های کاری بادوام برای راحت نگه داشتن خدمه و انجام پروژه ها در برنامه به کار می روند. قابل تنظیم بودن این سازه ها به این معنی است که می توانید فضا های کاری را متناسب با نیاز های خود و زمانی که پروژه شما انجام می شود، ایجاد کنید. این سازه های چادری درجه یک به سرعت توسط تیم متخصص ما نصب و یا جمع آوری می شوند. 

سازه چادری چهار فصل 

هنگام ایجاد یک ساختار اضافی برای تأسیسات خود برای اهداف سرپناه و یا سایه، مهم است که همه گزینه‌ های موجود را با یکدیگر مقایسه کنید و یکی را انتخاب کنید که برای مکان، هدف و بودجه شما منطقی ‌تر باشد. سازه های فلزی و چوبی رایج تر هستند و احتمالاً قبلاً در مورد آن ها تحقیق کرده اید. با این حال، توجه به این نکته مهم است که سازه های چادری دائمی نیز یک گزینه مناسب هستند. 

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: 3 مرحله مهم در اجرا سازه چادری

چرا از ساختار چادر دائمی استفاده کنید؟ 

سازه‌ های چادری دائمی را می‌توان در فرودگاه‌ ها، تفرجگاه‌ ها، سایت‌ های ساختمانی، شرکت‌ های شن و ماسه و پایگاه ‌های نظامی پیدا کرد. آن ها هم چنین می توانند برای مکان های رویداد، کمپینگ ها و مکان های تفریحی دیگر استفاده شوند. استفاده از سازه های چادری دائمی تقریباً نامحدود است. بنابراین چگونه آن ها در مقابل گزینه های جایگزین قرار می گیرند؟ 

ملاحظات مهم در هنگام خرید سازه چادری مناسب برای تمام فصول 

هنگامی که نیاز های خود را برای نوعی سازه برای پناه دادن به دوستان، خانواده، مهمانان یا کارمندان خود به طور منظم در نظر می گیرید، به خاطر داشته باشید که خصوصیات مهم سازه های چادر دائمی عبارتند از:

  • قابل حمل
  • سازه های چادری دائمی، اگرچه هدف آن ها استفاده دائمی است، قابل حمل هستند و در صورت نیاز به راحتی می توان آن ها را جابجا کرد. جابجایی چوب و فلز اگر غیرممکن نباشد، بسیار دشوارتر است. در صورت امکان نیز، هزینه زیادی بر می دارد.
  • ارزان تر
  • سازه چادری دائمی بسیار ارزان قیمت تر از همتایان فلزی یا چوبی خود است.
  • ساخت و نصب بسیار سریع تر
  • بر خلاف زمان لازم برای ساخت و نصب سازه های فلزی یا چوبی، چادر ها به راحتی نصب شده و در صورت نیاز جمع آوری می شوند. از بین بردن سازه های فلزی یا چوبی بسیار دشوارتر است. چادر ها را می‌توان جابه‌جا کرد و در صورت نیاز به جابجایی آن ها در هزینه ‌های شما صرفه ‌جویی می ‌شود.
 سه عنصر کلیدی برای ساختار چادر دائمی شما
  • مقاومت در برابر عناصر: سازه چادر دائمی با کیفیت باید دارای چارچوب و پایه محکمی باشد که بتواند برخلاف سازه های موقت در برابر باد و طوفان شدید مقاومت کند. هم چنین مهم است که پارچه سازه شما مطابق با مقررات ضد شعله و ضد نشت باشد تا از افراد و مواد موجود در زیر آن محافظت شود.
  • دوام: قاب سازه های چادر دائمی شما باید قوی باشد. نباید زیر برف یا باد شدید خم شود یا بشکند. روی پارچه محکم سرمایه گذاری کنید تا مطمئن شوید که پاره نمی شود. مواد ضعیف تر به معنای تعمیرات مکرر و افزایش هزینه است، بنابراین مطمئن شوید که درست شروع کرده اید.
  • نگهداری آسان: هیچ کس خواهان هزینه های بالای نگهداری نیست. در حالی که هر ساختاری نیاز به نگهداری و تمیز کردن دارد، پارچه ای را انتخاب کنید که تمیز کردن و نگهداری آن آسان باشد. در این جا فقط چند نکته نگهداری برای مراقبت از ساختار چادر دائمی وجود دارد.

 دلیل برتری سازه چادری بر ساختمان های سنتی

در حالی که سازه های چوبی و فلزی ممکن است جذاب به نظر برسند، به یاد داشته باشید که در چند سال آینده چه بخواهید چه نخواهید احتمالاً در همان مکان خواهند بود. از سوی دیگر، سازه های چادری دائمی، نه تنها ارزان قیمت تر هستند، بلکه انعطاف پذیری بیشتری نیز ارائه می دهند. روندها به سرعت تغییر می کنند، و شما باید این توانایی را داشته باشید که همه چیز را تغییر دهید و در عین حال همان ایمنی و امنیت را ارائه دهید که سایر سازه چادری ها ارائه می دهند.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله همه چیز درباره سازه چادری را نیز مطالعه کنید.

ساختار و عملکرد روکش چادر چهار فصل

روکش چادر 4 فصل از سه لایه مواد مختلف ساخته شده است که در آن از کف ضد آب برای جلوگیری از نشت باران و برف استفاده شده است. در تابستان، مواد انعکاسی با محیط بیرون مواجه می‌شوند که مقدار زیادی گرما را منعکس می‌کند و عایق حرارتی را که به داخل چادر می ‌رسد، کاهش می‌ دهد. در زمستان، مواد بازتابنده با محیط داخلی چادر روبرو می‌شوند. فریم آن از لوله و اتصالات پی وی سی ساخته شده است، با این وجود از پنجره ها و درهای متحرک برای تامین تهویه طبیعی استفاده می شود.

بر اساس تجزیه و تحلیل، چارچوب چادر 4 فصل در برابر بادهای 50 کیلومتر در ساعت مقاومت می کند. علاوه بر این، محیط داخل در زمستان حداقل 6 درجه گرم تر از بیرون و در تابستان حداقل 6 درجه خنک تر نگه داشته می شود. کاور 4 فصل برگشت پذیر بوده و در تمامی فصول قابل استفاده می باشد. این چادر ضد آب، مقاوم در برابر آتش، قابل حمل، تنفس و دارای وزن سبک است که توسط یک نفر قابل نصب است. هزینه این چادر قابل قبول بوده و دارای چندین سال عمر مفید می باشد.

شما می توانید برای مشاوره و خرید انواع سازه چادری، سازه کششی، پارچه ای و غیره با مشاوران و کارشناسان دنیای چادر در ارتباط باشید.