Waterproof-transit-fabric

 پارچه ترانزیتی ضد آب ویژگی های محصول چند منظوره و متنوع را درک می کند و محافظت مضاعف برای کالاها در باد، باران و هوای روز فراهم می کند. با توجه به کاربرد واقعی، آن را به انواع مختلفی از مواد مانند ضد آب، مقاوم در برابر فرسودگی، ضد الکتریسیته ساکن، مقاوم در برابر پارگی، ضد آفتاب، مقاوم در برابر درجه حرارت پایین و سرما، اثر محافظتی قابل توجه با دامنه کاربرد گسترده تقسیم می شود. پس از استفاده از پارچه برزنت ضد آب، برای استفاده مجدد، باید در حین نگهداری به طور مرتب تا شده و هم چنین به طور منظم تهویه شود. برزنت ضد آب دنیای چادر دارای عملکرد عالی و طیف وسیعی از کاربرد ها است. محصولات ما بادوام، با کیفیت، ارزان قیمت و مقرون به صرفه، سبک وزن و ضد آب هستند. در طراحی برزنت پلاستیکی کاربرد ها و سبک های مختلفی در نظر گرفته شده است.

 تفاوت بین پارچه ترانزیتی ضد آب و پارچه ترانزیتی مقاوم در برابر چیست؟

  • پارچه های ترانزیتی ضد آب می توانند ورود آب را مسدود کنند. برخی از آن ها حتی می توانند در آب غوطه ور شوند و در برابر آب غیر قابل نفوذ باقی می مانند.

برزنت های پلی اتیلن و برزنت های وینیلی، برزنت های ضد آب هستند. این برزنت ها به راحتی تمیز می شوند، زیرا مواد ریخته شده در برزنت جذب نمی شوند و می توان آنها را پاک کرد. پارچه های ترانزیتی پلی اتیلن و برزنت های وینیلی از مزایای بیشتری برخوردارند که مقاوم تر در برابر پارگی، مقاوم در برابر آتش، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، و معمولاً مقاوم در برابر روغن، اسید، خاک، چربی و کپک هستند. پارچه ترانزیتی ضد آب برای محیط های ساختمانی و صنعتی و یا برای پوشاندن قایق ها و اتومبیل ها توصیه می شود.

  • پارچه های ترانزیتی مقاوم در برابر آب فقط برای مدت کوتاهی می توانند ورود آب را مسدود کنند.

برزنت های بوم، برزنت های مقاوم در برابر آب هستند. مردم اغلب برزنت های بوم را انتخاب می کنند زیرا قوی و قابل تنفس هستند. این برزنت ها معمولاً با روغن و موم درمان می شوند تا در برابر آب و کپک مقاوم شوند، اما اگر با پلی وینیل کلراید (PVC) یا مواد مشابه پوشانده شوند، می توان آن ها را ضد آب نیز ساخت. اگر زاویه مناسبی داشته باشید، آب از برزنت جاری می شود یا از روی آن می لغزد. با این حال، اگر آب روی برزنت جمع شود، برزنت شروع به تعریق یا جذب رطوبت می کند. برزنت های مقاوم در برابر آب برای فعالیت هایی مانند نقاشی و کمپینگ یا برای پوشاندن تجهیزات یا هیزم توصیه می شوند. 

پارچه ترانزیتی پلی اتیلن ضد آب 

برزنت های پلی اتیلن با وظیفه متوسط با ساختار پلی اتیلن با چگالی بالا تولید می شوند که منجر به روکش هایی محکم، اما سبک وزن و آسان برای استفاده در کاربردهای مسکونی و تجاری می شود. این برزنت های پلی با وظیفه متوسط در برابر پوسیدگی، ضد گرد و غبار و ضد آب دارای لبه های تقویت شده برای دوام به عنوان پوشش تجهیزات کشاورزی، برزنت داربست، پوشش زمین و برزنت های کنترل گرد و غبار هستند. 

برزنت های پلی اتیلن در اندازه های استاندارد ما را برای برزنت های نوسازی خانه و برزنت های تجاری مهد کودک خریداری کنید. ما هم چنین برزنت های پلی با وظیفه متوسط با اندازه سفارشی را با چرخش سریع در سفارش شما ارائه می دهیم. برای یا اطلاع از شرایط فروش برزنت ما یا قیمت پارچه ترانزیتی با کیفیت، همین امروز با ما تماس بگیرید! 

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: پارچه ترانزیتی ضد حریق

کاربرد پارچه ترانزیتی ضد آب به عنوان چادر کامیونی 

برنامه های کاربردی برای برزنت های سنگین ما تقریباً نامحدود است. بسته به این که آیا شما به یک برزنت برای عایق رطوبتی، سایه، ایمنی یا حفظ حریم خصوصی نیاز دارید، ما می توانیم برزنت با کیفیت مناسب را برای رفع نیازهای شما با قیمت ارزان تولید کنیم. برزنت های ضد آب برای محافظت از محموله گران بها و هم چنین خود تریلی ایده آل هستند. 

همه برزنت‌ های کامیونی کاربردی ما دارای لبه‌ های تقویت‌شده کمربند ایمنی و گیره ‌های ضد زنگ سنگین هستند و مناسب برای هر آن چه که شما نیاز دارید تا خشک، محافظت شده از باران، برف و عاری از رطوبت باشد. بعضاً نیز شما نیاز به یک برزنت سنگین و ضد آب برای تریلی های تخت دارید تا بتوانید محموله خود را کاملاً ایمن نگه دارید. 

 چادر ترانزیتی ضد آب برای حمل و نقل

پارچه ترانزیتی ضد آب معمولاً به عنوان چادر های ترانزیتی برای پوشش بار ماشین های سنگین به خصوص کامیون ها، تریلی ها و نیسان ها مورد استفاده قرار می گیرند. خودرو ها ممکن است تحت باد و طوفان، باران و تگرگ و یا برف باشند یا ممکن است در معرض درصد بالایی از رطوبت قرار بگیرند. این جاست که اهمیت یک پارچه ترانزیتی ضد آب نمود پیدا می کند و این می تواند کالاهای شما را از خطر آسیب دیدگی و نم گرفتگی در فصول بسیار سرد یا بسیار گرم در امان نگه دارد. 

روکش ترانزیتی ضد آب 

روکش ترانزیتی ضد آب از جنس الیاف پلی استر است که با پلی وینیل کلرید (PVC) تقویت می شود تا سبب ضد آب شدن پارچه شود. روکش ترانزیتی به طور کلی از یک ماده ضد آب ساخته شده که در اندازه ها و قیمت های مختلف برای خرید موجود است. دنیای چادر، در ساخت روکش های برزنتی و کانتینری ضد آب تخصص دارد. 

مشمع کانتینری یا ترانزیتی ضد آب معمولاً برای نگهداری و ذخیره سازی و یا به عنوان چادر ترانزیتی در حمل و نقل کاربرد دارد. در همین راستا به منظور ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان خود، ما روکش های برزنت ضد آب را برای کاربرد های یاد شده در طیف محصولات خود موجود داریم. 

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله پارچه ترانزیتی درجه یک را نیز مطالعه کنید.

قیمت پارچه ترانزیتی ضد آب

نخست باید موارد استفاده را در نظر بگیرید و نیاز های خود را بشناسید. چرا که قیمت پارچه برزنتی ضد آب بر اساس سایز و اندازه و ویژگی هایی که ارائه می دهد، متفاوت خواهد بود. هم چنین این مشمع های برزنتی در طرح ها و رنگ های مختلفی عرضه می شوند که این نیز می تواند از عوامل تاثیر گذار بر قیمت مشمع ترانزیتی ضد آب باشد. به طور کلی اگر نیاز های خود را خوب بشناسید، قادر خواهید بود تا یک پارچه برزنت ضد آب ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت بخرید. 

شما می توانید برای مشاوره و خرید انواع پارچه برزنت، کانتینری، ترانزیتی و غیره می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.