Tarpaulin-fabric-suitable-for-transits-2

 هر زمان که کالا ها در طول حمل و نقل نیاز به محافظت از آب و هوا داشته باشند، روسازه های خودرو که شامل برزنت هستند، یک انتخاب کلاسیک به شمار می روند. برزنت ها بسیار محبوب هستند زیرا وزن کم را با بهترین محافظت در برابر باد و آب و هوا ترکیب می کنند.

برزنت های ترانزیت برای چاپ دیجیتال 

کامیون ها یا به طور کل ترانزیت ها علاوه بر استفاده برای حمل و نقل، کارت بازرگانی یک شرکت نیز می باشند. برزنت ها به عنوان فضای تبلیغاتی مسافرتی عمل می کنند که توجه زیادی را به خود جلب می کند. 

برزنت های کامیونی ضد شعله 

وسایل نقلیه برای حمل و نقل کالاهای خطرناک باید الزامات فنی خاصی را رعایت کنند. دنیای چادر با فروش برزنت های معتبر ضد شعله، راه حل مناسبی را برای هر نیازی ارائه می دهد. 

مطالب پیششنهادی دنیای چادر: روکش برزنتی غلات

پارچه برزنت وینیل با استحکام بالا برای حمل و نقل 

پارچه برزنتی وینیل با استحکام بالا برای حمل و نقل و هم چنین پارچه برزنتی وینیل ضد گرد و غبار محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، در برابر باران بسیار مقاوم و ضد نفوذ هستند. این پارچه ها نوعی پارچه کامپوزیتی هستند که با دو لایه پی وی سی و یک پارچه پایه پلی استر با مقاومت بالا لمینت شده اند. این نوع پارچه می تواند به طور گسترده در ساخت و ساز ساختمان، تبلیغات، حمل و نقل ترانزیت ها، سرگرمی، جوشکاری، چادر و هر نوع حفاظت در فضای باز استفاده شود.

8 ویژگی برتر پارچه برزنت وینیل برای استفاده در ترانزیت ها 

 1. قدرت پارگی و استحکام کششی برجسته

2. خاصیت بازدارنده شعله

3. مقاوم در برابر فرسودگی

4. تکنولوژی پوشش چند لایه

5. ضد اشعه ماوراء بنفش

6. موجود در همه رنگ ها

7. امکان چاپ دیجیتال

8. استحکام قوی پارچه پایه

پارچه برزنت مناسب برای هر نوع وسیله نقلیه 

 ما برای انواع وسایل نقلیه، نه تنها برای کامیون ‌ها و ترانزیت ‌ها، بلکه برای نیمه تریلر ها، تریلی ها، کانتینر ها و کامیون ‌های مسطح در همه اندازه‌ ها، پارچه برزنت تولید و عرضه می‌ کنیم. تجربه، مواد اولیه با کیفیت و تکنولوژی تولید به روز ما، طول عمر بالای هر برزنتی را که می سازیم تضمین می کند.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله کاربرد برزنت کامیون را نیز مطالعه کنید.

ساخت و تولید پارچه برزنت ترانزیتی

هر بوم با توجه به شکل دقیق ساختاری که برای آن ارائه شده است، با فناوری جوش اندازه گیری می شود. مناطق تحت تنش توسط دو لایه از مواد تقویت می شوند. ساخت واقعی برزنت ها توسط تفنگ های حرارتی و ماشین های اتوماتیک از پارچه پلی استر توکار پی وی سی (برزنت PVC سنگین) با رنگ لاک روی آن انجام می شود. برزنت های کامیون ورنی بهتر به نظر می رسند، تمیز کردن آن ها راحت تر است، رنگ اصلی خود را برای مدت طولانی تری حفظ می کنند و امکانات بیشتری را برای چاپ نسبت به بوم های بدون لاک ارائه می دهند. 

مواد اولیه مشمع ترانزیتی با کیفیت

پارچه های تولید برزنت خودرو با استحکام بالا و مقاومت کامل در برابر شرایط آب و هوایی و باران مشخص می شوند. آن خود خاموش شونده هستند و در برابر اشعه UV و کپک مقاوم هستند. برزنت های خودرو از برزنت PVC سنگین با وزن 630 تا 900 گرم بر متر مربع ساخته شده اند. طیف گسترده ای از محصولات برزنتی با کیفیت و ارزان قیمت دنیای چادر تضمین می کند که ما می توانیم برزنت های خودرو و سایر برزنت ها را برای اهداف مختلف تولید کرده و طیف گسترده ای از نیاز های مشتری را برآورده کنیم. ما هم چنین برزنت های غیر قابل اشتعال (کلاس قابل اشتعال C1) را ارائه می دهیم که مطابق با استاندارد DIN 4102 B1، الزامات بالایی را در مورد مقاومت حرارتی برزنت خودرو برآورده می کند. 

داده های تکنیکی برزنت ترانزیت

1.برزنت خودرو، پارچه با روکش PVC داخلی، 100% PES (تعداد نخ 8×8)، گرماژ 630 گرم در متر مربع، لاک دو طرفه، مقاوم در برابر آب، خود خاموش شونده، قابل نفوذ نور مقاوم در برابر اشعه UV و قالب (مقاومت کششی 2500 N/5 سانتی متر، مقاومت حرارتی -30/+70 درجه سانتی گراد).

2.برزنت خودرو با گرماژ بالاتر - پارچه با رنگ روکش PVC داخلی، 100% PES (تعداد نخ 9×9)، گرماژ 680 گرم در متر مربع، لاک دو طرفه، مقاوم در برابر آب، خود خاموش شونده، قابل نفوذ نور، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و قالب (استحکام کششی 3000 N/5 سانتی متر، مقاومت حرارتی -30/+70 درجه سانتی گراد).

3.برزنت خودرو برای تریلرهای کامیون – پارچه با رنگ PVC داخلی، 100% PES (تعداد نخ 12×12)، گرماژ 900 گرم در متر مربع، لاک دو طرفه، آب مقاوم، خود خاموش شونده، قابل نفوذ نور، مقاوم در برابر اشعه UV و قالب (استحکام کششی 4000 N/5 سانتی متر، مقاومت حرارتی -30/+70 درجه سانتی گراد).

4.برزنت خودرو در نوع غیر قابل اشتعال - پارچه برزنت با رنگ PVC داخلی، 100% PES (تعداد نخ 8×8)، گرما 650 گرم در متر مربع، لاک دو طرفه، مقاوم در برابر آب، خود به خود -خاموش کننده، قابل نفوذ نور، مقاوم در برابر اشعه UV و قالب (استحکام کششی 2500 N/5 سانتی متر، مقاومت حرارتی -30/+70 درجه سانتی گراد).

ما می توانیم هر نوع برزنت خودرو را با چاپ تبلیغاتی از جمله طراحی گرافیکی ارائه دهیم. هنگام استفاده از گرافیک برای چاپ برزنت خودرو، از شابلون یا چاپ دیجیتال با لمینیت استفاده می کنیم. 

راهنمای جامع برای خرید برزنت کامیون با کیفیت

ما امیدواریم که طیف گسترده ای از انتخاب های پارچه ما الهام بخش تجارت نساجی شما در سال جدید باشد و منبع نساجی شما را آسان کند. اگر به دنبال کارخانه برزنت کامیونی هستید، به جای مناسبی آمده اید. ما طیف وسیعی از گزینه های نساجی مانند برزنت پی وی سی، برزنت ترانزیتی مرغوب و پارچه ضد آب، پارچه کانتینری، ترانزیتی و... را برای مطابقت با سلیقه شخصی یا نیاز های خرید بزرگ شما عرضه می کنیم. مجموعه های عظیم ما از پارچه های با کیفیت بالا را که توسط تولید کنندگان و تامین کنندگان پارچه تایید شده ما ارائه شده است، مرور کنید. اقلام بروز در صنعت نساجی را کاوش کنید تا در کسب و کار خود در صدر قرار بگیرید. قیمت های رقابتی محصولات ما می توانند به شما کمک کنند تا به بهترین برزنت های ترانزیتی کشور دست یابید.