3-important-steps-in-the-implementation-of-tent-structures-2

 عوامل تعیین کننده برای ساخت با سرعت بالا، مهم تر از همه، ویژگی های قطعات مورد استفاده و تجربه تیم انسانی است. در دنیای چادر ما با مواد کم‌ هزینه کارآمد و مقاوم کار می‌ کنیم، مانند سازه ‌های آلومینیومی که به راحتی قابل جابجایی هستند، یا برزنت‌ های بسیار بادوام، که به عنوان روکش‌ ها و محفظه‌ های جانبی استفاده می‌ شوند.

به نوبه خود، متخصصان ما سابقه طولانی در فرآیند های اجرا و آماده سازی مرحله به مرحله سازه چادری، مونتاژ و جداسازی قطعات دارند. آن ها تمام فرآیند ها، الزامات و موادی را که با آن کار می کنند، کاملاً می شناسند. آن ها از خواسته های مشتری و فناوری روز آگاه هستند. تنها از این طریق می توان به اجرای بی عیب و نقص، کارآمد و سریع دست یافت، هم با بالا بردن چادر های سبک و هم با ساخت فریم های صنعتی مستحکم.

 اجرای سریع و موثر سازه چادری

این نوع چادر ها چابک و سریع جمع آوری می شوند و مخصوصاً برای ذخیره سازی و تدارکات توصیه می شوند. قیمت ارزان و سرعت ساخت آن، سازه چادری با کیفیت را به یکی از محصولات مورد علاقه برای آن دسته از کارخانه ها و شرکت هایی تبدیل می کند که پیک های قوی کار وقت شناس پیدا می کنند یا به طور ناگهانی مقدار قابل توجهی انبار جمع می کنند و در اسرع وقت به فضای اضافی برای ذخیره سازی نیاز دارند تا به این ترتیب تولید خود را مدیریت کنند. 

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: همه چیز درباره سازه چادری

 اجرای اصولی و استاندارد سازه چادری

چادرهای آلومینیومی صنعتی، روکش برزنتی و غیره انواع مختلفی از سازه های چادری هستند که ما در دنیای چادر بر اجرای صحیح و اصولی آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی می کنیم. اصول کیفیت، کارایی و بهینه سازی زمان همیشه در تمامی پروژه هایی که اجرا می کنیم، اعمال می شود.

سازه های چادری در سایز های چندگانه 

 برای ادامه تولید خود به سازه ای مانند چادر ساختمانی نیاز دارید، دنیای چادر راه حل شما را در اختیار دارد و سازه های چادری با کیفیت بالا و پوشش مورد نیاز شما را فراهم می کند. دنیای چادر هم چنین می‌تواند سازه ‌های موقتی کاملاً عایق ‌شده را تامین کند که محیطی راحت را برای کارکنان و بازدید کنندگان شما فراهم می‌ کند.

چارچوب سازه چادری 

برای پروفیل های اصلی، آلیاژ آلومینیوم اکسترود شده فشرده انتخاب ما است زیرا دارای ویژگی های سبک و قوی است، بنابراین کل چارچوب و سازه چادری می تواند به اندازه کافی ایمن باشد. و اجزای دیگر مانند پیچ‌ های انبساط اضافه شده بر روی کف بتنی، باد بندها و تیر های تقویت ‌شده با هم کار می‌ کنند تا چادر صنعتی ما را به اندازه کافی پایدار کنند تا در برابر باد با سرعت 100 کیلومتر در ساعت یا بیشتر مقاومت کند.

موارد استفاده و اجرای سازه چادری 

ذخیره موقت، تاسیسات خط تولید، مرکز توزیع یا برخی دیگر. استفاده از سازه چادری اخیراً بسیار همه گیر شده است و در اندازه ها و شکل های متعدد برای خرید در دسترس هستند.

فضای باز کاربردی

از آن جایی که کسب و کار ها بیشتر بر حفظ تعادل کار و زندگی برای کارکنان خود تمرکز می کنند، ایجاد فضای کاربردی در فضای باز اهمیت بیشتری پیدا می کند. سازه های کششی ساخته شده بر روی محل های نشستن و استراحت، به کارکنان اداری مکانی برای استراحت می دهد، جایی که از آفتاب داغ یا باران های خنک محافظت می شود. علاوه بر این، بسیاری از ساختمان ‌های اداری از سازه ‌های کششی برای محافظت از پیاده ‌روها، محل‌ های انتظار حمل ‌و نقل عمومی و پارکینگ ‌ها استفاده می‌ کنند.

امکان بهره وری انرژی با اجرای سازه چادری با کیفیت

غشای فایبر گلاس با پوشش PTFE یا سازه چادری با غشای PVC می توانند کمک کنند. به عنوان مثال، ساختارهای غشایی می ‌توانند سایه و حفاظت خورشیدی را برای کمک به کاهش اثر گرمایی شهری فراهم کنند، در حالی که نما های پارچه ‌ای کششی می ‌توانند مستقیماً به افزایش گرمای خورشیدی بپردازند. علاوه بر این، سازه های کششی به دلیل ماهیت فوق العاده بادوام می توانند به کاهش نیاز به نور مصنوعی، کاهش ردپای کربن و کاهش ضایعات و هزینه ها کمک کنند. 

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله روش استفاده از سازه پارچه ای را نیز مطالعه کنید. 

طراحی مدرن و منحصر به فرد

چه در حال کار بر روی یک ساخت و ساز جدید یا بازسازی باشید، سازه های کششی می توانند دنیایی از فرصت های طراحی را به روی شما باز کنند. در میان بسیاری از گزینه ‌ها، سازه‌ های غشایی کششی می‌ توانند فضا های زیبای داخلی یا خارجی، مانند آتریوم‌ های سرپوشیده یا روباز، یا ورودی ‌های منحصر به ‌فرد ایجاد کنند که در عین محافظت از بازدید کنندگان در برابر عناصر، بعد و جذابیت زیبایی ‌شناختی را اضافه می‌ کنند. روکش برزنتی یک سازه چادری که به عنوان پوسته دوم ساختمان عمل می کند، می تواند برای افزودن رنگ، بافت و شکل به طراحی ساختمان مسطح استفاده شود. از اشکال هندسی سه بعدی گرفته تا گسترش بصری پوشش ساختمان، نما های پارچه ای چادری می توانند ساختمان را زنده کنند. 

 آیا سازه های چادری برای پروژه بعدی شما مناسب هستند؟

در بخش سازه ‌های چادری دنیای چادر، ما در طراحی، مهندسی، ساخت و نصب پروژه ‌های تجاری، دولتی و پروژه‌ های طراحی اولیه از لحاظ ساختاری پیچیده و خلاقانه تخصص داریم. ما تخصص و پشتیبانی را برای معماران، طراحان منظر، پیمانکاران عمومی و صاحبان املاک ارائه می ‌کنیم تا ایده ‌های پروژه سازه چادری سفارشی خود را توسعه دهند و سازه ‌های نمادین بسازند.

شما می توانید برای سفارش و خرید انواع سازه چادری، سازه کششی و غیره با مشاوران دنیای چادر در ارتباط باشید.