Characteristics-of-food-court-fabric-canopy-3

 همه دوست دارند به یک رستوران شیک و فضای باز بروند. از سایبان های پارچه ای کششی برای پوشش فودکورت در فضای باز استفاده می‌ شود که حس طبیعت را به مجموعه شما اضافه می‌ کند. سقف غشایی پارچه ای رستوران عمدتاً شامل سازه های سایبان پارچه ای در فضای باز و سازه های سایبان کششی رستوران داخلی است. سایبان آفتاب گیر فود کورت در فضای باز دارای اشکال مختلفی است که برخی از آن ها تمام قسمت بالای فودکورت را می پوشانند و برخی دیگر روی یک منطقه غذاخوری خاص پوشیده شده اند. عملکرد اصلی سایبان پارچه ای با کیفیت فودکورت محافظت در برابر خورشید و باران است. اثر سازه آلاچیق دائمی داخلی به طور عمده به دو نوع سازه های سقف کششی و سازه های کششی تزئینی تقسیم می شود که عمدتاً نقش تزئینی را ایفا می کند و زیبایی محیط را افزایش می دهد.

کاربرد های سایبان پارچه ای 

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • فودکورت در فضای باز
  • و غیره.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: عوامل موثر بر قیمت پارچه سایبان

خصوصیات سایبان پارچه ای فودکورت 

سازه های پارچه ای دارای خصوصیاتی هستند که در این بخش از مقاله به آنها می پردازیم:

مواد غشایی: PVC / PVDF / PTFE / ETFE

رنگ پارچه: سفید یا سفارشی

شکل: سفارشی (قوس، خرک بشکه، هایپار، مخروط، گنبد، چتر و غیره)

اندازه: سفارشی

مدت زمان گارانتی: بسته به شرکت ارائه دهنده سایبان پارچه ای

ضخامت مواد: معمولاً 0.05mm-0.82mm

وزن (GSM): 700-110 گرم در هر متر مربع

ناودان: سیستم ناودانی داخلی

دما: -40 تا +70 (درجه سانتیگراد)

مقاومت کششی: 2500-4000 نیوتن

قدرت پارگی: 520-580 نیوتن

بار باد: 120 کیلومتر بر ساعت 

ویژگی های سایبان پارچه ای فود کورت 

√. سفارشی سازی شخصی - ما انواع مختلفی از سازه های کششی را در اندازه ها، شکل ها و رنگ های مختلف بسته به مناطق بر اساس نیاز مشتری داریم.

√. همه کارهسایبان پارچه ای راه حل ایده آل برای طیف وسیعی از کاربرد ها است. علاوه بر فود کورت ها می توان در موقعیت های مختلف در سراسر جهان از جمله ورزش، حمل و نقل، تجارت، چشم انداز، صنعت، کشاورزی، هتل ها و موارد دیگر استفاده کرد.

√. طراحی های زیبا و منحصر به فرد – سایبان های پارچه ای با کیفیت در هر شکل و تقریباً هر اندازه ای برای خرید با قیمت ارزان موجود هستند.

√. پوشش - وزن سبک، پوشش یک منطقه بزرگ با حداقل اختلالات، گسترش مناطق زندگی در فضای باز.

√. شفافیت فوق العاده - نور طبیعی را فراهم می کند و انتقال گرما را کاهش می دهد.

√. قدرت و شدت بالا - طبیعت بادوام و طولانی مدت، مقاومت در برابر بد ترین باد ها، خشن ترین خورشید و مرطوب ترین آب و هوا برای عمر بسیار طولانی.

√. تمیز کردن آسان - کثیفی های تهاجمی را می توان با آب و صابون شوینده معمولی تمیز کرد.

√. مقرون به صرفه - جوش پذیری کامل، سهولت ساخت، نصب آسان و سهولت نگهداری.

√. سازگار با محیط زیست - جابجایی یا نوسازی قابل بازیافت و جابجایی آسان.

√. رنگ های غنی در دسترس - رنگ های پر جنب و جوش غشا می تواند یک ساختار برجسته ایجاد کند. 

عملکرد سایبان پارچه ای فودکورت 

√. محافظت در برابر آب و هوا، مقاومت کامل در برابر اشعه ماوراء بنفش، ضد آب، ضد باد، ضد برف، ضد لرزش.

√. کاملاً مقاوم در برابر حرارت و آب.

√. مقاومت در برابر سایش بالا، ضد فرسودگی، ضد الکتریسیته ساکن، انتقال نور بالا.

√. نسوز، مقاوم در برابر شعله، ضد رطوبت، ضد دود، آکوستیک صدا، خود تمیز شونده. 

محافظت در برابر اشعه های مضر UV 

در آن روز های آفتابی ‌تر، سایه ‌ای آرامش بخش برای مشتریان خود فراهم کنید و به همه اجازه دهید از هوای بیرون لذت ببرند و در عین حال از محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش سایبان پارچه ای فودکورت درجه یک شما بهره‌ مند شوند. سایبان ایستاده مخروطی پوشش عالی در برابر آفتاب و باران نیز ارائه می دهد. سقف پارچه ای کششی آن مقاومت بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش دارد تا از اشعه های مضر خورشید محافظت کند. سایبان پارچه ای فودکورت را می توان با قیمت ارزان و کیفیت بالا به عرض 6 متر با طول نامحدود ساخت که به آن اجازه می دهد یک منطقه سایه دار بزرگ برای مشتریان شما ایجاد کند. 

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله استفاده از سایبان پارچه ای در مدارس را نیز مطالعه کنید.

مناطق انتظار ایمن و سرپوشیده تعیین شده

یک سایبان پارچه ای مرغوب و با کیفیت بالا می تواند یک منطقه انتظار عالی برای مشتریان باشد و به آن ها اجازه دهد تا در آب و هوای بد در مکانی خشک منتظر غذایشان بمانند. یک سایبان پارچه ای با کیفیت بالا محافظت عالی در برابر آفتاب و باران ارائه داده و یک منطقه انتظار سرپوشیده ایده آل را ایجاد می کند. سقف گنبدی شکل و ناودان جریان عمیق آن تضمین می‌ کند که باران به طور ایمن به یک منطقه مشخص هدایت ‌شود و مشتریان را در زیر خود خشک نگه می‌ دارد. محافظت کامل در برابر اشعه ماوراء بنفش هم محافظتی عالی در روز های آفتابی فراهم می کند. 

افزودنی جذاب به فودکورت شما

سایبان پارچه ای های ما واقعاً می توانند ظاهر ساختمان های موجود را بهبود بخشند یا به ویژگی جذاب یک فودکورت یا رستوران تبدیل شوند. ما طیف گسترده ‌ای از محصولات استاندارد را عرضه کرده و می ‌توانیم طرح‌ های سفارشی فردی و طیف گسترده ‌ای از گزینه‌ های رنگی را ارائه دهیم که به شما امکان می‌ دهد تا سایبانی متناسب با تنظیمات خود ایجاد کنید. 

پس انداز کرده و به محیط زیست نیز کمک کنید

سایبان های خورشیدی جدید به شما این امکان را می دهند که تمام مزایای ذکر شده در بالا را با توانایی اضافی برای تولید برق و کسب درآمد تجربه کنید. برق تولید شده می تواند توسط فودکورت شما استفاده شود یا به تامین کننده انرژی شما فروخته شود، به این معنی که با گذشت زمان سایبان پارچه ای به نوعی می تواند هزینه خود را بپردازد! 

انتخاب شما در مورد متریال به کار رفته در پارچه، چه اکریلیک یا وینیل، به نوع آب و هوای رایج در منطقه شما و کاربرد مورد نظرسازه های پارچه ای بستگی دارد. اگر درجه حرارت های متفاوتی را تجربه می کنید، اکریلیک بهترین گزینه برای خرید می باشد. اما اگر مواد اولیه محکم ‌تری را ترجیح می‌ دهید و رطوبت و گرمای کمتری را تجربه می‌کنید، وینیل بهترین راه است. برای حداکثر راحتی و طراحی، اکریلیک به دلیل قابلیت تنفس و تنوع در انتخاب پارچه و سبک، مناسب است.