Choosing-the-right-tensile-structure-for-tropical-cities

 فرصت های بی پایانی در مورد طرح های ساختار پارچه کششی وجود دارد. از اشکال منحصر به فرد گرفته تا رنگ های درخشان و لوازم جانبی نورپردازی، پتانسیل ایجاد چیزی واقعاً نمادین و فراموش نشدنی تنها توسط تخیل محدود می شود. سازه های پارچه کششی هم چنین می توانند راه حل های نوآورانه ای را برای طیف گسترده ای از چالش های عملکردی، از جمله مسائل مربوط به قابلیت استفاده سایت، تجربه کاربر، بهره وری انرژی، پایداری و موارد دیگر ارائه دهند. با این حال، برای اطمینان از اینکه طرح های ساختار پارچه تنشی شما می تواند به تمام اهداف زیبایی شناختی، عملکردی و ایمنی شما دست یابد، باید موارد زیادی را در نظر گرفت به ویژه ملاحظات آب و هوا و میزان گرمسیری.

از آن جایی که مکان‌های مختلفی در سرتا سر دنیا وجود دارد که در سواحل ساخته شده‌اند، مردم معمولاً در مورد این که از چه موادی برای پوشش خانه ‌های ساحلی خود استفاده کنند، دچار سردرگمی می‌ شوند. به طوری که خانه آن ها ظاهر زیبا را از دست ندهد و هم چنین متریال می تواند خانه را از شرایط مختلف آب و هوایی نجات دهد. ما احساس می کنیم که سازه کششی بهترین گزینه برای پوشش انواع مختلف خانه های ساحلی در شهر های گرمسیر و هم چنین پوشش رستوران های مختلف ساحلی است. این به دلایل مختلفی است که در این مقاله به توضیح چند مورد از آن ها می پردازیم.

 استفاده از سازه کششی به عنوان خانه های ساحلی در شهر های گرمسیر

 خانه ‌های ساحلی یا رستوران ‌ها باید با موادی پوشانده شوند که ویژگی‌های سخت زیادی دارند. منظور ما از سخت این است که مواد نباید به دلیل برخی شرایط آب و هوایی بد از بین بروند زیرا خانه های نزدیک ساحل همیشه در معرض باران های شدید هستند و این خانه ها به موادی نیاز دارند که حتی پس از بدترین شرایط آب و هوایی تحت تأثیر قرار نگیرد و به همین دلیل است که سازه های کششی بهترین گزینه برای پوشش خانه های ساحلی مختلف و رستوران های ساحلی هستند.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: سازه کششی استخر

استفاده از سازه کششی به عنوان فضای رستوران شهرهای گرمسیر 

در رستوران ها همیشه کمی ترس داریم که در اثر یک اشتباه کوچک محل آتش بگیرد. بنابراین، مواد مورد استفاده برای پوشش چنین مکان هایی باید همیشه مقاوم در برابر آتش باشد. به همین دلیل است که سازه کششی باید به عنوان ماده ای برای پوشش این مکان ها استفاده شود، زیرا پارچه های مورد استفاده در سازه کششی این قابلیت را دارند که اجازه انتشار آتش را نمی دهند و تنها ضرری که آتش سوزی به دنبال دارد، تلفات است. ساختار کششی و از آنجایی که سازه های کششی واقعاً گران نیستند، می توانید به راحتی یک سازه کششی جدید را در رستوران خود نصب کنید. 

خانه های ساحلی و سایبان پارکینگ 

اگر شخصی در خانه های ساحلی زندگی می کند، قطعاً فضایی برای پارک ماشین هایش نخواهد داشت. با این حال، هنگامی که در مناطق نزدیک به سواحل گرمسیر زندگی می کنید، پوشش اتومبیل ها نیز بسیار مهم است. به همین دلیل است که سازه کششی پارکینگ خودرو به عنوان بهترین گزینه در اینجا عمل می کند و هم چنین این سازه ها می توانند از خودرو های شما در برابر خطرات مختلف آب و هوایی محافظت کنند.

بنابراین با نگاهی به نکات ذکر شده در بالا می توان دریافت که سازه کششی بهترین سازه هایی هستند که می توان از آنها برای پوشش خانه های شهر های گرمسیر مختلف و هم چنین رستوران ها استفاده کرد. 

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله رویه های تشکیل دهنده سازه کششی و ساختار آن ها را نیز مطالعه کنید.

سازه کششی با کیفیت مناسب انواع شرایط آب و هوایی 

زیبایی ساختار پارچه ای کششی این است که می تواند در هر شرایط آب و هوایی برای شما مفید باشد. این جا در ایران، ما در بسیاری از شهر ها معمولاً تابستان های گرم و سوزانی داریم، پس چرا یک چتر نصب نکنیم که به عنوان چتر آفتابی نیز عمل می کند! اگر قصد دارید کاری برای افزایش استفاده از فضای بیرونی خود داشته باشید، ساختار پارچه ای سازه کششی می تواند پاسخی باشد که به دنبال آن هستید. در گرما به عنوان پناهگاهی برای استقبال از خورشید عمل می کند و پوشش بسیار مورد نیاز را فراهم می کند و به شما امکان می دهد با خیال راحت از هوای گرم لذت ببرید.

با این حال، در روزهای سرد و مرطوب، فضای بیرونی از عناصر سرپناهی ایجاد می کند و در عین حال فرصت کار در بیرون و لذت بردن از هوای تازه را می دهد. یک سازه پارچه ای کششی می تواند به صورت مستقل یا متصل به یک ساختمان موجود یا جدید باشد که یک سایبان ورودی ساختمان را فراهم می کند. از طرف دیگر، می‌توانید ساختاری را طراحی کنید که به‌عنوان راهروی بین ساختمان‌ها عمل می‌کند و کارکنان را تشویق می‌کند تا در اطراف ساختمان‌ها قدم بزنند و با یکدیگر تعامل داشته باشند. 

چنانچه قصد خرید و سفارش هر مدل ازسازه های پارچه ای را دارید می توانید به فروشگاه ما مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می توانید در صورت هرگونه سوال وابهام از مشاورین مجموعه بهره بگیرید.