parcheh_teranziti.jpg
پارچه ترانزیتی یکی از انواع منسوجاتی است که مورد استقبال صنایع مختلف قرار گرفته است. هر چند در بازار فروش نمونه های مختلفی از انواع پارچه ترانزیتی دیده می شود که در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. عمده مصارف انواع پارچه به منظور آن در تولید چادرهای ترانزیتی می باشد. هر چند نباید فراموش کنیم که قیمت پارچه ترانزیتی تابعی از نیازهای مشتریان و صنایع مختلف به این محصول است. بدین معنی که نمی توان قیمت تثبیت شده ای را برای آن در نظر گرفت. شرایط بازار و نوسانات ارزی یا عدم موازنه بین عرضه و تقاضا در بازار نیز می تواند در این مورد تاثیر مستقیمی داشته باشد. ما در این مطلب کوشیده ایم تا شما را با کاربردهای مهم این محصول بیشتر آشنا سازیم. از شما دعوت می کنیم که به منظور آشنایی بیشتر با این محصول پرکاربرد تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

دلایل استفاده از انواع پارچه ترانزیتی
انواع پارچه ترانزیتی در ساخت و تولید محصولات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. دلایل استفاده از این نوع پارچه که می تواند توجیه مناسبی به منظور انتخاب و خرید پارچه ترانزیتی برشمرده شود عبارتند از:
ماندگاری و استحکام انواع پارچه ترانزیتی
بدین معنی که می توان از این پارچه در تولید انواع چادر چهار فصل و مقاوم در برابر انواع شرایط آب و هوایی استفاده کرد. به دلیل خاصیت ضد رطوبت بودن آن فروش پارچه ترانزیت همواره از رنگ و رونق بیشتری در مقابل سایر محصولات مشابه قرار دارد. عدم درز و نشت رطوبت به لایه های زیرین چادر ترانزیتی از یک سو و عدم نفوذ اشعه مضر آفتاب به دلیل خواص یووی این نوع پارچه و ماندگاری بالای آن توانسته است تولیدکنندگان و مشتریان را ترغیب کند تا خرید پارچه ترانزیتی را در مقایسه با سایر پارچه های موجود در اولویت قرار دهند. همچنین مقاومت در برابر سرما و گرما نیز از جمله ویژگی های منحصر به فرد این نوع از منسوجات به شمار می رود. تنوع رنگ این نوع پارچه نیز از جمله دلایل گرایش مشتریان و سهولت تصمیم گیری به منظور خرید این محصول می باشد.

کاربردهای متنوع پارچه ترانزیتی
همانطور که از نام پارچه ترانزیتی مشخص است این نوع پارچه در واقع اغلب مخصوص چادرهای خودروهای ترانزیتی تولید می شوند. انواع چادر ترانزیتی موجود در بازار در اشکال مختلفی به صورت یک رویه و دو رویه تولید می شوند. نوع دو رویه آن دارای یک رویه پارچه ای و یک رویه چرم مصنوعی می باشد. با این وجود کاربردهای پارچه ترانزیتی صرفا محدود به این موارد نبوده و در موارد متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. بخشی از مهمترین کاربردهای این نوع پارچه عبارتند از:
• استفاده از پارچه برزنت ترانزیتی به منظور تولید انواع چادر برای خودروهای مختلفی از قبیل خودروهای ترانزیتی، وانت و نیسان.مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی خودروهای کانتینری را میتوان با چادرهای ترانزیتی چهار فصل به خوبی پوشش داد.
• کاور محصولات مختلف صنعتی نیز یکی دیگر از مصارف انواع پارچه برزنت ترانزیتی می باشد. مقاوم بودن این نوع پارچه و کیفیت پارچه طبیعتا در این زمینه نقش مهمی را ایفا می کند.
• به عنوان سایبان خودرو و پوشش بام ساختمان های مسکونی و سایر وسایل و نیز پوشش سازه های مختلف و موقتی همچنین اماکنی از قبیل استخر هم می تواند از انواع کاربردهای این نوع پارچه برشمرده شود.

قیمت مناسب پارچه ترانزیتی

یکی دیگر از دلایل استفاده از پارچه ترانزیتی قیمت مناسب آن در مقایسه با سایر پارچه های موجود در بازار است. هر چند فراموش نکنید فروش عمده پارچه ترانزیتی می تواند از هر نظر برای تولیدکنندگان بیشتر مقرون به صرفه باشد. در واقع فروش عمده پارچه ترانزیتی فرصت مناسبی را برای تولید محصولات پرکاربرد فراهم می نماید. هر چند بدین منظور لازم است تا به وب سایت های معتبری که به عنوان فروشگاه پارچه ترانزیتی در این زمینه فعالیت می کنند نیز مراجعه کنید. در این فروشگاه ها فروش پارچه ترانزیت با قیمت مناسب صورت گرفته و می توانید حتی بدون حضور در محل آن را به صورت آنلاین تهیه و خریداری نمایید. به هنگام خرید پارچه ترانزیتی سعی کنید تا با اعتبار سنجی فروشگاه مذکور نسبت به سفارش این محصول اقدام کنید. انواع پارچه برزنت ترانزیتی به دلیل استقبال زیاد مشتریان در سراسر کشور در فروشگاه پارچه ترانزیتی به دو روش حضوری و آنلاین قابل تهیه و خریداری می باشد. به منظور خرید پارچه اصل ترانزیتی و با کیفیت بهتر است تمام جوانب را بسنجید. پارچه های موجود در بازار کشور اغلب ساخت چین، کره جنوبی و ایرانی می باشند که می توانید قبل از خرید حتما مشاوره لازم و اطلاعات لازم را در این زمینه و به خصوص قیمت عمده این محصول دریافت نمایید.