Factors-affecting-the-price-of-canopy-fabric-3

اکنون، شرکت های زیادی هستند که قصد خرید سایبان پارچه ای را دارند. یکی از مهم ترین مشکلات در هنگام خرید سایبان پارچه ای قیمت پارچه است، اما قیمت پارچه سایبان ها مختلف ثابت نیست و عوامل زیادی بر قیمت پارچه سایبان تاثیر می گذارد. وقتی در حال طراحی یک پروژه جدید هستید، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، اما یکی از مهم ترین عوامل بودجه است. ما در درک نیازهای هر پروژه تخصص داریم و تیم ما همیشه آماده است تا در طراحی با بودجه مشخص همکاری کند. چندین مؤلفه در طراحی سایبان وجود دارد که بر قیمت کلی پارچه سایبان تأثیر می گذارد. 

10 عامل موثر بر قیمت پارچه سایبان: 

در این بخش از مقاله قصد داریم به عواملی که بر قیمت پارچه سایبان تاثیر میگذارند بپردازیم که به شرح زیر می باشند: 

عامل اول: مواد اولیه پارچه سایبان 

سقف سایبان از چه چیزی ساخته شده است و خواص آن چیست؟ مواد اولیه مورد استفاده در ساخت سایبان پارچه ای مهم ترین عاملی است که بر قیمت سایبان پارچه ای با کیفیت تأثیر می گذارد. مواد خام سایبان های پارچه ای مرغوب، ایمنی چادر و عمر خدمات را تعیین می کند. مواد قاب آلومینیومی دنیای چادر قطعاً بسیار بهتر از چادر قاب آلومینیومی فولادی بیرونی است و با پارچه پلی استر پی وی سی با کیفیت بالا، انواع دیوارهای مختلف، قیمت ممکن است کمی بالاتر از چادر معمولی باشد، اما می تواند سایبان های پایدار تر، ایمن تر و کاربردی تر و در بلند مدت، بدون شک ارزان قیمت تر و مقرون به صرفه تر را برای شما به ارمغان بیاورد!

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: مشخصات پارچه مناسب برای سایبان پارچه ای

عامل دوم: لوازم جانبی برای سایبان پارچه ای 

اگر از سایبان پارچه ای بزرگ برای عروسی، نمایشگاه، انبار و سایر فعالیت های بزرگ استفاده می شود، باید لوازم جانبی سایبان پارچه ای را نیز در نظر گرفت. برای فعالیت های بزرگ، سایبان فقط به عنوان سازه ای آفتاب گیر یا پناهگاه باران نیست. اگر می خواهید یک رویداد موفق برگزار کنید، باید لوازم جانبی پارچه سایبان را نیز یکپارچه کنید. به طوری که می تواند تجربه سایبان پارچه ای با کیفیت بالا را برای بازدیدکنندگان رویداد شما ایجاد کند. بنابراین لوازم جانبی سایبان پارچه ای باید بی نقص باشند، مانند کولر، کفپوش چوبی، لوستر، آستر سقف و صحنه، سیستم صوتی و غیره. همه این عوامل بر قیمت سایبان پارچه ای تأثیر می گذارد. 

عامل سوم: اندازه کارخانه تولید کننده پارچه 

آدرس و مساحت کارخانه و تعداد کارگران تولیدی نیز بر قیمت پارچه سایبان تأثیر می گذارد. کارخانه بزرگ تر هزینه تولید زیادی خواهد داشت، اما می تواند کیفیت محصولات را تضمین کند. ما کارخانه ای با تجربه در زمینه تولید سایبان پارچه ای هستیم و هزینه تولید را به خوبی کنترل می کنیم. لذا ما می توانیم محصول با کیفیت بالا را با قیمت بسیار ارزان و رقابتی به شما ارائه دهیم. 

عامل چهارم: اندازه پارچه سایبان 

آیا پارچه سایبان در اندازه دلخواه شما موجود است؟ برخی از پارچه ها فقط در اندازه‌های انتخابی موجود هستند، با این حال، برخی از سازه های پارچه ای طبق سفارش ساخته می‌شوند و می‌توانند مطابق با اندازه‌ های دقیق شما ساخته شوند. اندازه پارچه سایبان یک فاکتور ضروری است که در هنگام طراحی و ارزیابی هزینه یک پروژه باید در نظر گرفته شود. گاهی پارچه بر اساس وزن قیمت گذاری می شود، به این معنی که هر چه بزرگ تر یا ضخیم تر باشد، هزینه بیشتری نیز به همراه دارد. با این حال، صرفه جویی در مقیاس نیز نقش زیادی در قیمت گذاری ایفا می کند. انواع سازه ‌ها مانند سایبان‌های با مهاربند بالای سر یا سایبان ‌های ایستاده، تفاوتی در قیمت و هم چنین گستره پوشش آن‌ها ایجاد می‌کنند که می ‌تواند به مواد اضافی برای پشتیبانی نیاز داشته باشد.

عامل پنجم: دوام

به این معنا که آیا این یک پارچه مناسب برای سازه دائمی است و به گونه ای طراحی شده که بتواند در تمام طول سال بیرون بماند؟

عامل ششم: رنگ

اگر سایبان پارچه ای رنگی می‌خواهید، بررسی کنید که آیا پارچه به رنگی که می‌خواهید موجود است یا خیر، زیرا می‌توان برخی از آن ‌ها را به طیف رنگی خاصی محدود کرد. باز هم، این می تواند یک هزینه اضافی باشد. 

عامل هفتم: حفاظت در برابر اشعه ماوراء بنفش

آیا پارچه پوشش سقف محافظت بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش ارائه می دهد؟ این باید چیزی باشد که به خصوص اگر سایبان در یک محیط آموزشی یا مراقبت های بهداشتی نصب می شود، در نظر بگیرید. 

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله سایبان پارچه ای بادبانی را نیز مطالعه کنید.

 عامل هشتم: عملکرد در برابر آتش

مواد اولیه به کار رفته در ساخت سایبان پارچه ای دارای چه ویژگی های عملکردی در برابر آتش هستند؟ برخی از تنظیمات مانند آموزش و مراقبت های بهداشتی ممکن است به یک رتبه بندی خاص نیاز داشته باشند، بنابراین حتماً اطلاعات پارچه سایبان خود را بررسی کنید.

 عامل نهم: انعطاف‌پذیری در طراحی

آیا می‌ توان پارچه سایبان را طوری استفاده کرد که در اطراف موانع قرار بگیرد، یا اگر این چیزی است که شما نیاز دارید، از اشکال ساختمان شما از جمله گوشه ‌های داخلی و خارجی پیروی کند؟

عامل دهم: گارانتی

آیا پارچه سایبان دارای ضمانت و یا گارانتی معتبر می باشد؟ 

قیمت پارچه سایبان

در حالی که بهتر است به طور خودکار به سراغ ارزان ترین پارچه سایبان نروید، این بدان معنا نیست که باید به سراغ گران ترین گزینه نیز بروید. تمام عوامل فوق را در نظر بگیرید سپس محصولاتی را که نهایی کرده اید بر اساس نسبت کیفیت و قیمت مقایسه کنید. یک نقل قول مهم که اگر وسوسه شدید از موارد بالا صرف نظر کنید و به سراغ گزینه ارزان ‌تر بروید، باید به خاطر داشته باشید این است: ارزان بخرید، دو بار بخرید.

انتخاب شما در مورد متریال به کار رفته در پارچه، چه اکریلیک یا وینیل، به نوع آب و هوای رایج در منطقه شما و کاربرد مورد نظرسازه های پارچه ای بستگی دارد. اگر درجه حرارت های متفاوتی را تجربه می کنید، اکریلیک بهترین گزینه برای خرید می باشد. اما اگر مواد اولیه محکم ‌تری را ترجیح می‌ دهید و رطوبت و گرمای کمتری را تجربه می‌کنید، وینیل بهترین راه است. برای حداکثر راحتی و طراحی، اکریلیک به دلیل قابلیت تنفس و تنوع در انتخاب پارچه و سبک، مناسب است.