Composition-of-various-exhibition-tents

استفاده از چادر نمایشگاهی روز به روز فراگیر تر می شود و انواع و کاربرد های آن بیشتر خواهد شد. یک چادر نمایشگاهی با کیفیت چه بزرگ باشد و چه کوچک، استفاده های فراوانی در فضای باز دارد. چارچوب اصلی چادر های نمایشگاهی در فضای باز از چهارچوب فریم و برزنت تشکیل شده است. قاب از آلیاژ آلومینیوم با مقاومت بالا به عنوان ماده اصلی ساخته می شود و قطعات گالوانیزه گرم پردازش شده از مواد در پیوند قاب ساخته شده است.

برزنت عموماً از نخ پلی استر دولایه و با استحکام بالا ساخته می شود. این ماده دارای خواص ضدآب و نسوز عالی است و همچنین در صورت وجود لکه بر روی سطح کار با آن آسان است. 

چادرهای نمایشگاهی در فضای باز 

چادرهای نمایشگاهی در فضای باز انواع مختلفی دارند، بنابراین امکانات داخلی چادر ها نیز متفاوت است. ساده ترین ساختار این است که فضای داخلی فقط شامل قاب و برزنت است. سبک پیچیده و چادر های نمایشگاهی بزرگ تر شامل امکاناتی مانند پنجره های پی وی سی شفاف، پرده های بالا رونده و جانبی، ناودان های آب باران برای تخلیه آب باران، کف پوش و صفحات تثبیت کننده دیوار است. چادر های نمایشگاهی به خوبی با فضای داخلی فراوان ساخته شده اند و برای هر استفاده ای چادر هایی با اندازه های مختلف با توجه به کاربری های مختلف در نظر گرفته می شوند.

هنگام تثبیت چادر می توان با توجه به متریال زمین آن را ثابت کرد، مانند زمین شنی، کف کاشی و جاهای دیگری که قابل تخریب و یا ثابت نیستند، از روش تثبیت اجسام سنگین می توان استفاده کرد. زمینی که بتواند وزن چادر را تحمل کند، مانند گل، با لحیم کاری فولادی ثابت می شود. از مقدمه بالا می توان فهمید که چادرهای نمایشگاهی مختلف در فضای باز نیازمندی های متفاوتی برای استفاده از چادر خواهند داشت. ما انواع مختلفی از چادر ها را با قیمت ارزان و رقابتی تهیه و عرضه می کنیم.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: راهنمای انتخاب چادر نمایشگاهی مناسب

 ترکیب انواع چادر های نمایشگاهی

برای برخی از چادر های نمایشگاهی با الزامات خاص، چادر معمولی با فریم A شکل ممکن است نتواند تقاضا را برآورده کند. در این زمان می توانید انتخاب کنید که انواع چادرها را در یک چادر نمایشگاهی ترکیب کنید. از نظر قیمت تمام شده، کاربردی بودن، انعطاف پذیری و عوامل دیگر، چادرهای نمایشگاهی بدون شک به عنوان فضای نمایشگاهی موقت مزیت های زیادی دارند! 

بنابراین اگر می خواهید نمایشگاهی در مقیاس بزرگ برگزار کنید، چادر های نمایشگاهی ترکیبی انتخاب خوبی برای شما هستند. ترکیب بندی انواع چادر نمایشگاهی به طور گسترده برای اکثر فعالیت های در فضای باز استفاده می شود. این بهترین انتخاب برای برگزاری یک نمایشگاه، عروسی در فضای باز، جشن ها یا رویداد های هنری است.

ترکیب بندی چادر های نمایشگاهی مناسب انواع رویداد ها 

چادر های نمایشگاهی ترکیبی معمولاً برای رویدادهای مختلف در جهان استفاده می شود. چرا که بسیار قوی تر و بادوام تر است. برگزاری رویدادها در چادر های ترکیبی بسیار چشمگیر و مجلل خواهد بود! انواع طرح های سفارشی برای برآوردن نیاز های خاص مشتریان موجود است. ما هم چنین می توانیم لوازم جانبی بیشتری مانند آستر، کف پوش، دیوار شیشه ای و غیره را ارائه دهیم.

سازه نمایشگاهی ترکیب بندی شده می تواند در مدت زمان کوتاهی کامل شود و مونتاژ و جداسازی آن ها آسان است. حمل و نقل و ذخیره سازی نیز به نسبت راحت است. پوشش سقف چادر ترکیبی از منسوجات PVC با کیفیت بالا استفاده می کند (طیف وسیعی از رنگ ها در دسترس است). اندازه دهانه اصلی چادر نمایشگاهی ترکیبی می تواند 10 متر، 15 متر، 20 متر یا 25 متر باشد.

چادرهای نمایشگاهی ترکیبی برای جشن ها و فستیوال ها 

چادر ترکیبی جشن جمعی را چادر نمایشگاهی ترکیبی نیز می گویند. از لوازم جانبی اختیاری در چادر نمایشگاهی می توان به پنجره شفاف، پوشش سقف، تهویه مطبوع، سیستم دیوار شیشه ای، سیستم دیوار سخت، سیستم درب شیشه ای، لامپ، روکش شفاف PVC، لحیم کاری فولادی، موکت و غیره اشاره کرد. سیستم اتصال چادر ترکیبی گزینه های مختلفی را برای مشتریان ارائه می دهد. نمای بیرونی چادر ترکیبی نمایشگاهی بزرگ را می توان با توجه به اهداف مختلف به طور کامل شخصی سازی کرد. چادر ترکیبی را می توان به پله های کوچک و یا سیستم در و پنجره مجهز کرد. دنیای چادر می تواند با توجه به کاربری های مختلف انتخابی از چادر های ترکیبی مناسب را به مشتریان ارائه دهد.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله جنس چادر نمایشگاهی را نیز مطالعه کنید. 

ترکیب بندی انواع چادر نمایشگاهی لوکس 

دنیای چادر دارای اشکال مختلف چادر مانند چادر A شکل، چادر منحنی، چادر نوک تیز یا چادر ستونی منحنی است که می توان آن را با یک چادر جدید، کاربردی و زیبا ترکیب کرد. ساختاری که حاصل می شود، یک چادر نمایشگاهی ترکیبی است. چادر نمایشگاهی ترکیب شده در واقع از چادر های معمولی ساخته و به هم دوخته شده است. این نوع چادر ها بسیار جدید هستند و اغلب برای فعالیت های سطح بالا در فضای باز استفاده می شوند.

چادر ترکیبی لوکس را می توان به طور گسترده در سالن های نمایشگاه موقت در فضای باز، اتاق های پذیرش یا مشاوره، مراسم اختتامیه یا تاسیس یک شرکت، سالن های VIP، مکان های مختلف، مناطق غذاخوری، سالن های کنفرانس، نمایش مد، تبلیغات محصولات، جشن های شرکت و غیره استفاده کرد. این محصول با طراحی خاص علاوه بر کاربردی بودن از نظر ظاهری نیز زیبا و چشمگیر است. دنیای چادر ارائه دهنده انواع سازه چادری می باشد، برای سفارش و خرید می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.