First-class-transit-fabric

پارچه ترانزیتی درجه یک برای مصارف مختلفی استفاده می شوند، از کمک به ایمن سازی اقلام همراه با پوشاندن و محافظت از وسایل شما در برابر آب و هوا گرفته تا چادر های ترانزیتی وسایل حمل و نقل سنگین و نیمه سنگین. امروزه شما انتخاب های مختلفی از متریال مورد استفاده برای برزنت دارید که هر کدام برای اهداف خاصی مناسب است. ما با افتخار پارچه های ترانزیتی درجه یک و در سطح جهانی را برای عملکرد با کیفیت بالا در کاربرد های مختلف تولید می کنیم.

ما هم چنین در تولید برزنت های سفارشی برای مصارف بزرگ مانند حمل و نقل، کشاورزی، معدن، صنعت، نفت و گاز و کشتیرانی متخصص هستیم. الیاف کتان، پلی و پی وی سی از جمله مواد اولیه در ساخت برزنت های با کیفیت و مرغوب هستند که ما نیز از آن ها در جهت تولید پارچه ترانزیتی درجه یک بهره می بریم.  

  پارچه ترانزیتی در همه اندازه ها 

پارچه برزنت ترانزیتی درجه یک یا چادر های ترانزیتی در هر اندازه و در تمام رنگ های پاستلی تولید می شوند. در بسیاری از موارد ابعاد یک کامیون، یک تریلی یا یک نیسان به صورت حضوری توسط متخصصین و کارشناسان مجرب شرکت اندازه گیری شده و پارچه ترانزیتی مطابق با ابعاد وسیله نقلیه شما تولید می شود. پارچه های ترانزیتی درجه یک به عنوان روکش های برزنتی، چادرها ترانزیتی و بیلبورد ها بر اساس نیازهای خاص مشتری تولید می شوند.

چاپ دیجیتال روی پارچه ترانزیتی

 

می توان از چاپ دیجیتال با فرمت بزرگ بر روی پارچه های ترانزیتی و همچنین روی بیلبورد ها و برزنت ‌های چادری تریلی ها و کامیون ها استفاده کرد. به این ترتیب می توانید از آن ها برای نمایش و تبلیغ محصولات خود بهره ببرید.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: پارچه ترانزیتی نقره ای

پارچه ترانزیتی با کیفیت و درجه یک

کارخانه های ما انواع مختلفی از محصولات برزنتی را تولید می کنند. ما پارچه ترانزیتی را دقیقاً مطابق با ساختار خودرو یا کاربری مورد استفاده شما با استفاده از مواد درجه یک، با کیفیت و مرغوب می سازیم. بخش های کنترل کیفیت (QC) مستقر در کارخانه ها در تمام مراحل تولید از کیفیت و صحت کار اطمینان حاصل کرده و مطمئن می شوند مشمع ترانزیتی با کیفیت، درجه یک و کلاس اول تولید و روانه بازار شود.

ما طیف درجه یک پارچه ترانزیتی رنگی را به مشتریان محترم ارائه می دهیم. علاوه بر این، مشتریان ما می توانند این محصولات برزنتی را با قیمت های مقرون به صرفه و ارزان از ما دریافت کنند. امکان تولید پارچه های ترانزیتی درجه یک با روکش پی وی سی نیز وجود دارد که به تبع آن، برزنت را مقاوم در برابر آتش و ضد آب می کند.

انواع پارچه های ترانزیتی درجه یک و کاربرد آن ها
کتان: اولین نوع از پارچه های ترانزیتی درجه یک، پارچه برزنت کتان است که ساخته شده از الیاف قابل تنفس می باشد و تا حد خوبی در برابر اشعه ماورا بنفش، کپک و قارچ و نفوذ آب مقاومت می کند. برزنت های کتان اغلب برای پوشاندن بار های مسطح که شامل اقلام حساس به رطوبت هستند و در صنایع ساختمانی و کشاورزی به کار می روند، استفاده می شود. عموم مردم نیز از آن ها برای پوشاندن مبلمان و فرش هنگام نقاشی در داخل خانه استفاده می کنند.

پلی: پلی اتیلن یک ماده بافته شده بر پایه پلاستیک است که برای ساختن پارچه های ترانزیتی پلی که می تواند اقلام مختلف را بپوشاند، استفاده می شود. آن ها به اندازه کافی انعطاف پذیر و با کیفیت هستند تا در کاربرد های مختلف از پوشش های حمل و نقل جاده ای تا پوشش های گنبدی و ورق های سقف استفاده شوند. برزنت پلی بسیار رایج است زیرا نوعی پارچه ترانزیتی درجه یک و همه کاره می باشد. 

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله آیا پارچه ترانزیتی امکان بازیافت دارد را نیز مطالعه کنید. 

پی وی سی: پارچه های ترانزیتی پی وی سی به عنوان وینیل نیز شناخته می شوند و از پلی وینیل کلرید تقویت شده پلی استر با استحکام بالا و سطح صاف ساخته شده اند. برزنت های پی وی سی درجه یک، ضخیم ‌تر و قوی‌ تر از سایر برزنت‌ ها، سنگین ‌تر و در عین حال به اندازه کافی همه ‌کاره هستند تا در برابر آب و هوا و همچنین مواد شیمیایی مقاومت کنند. پرمصرف ترین و متداول ترین کاربرد آن ها به عنوان پوشش های حمل و نقل برای پرده های جانبی و تارپ های رول، پوشش های آب و هوایی مانند برزنت های حمل و نقل عمومی، پوشش های عدل یونجه، پوشش های سقف صنعتی، صفحه های دید و پوشش های محافظ به دلیل مقاومت آن ها در برابر باد است. 

همه برزنت های پی وی سی با کیفیت کاملاً ضد آب هستند و در نتیجه قابل تنفس نیستند، بنابراین نه تنها گرما را به دام می اندازند بلکه در برابر سرما نیز مقاومت می کنند. آن ها برای مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش نیز کارساز هستند. به پارچه ترانزیتی پی وی سی با کیفیت، یک نرم کننده اضافه شده است که به آن اجازه می دهد در برابر ترک خمشی که رایج ترین شکل تخریب برزنت است، انعطاف پذیر تر و مقاوم تر باشد.

ویژگی های پارچه ترانزیتی با کیفیت ودرجه اول

• ضد آب

• مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV)
• دافع کثیفی و خود تمیز شونده
• قابل خرید در گزینه های سفارشی با قیمت مناسب
• مقاومت بالا در برابر پارگی
• وزن سبک برای سهولت در جابجایی
• مقاوم در برابر سایش
• مقاوم در برابر اسید و مواد قلیایی
• مقاوم در برابر روغن و چربی
• مقاوم در برابر باکتری (پارچه ترانزیتی آنتی باکتریال)
• مقاوم در برابر کپک و قارچ
• بازدارنده شعله (پارچه برزنت نسوز)
پارچه های ترانزیتی که ما تولید می کنیم، از بالاترین کیفیت و استاندارد های پیشرو در صنعت برخوردار است. معمولاً در حمل‌ و نقل جاده‌ای به عنوان چادر ترانزیتی مورد استفاده قرار می گیرند. مهم ترین چیزهایی که باید در هنگام انتخاب پارچه ترانزیتی درجه یک و با قیمت ارزان در نظر بگیرید این است که چگونه از آن استفاده می کنید، خواه برای استفاده طولانی مدت یا کوتاه مدت، و هر نوع عایق بندی خاص و ویژگی های سفارشی مورد نظر شما. پارچه ترانزیتی برای پاسخگویی به همه نیازها و بودجه ها، از ارزان قیمت تا بالاتر، وجود دارد.

تمامی نمونه های برزنت را می توان در فروشگاه دنیای چادر یا وبسایت اینترنتی آن دید و سفارش داد. این فروشگاه با سال ها تجربه در زمینه ارائه و فروش انواع پارچه ها و محصولات برزنتی، بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد. هم چنین انجام تمامی پروژه های سازه ای یا محصولات برزنتی که نیاز به نصب داشته باشند را در سراسر کشور اجرا می نماید.