Container-Buying-Guide-1

برای صنعت حمل و نقل امروزه ا زوسایل مختلفی استفاده می شود. یکی از وسایلی که در صنعت حمل و نقل استفاده می شود کانتیر ها هستند که برای پوشش این ها از پارچه کانتینری استفاده می شود. استفاده از پارچه کانتینری برای این منظور بهترین انتخاب است زیرا مقاومت بالایی در باربر شرایط محیطی دارد.

پس در این مقاله با ما همراه باشید تا با پارچه کانتینری بیشتر آشنا شوید.

برزنت کانتینری 

در اینجا بهتر است در مورد چیستی پارچه کانتینری صحبت کنیم. پارچه کانتینری به نوعی پارچه برزنت است است که یکی رایج ترین پارچه ها با کیفیتی بالا می باشد.
این پارچه را بانام های دیگری نیز مانند مشمع کانتینری، برزنت ترانزیتی، چادر کانتینری و غیره نیز می شناسند.
محافظت پارچه کانتینری از محموله های موجود در کانتینر ها باعث استفاده گسترده و شهرت این پارچه شده است.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: پارچه کانتینری ماشین های صنعتی

 بهترین برزنت کانتینری

از برزنت کانتینری برای مصارف مختلفی استفاده می شود مانند استفاده در بالکن به عنوان پوشش، پوشش برای سقف ها وغیره. اما کاربرد اصلی و وسیعی که دارد استفاده از آنها در صنعت حمل و نقل برای پوشش بارهای کانتینرها و ماشین های سنگین است.
ویژگی هایی مثل ضد آب بودن، سبکی، مقاومت بسیار بالا و ... از مواردی است که باعث شده از پارچه کانتینری به جای پوشش هایی از جنس فلز استفاده شود. همچنین این پارچه به خاطر داشتن الیاف پلی استر از برزنت های معمولی براق تر هستند.
پارچه های کانتینری دارای تنوع در طرح، رنگ، اندازه و ... می باشند و شما می توانید متناسب با نیاز و سلیقه خود آن را انتخاب و خرید کنید.

 جنس پارچه برزنت کانتینری

داشتن ویژگی های خاص پارچه برزنت کانتینری به دلیل اخته شدن این پارچه از الیاف های مختلف است. اما لایه اصلی پارچه کانتینری از برزنت تشکیل شده است زیرا دارای مقاومت بالایی در برابر باران،برف، آفتاب و سایر شرایط جوی نا مناسب دارد.

اما برای اینکه پارچه کانتینری از کیفیت بالاتری برخوردار باشد یک لایه پلی استر روی برزنت قرار می گیرد که نقش آن محافظت از نفوذ آب به داخل پارچه می باشد. پارچه کانتینری دارای دو نوع یک رو و دور و می باشد که نوع دو روی آن دارای کیفیت و دوام بیشتری نسبت به یک رو می باشد.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله پارچه ضد آب کانتینری با قیمت ارزان را نیز مطالعه کنید.

 مزیت های پارچه کانتینری

حجم خرید بالای پارچه کانتینری به دلیل مزیت های بسیار زیادی است که دارد. یکی از مزیت های پارچه کانتینری که بسیار قابل توجه است ضد اشعه فرابنفش بودن این پارچه است. و این امر باعث افزایش دوام و طول عمر این پارچه شده است.

همچنین پارچه کانتینری به دلیل ضد آب و ضد رطوبت بودن از نفوذ آب به داخل محموله جلوگیری می کند و این باعث در امان ماندن اجسام می شود.

به طور کلی پارچه کانتینری محموله را در باربر نور خورشید و باراش باران و برف به خوبی محافظت می کند.

قیمت برزنت کانتینری 

عموما برزنت کانتینری از الیاف های مختلفی تشکیل شده است مانند پلی استر. مشمع کانتینری نیز از ترکیب مواد مختلف پلیمری ساخته شده است است که خاصیت مختلف پارچه برزنت های مختلف را یکجا در خود دارد.

برزنت کانتینری ضد آب معمولا دو رو است به این صورت که لایه دوم از مواد پلیمری ضد آب و ضد رطوبت تشکیل شده است. در نتیجه قیمت پارچه برزنت کانتینری بستگی به استفاده و کاربری شما و یک رو و دو رو بودن پارچه و عوامل دیگر مانند ابعاد و... بستگی دارد.

در نتیجه شما می توانید محصولات برزنتی، روکش های ترانزیتی و چادرهای نمایشگاهی از جنس برزنت ترانزیتی را در اندازه دلخواه خود سفارش دهی کنید تا در کم ترین زمان و به بهترین شکل برای شما طراحی و دوخته شوند. هم چنین اجرای تمامی پروژه های برزنتی و ساز های چادری یا پارچه ای توسط متخصصان فروشگاه دنیای چادر در سراسر کشر امکان پذیر است.