the-most-important-features-of-a-tensile-structure

درباره مهمترین ویژگی های یک سازه کششی چه می دانید؟ شما در زمان خرید سازه کششی موارد زیادی را باید مدنظر خود قرار دهید از پارچه یا ابعاد و نوع سازه گرفته تا موارد دیگر اما زمانی که همه ی این موارد را کنار بگذاریم موردی که اهمیت پیدا می کند داشتن یک سازه کششی باکیفیت است که بتواند نیازهای شما را برطرف کند.

ما در این مقاله به ویژگی هایی که یک سازه کششی باکیفیت باید داشته باشد اشاره کرده ایم. کافیست در این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید بهترین خرید خود را داشته باشید و سال ها از سازه کششی مدنظر خود بدون ایجاد هرگونه مشکلی استفاده کنید.

 مقاومت و ماندگاری یک سازه کششی

آیا مقاومت یک سازه کششی را می توان جز مهمترین ویژگی های آن دانست؟ در حالت کلی یک سازه کششی باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد تا بتواند آن را یک سازه محکم دانست اما عموما چون شرکت هایی هستند که سازه کششی بی کیفیت را در اختیار مشتریان قرار می دهند به همین علت با گذشت زمان مقاومت سازه تبدیل به یکی از ویژگی های آن شده است. 

قطعا هیچکس در زمان خرید سازه کششی ضد آب، محصولی را انتخاب می کند که مقاومت و ماندگاری بالایی داشته باشد تا به مشکلی برنخورد. پس به عنوان مشتری که چیزی در این باره هم نمی دانید سعی کنید از کارشناسان معتبر در این زمینه مشاوره دریافت کنید.

وزن کم سازه کششی

سازه کششی که خریداری می کنید باید وزن کمی داشته باشد اما چرا؟ عموما سازه ها به دلیل داشتن قطعات سنگین وزن بسیار بالایی هم دارند. اینطور سازه ها در زمان نصب دردسر زیادی را ایجاد می کنند و با هر وسیله ای نمی توان نصب آن را هم انجام داد. اما زمانی که شما بتوانید یک سازه کششی با وزن کم خریداری کنید نصب راحتی را خواهید داشت و هم مطمئن هستید که سازه در زمان افتادن آسیبی به محیط وارد نمی کند.

 قابلیت پوشش های متنوع سازه کششی

یکی از قابلیت هایی که سازه کششی دارد این است که از هر نوع پوششی می توان برای آن استفاده کرد. پارچه های مختلفی برای سازه کششی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید تا سازه کششی خود را صاحب پوشش کنید. اما در حالت کلی بهترین و محبوب ترین پوششی که می توان برای این سازه معرفی کرد پارچه برزنت است.

پارچه برزنت که در انواع مختلفی تولید می شود می تواند بهترین گزینه برای سازه کششی و انواع دیگر سازه ها مانند سایبان ها باشد. البته در زمان تهیه پارچه برزنت باید به این نکته توجه داشته باشید که پارچه برزنتی که خریداری می کنید مناسب برای سازه کششی باشد و کیفیت مناسبی هم دارا باشد.

پیشنهاد برای مطالعه:

آیا پارچه سازه کششی ضد آب است؟

استفاده از سازه کششی در هر جایی

یکی از اشتباهاتی که خریداران سازه کششی می کنند این است که تصور می کنند که سازه کششی تنها در محیط های رو باز مناسب است و در مکان های دیگر نمی توان از آن استفاده کرد در صورتی این تصور کاملا غلط است. شما می توانید از سازه کششی حتی در محیط های داخلی برای زیباتر کردن محیط استفاده کنید.

اما چرا از سازه باید در محیط داخلی استفاده کرد؟ همیشه سازه ها برای ایجاد سایه مورد استفاده قرار نمی گیرند شما در فضای داخلی می توانید از سازه چادری به عنوان یک نورپردازی حرفه ای استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

آلاچیق پارچه ای بخریم یا سازه کششی؟

استفاده از سازه کششی در هر جایی

در هر شهری از ایران که هستید می توانید خرید سازه کششی را انجام بدهید. تیم حرفه ای دنیای چادر با تولید انواع پارچه و سازه های کششی باکیفیت به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین پارچه و سازه ها را برای خود داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کرده و با ما در ارتباط باشید.