is-it-possible-to-recycle-transit-fabric

آیا پارچه ترانزیتی امکان بازیافت دارد؟ این سوالی است که شاید در ذهن بسیاری از افراد شکل بگیرد. در جواب این سوال باید بگوییم بله پارچه های ترانزیتی را می توان بازیافت کرد. پارچه ترانزیتی یکی از شناخته شده ترین پارچه های موجود در بازار است که آن را با نام برزنت کانتینری نیز می شناسند.

این پارچه ها به دلیل قابلیت ها و ویژگی های خاصی که دارند با استقبال زیادی مواجه شده اند. قطعا شما نیز در جاده ها ماشین های سنگین حمل بار را مشاهده کردید که قسمت بار آن ها با استفاده از یک پارچه پوشیده شده است.

این پوشش در واقع همان برزنت کانتینری است که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد، برای پوشش دهی قسمت بار و برای محافظت از محتویاتت داخل بار مورد استفاده قرار می گیرد. در زیر به صورت کامل در خصوص این پارچه صحبت می کنیم.

 پارچه ترانزیتی مناسب روکش خودرو

پارچه های ترانزیتی یکی از رایج ترین و بهترین روکش برای خودروها به شمار می روند. افرادی که در زمینه حمل بار فعالیت می کنند به این پارچه ها نیاز دارند. این پارچه ها به دلیل مقاومت و استحکام بالا با استقبال بسیاری مواجه شده است و در زمینه باربری کاربرد بسیاری دارد. این پارچه در رنگ های مختلفی موجود است ولی رنگ آبی و قرمز آن رواج بیشتری دارد.

انواع کاربرد پارچه ترانزیتی

با توجه به این که پارچه های برزنتی در روزهای بارندگی از نفوذ آب به داخل جلوگیری می کند، کاربرد گسترده ای را می توان برای این محصول در نظر گرفت. همچنین این پارچه ها در برابر تابش آفتاب و پوسیدگی نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. به همین دلیل کاربردهای این پارچه عبارت است از:

  • تولید انواع چادرهای مسافرتی
  • سایه بان های استخر
  • پوشش وسایل آزمایشگاه
  • محافظت از محصولات کشاورزی
  • روکش ساختمان
  • کاور دستگاه های صنعتی

ولی اصلی ترین کاربرد پارچه برزنت ترانزیتی در بخش پوشش بار در خودروهای سنگین می باشد. این پارچه ها به دلیل قابلیت های بالای خود توانستند به یکی از پرکاربردترین روکش جهت مخافظت از بار تبدیل شوند. به همین منظور شما کمتر خودرو سنگین حمل باری را مشاهده می کنید که به این پارچه ها مجهز نباشند. 

پیشنهاد برای مطالعه:

خرید پارچه ترانزیتی برای شهربازی

بازیافت پارچه ترانزیتی

وجود سازه پارچه ای در طبیعت می تواند آسیب زیادی به محیط زیست وارد کند. از طرفی بازیافت پارچه پی وی سی روشی اقتصادی است که هزینه های تولید پارچه را کاهش می دهد. برای بازیافت پارچه نیاز به دستگاه های مدرن و پیشرفته است.

به همین دلیل شرکت های محدودی این کار را انجام می دهند. سایبان پارچه ای پس از بازیافت کمی کیفیت آن کاهش می یابد. به همین دلیل به عنوان مواد اولیه پارچه های درجه دو استفاده می شود.

 قیمت پارچه ترانزیتی قابل بازیافت

پارچه های ترانزیتی با استفاده از متریال های خاص تولید می شوند و قابلیت های بسیاری دارند. به همین دلیل نمی توان توقع داشت که این پارچه ها را با قیمت ارزانی خریداری کرد. ولی با توجه به مقاومت و عمر طولانی، قیمت این پارچه ها منصفانه می باشد.

این پارچه ها به صورت متراژی محاسبه می شوند و پس از بسته بندی آماده ارسال به بازار می شوند. با توجه به قابلیت شستشو و عمر بالای برزنت ضد آب تمامی خریداران از پرداخت هزینه بابت این پارچه ها راضی هستند. جهت اطلاع از قیمت پارچه برزنت از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

در این همین رابطه بخوانید:

برزنت ترانزیتی در کجا مورد استفاده قرار می گیرد؟

خرید پارچه تزانزیتی با قابلیت بازیافت

خرید پارچه چادر مسافرتی و برزنت ضد آب باید به کیفیت و متریال به کار رفته در تولید این پارچه ها توجه کنید. پارچه های ترانزیتی که آن را با نام های پارچه سازه کششی، پارچه pvc، پارچه برزنت نسوز و برزنت ضد آب شناخته می شوند، باید مقاومت و کیفیت بالایی داشته باشند. به همین منظور توصیه می شود که حتما این پارچه را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید و از خرید پارچه کانتینری ارزان قیمت خودداری کنید زیرا امکان بی کیفیت بودن این پارچه ها وجود دارد.

برای این که از کیفیت و عمر طولانی پارچه برزنت ضد آب اطمینان حاصل نمایید بهتر است ابتدا مقاله بالا را مطالعه کرده و سپس با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی در اختیار شما قرار گیرد. پارچه برزنت ضد حریق موجود در این سایت دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا می باشد تا مشتریان با اعتماد بیشتری این پارچه را سفارش دهند..