Container-fabric-for-bicycle-cover-2

پارچه کانتینری پارچه ای از جنس برزنت و پی وی سی است که شما آن را بارها بر روی بخش بار خودروهای سنگین مشاهده کرده اید. شاید از خود بپرسید که آیا پارچه کانتینری برای روکش دوچرخه مناسب است؟ 

در جواب این سوال باید به شما بگوییم بله این پارچه ها به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فرد کاربردهای وسیعی دارد و شما می توانید از آن برای مکان های مختلفی استفاده کنید. این پارچه ضد آب در شرایط بارندگی می تواند از زنگ زدگی و خوردگی دوچرخه جلوگیری کند. در زیر به برخی از ویژگی ها و قابلیت های این پارچه خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

 قیمت پارچه کانتینری

 انواع پارچه کانتینری کیفیت های مختلفی دارند و قیمت گذاری این پارچه ها بر اساس جنس پارچه ها صورت می گیرد. برخی از سایت ها و فروشگاه ها پارچه ها را با قیمت ارزانی به فروش می رسانند. ولی این پارچه ها مدتی پس از استفاده آسیب می بیند و قابلیت های خود را از دست می دهد. 

به همین منظور بهتر است برای خرید پارچه ها کیفیت را ملاک قرار دهید و سپس هزینه ای متناسب با کیفیت پارچه ها پرداخت کنید. جهت اطلاع از قیمت روز پارچه کانتینری تماس بگیرید.

پیشنهاد برای مطالعه:

پارچه ضدآب برزنت کانتینری با قیمت ارزان

 

ویژگی های پارچه کانتینری

چادر کانتینری وزن سبکی دارد و به راحتی می توان آن را حمل کرد. به همین دلیل شما می توانید به راحتی این پارچه ها را بر روی دوچرخه قرار دهید و در صورتی نیاز آن را بردارید.

در بسیاری از موارد دوچرخه ها با قرارگیری در زیر تابش مستقیم خورشید و یا باران به سرعت پوسیده می شوند و کیفیت خود را از دست می دهند. پارچه های کانتینری در برابر هر گونه شرایط جوی مقاوم هستند و می توانند از دوچرخه شما محافظت کنند.

پارچه های کانتینری که بسیاری از افراد آن را با نام پارچه برزنت نسوز می شناسند، در برابر حرارت مقاومت بالایی دارند و آسیبی نخواهند دید. رنگ بندی این پارچه ها متنوع است و شما بر اساس سلیقه خود می توانید این پارچه ها را خریداری کنید.

استحکام و دوام این پارچه ها بسیار بالا است و شما تا سال ها می توانید از قابلیت ها و مزایای این پارچه ها بهره مند شوید. کیفیت در ساخت پارچه کانتینری بسیار بالا بوده و به صورت استاندارد تولید می شود. 

 کاربردهای مختلف پارچه برزنتی

ما در روز پارچه های مختلفی را مشاهده می کنیم و این شرایط را داریم که هر کدام از آن ها را از نزدیک لمس کنیم. پارچه برزنت کانتینری یکی از برترین پارچه هایی است که برای مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر کاربردهای این محصول علاوه بر روکش دوچرخه ها عبارت است از:

روکش بار برای خودروهای سنگین

استفاده برای انواع آلاچیق، چتر و سایبان

کاربرد در لباس های ضد آب

استفاده از این پارچه برای سازه های چادر

استفاده برای پوشش محصولات و کالاها

 کیفیت پارچه برزنتی

پارچه ضد آب یکی از باکیفیت ترین پارچه های موجود در بازار است که به رقم قیمت بالایی که دارد ولی یکی از پرفروش ترین محصول می باشد.

مشخصاتی از جمله مقاوم در برابر آب، ضد حریق بودن، ساختار استاندارد، ضد آب بودن و ... از جمله مواردی است که ثابت می کند کیفیت این پارچه ها در سطح بسیار بالایی قرار دارد و شما می توانید از آن برای محافظت از هر وسیله ای استفاده کنید. در واقع شما با خرید پارچه های کانتینری می توانید از ویژگی ها و مشخصات این محصول بهره مند شوید.

برای خرید پارچه کانتینری ابتدا باید مهم ترین ویژگی های پارچه کانتینری را مطالعه کنیم.

 

آیا پارچه کانتینری گارانتی دارد؟

همان طور که در بالا عنوان کردیم، یکی از مهم ترین ویژگی های پارچه های کانتینری ضد آب بودن این محصول می باشد به گونه ای که به آن برزنت ضد آب نیز می گویند. 

حتی وجود کوچک ترین سوراخ در این پارچه ها نیز می تواند کارایی و قابلیت های این پارچه ها را کاهش دهد. به همین منظور دنیای چادر تمامی پارچه های خود را به همراه گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا به مشتریان ارائه می کند و در صورت هر گونه نقص در این پارچه ها امکان تعویض آن وجود دارد.

 

انواع پارچه کانتینری

پارچه های کانتینری در دو نوع یک رو و دو رو تولید و به بازار عرضه می شود. این سازه غشایی دو رو به گونه ای است که شما می توانید از هر دو سمت پارچه برای محافظت از کالاهای خود استفاده کنید. ولی در صورتی که نیازی به محافظت بسیاری ندارید می توانید پارچه های یک رو را خریداری نمایید.

 

مزایای پارچه کانتینری برای روکش دوچرخه

پارچه کانتینری محصولی ضد آب است و در برابر رطوبت از کالاهای شما محافظت می کند.

رنگ بندی این پارچه ها مورد پسند تمامی سلیقه ها می باشد.

این پارچه ها در برابر اشعه های خورشید مقاومت بالایی دارد.

وزن پایین این پارچه ها نصب آن را راحت تر کرده است.

این پارچه ضد لک است و به راحتی شستشو داده می شود.

 خرید پارچه کانتینری

خرید پارچه های کانتینری نیاز به شناخت کاملی دارد.  کیفیت همواره یکی از دغدغه های بسیاری از افراد در هنگام خرید انواع پارچه های کانتینری می باشد. بنابراین کیفیت یکی از ملاک های اصلی خرید هر محصولی می باشد. قیمت نیز از دیگر فاکتورهایی است که تمامی افراد به آن توجه دارند. خوشبختانه برزنت دارای تنوع رنگی بالایی است و هر فرد بر اساس سلیقه خود می تواند بهترین رنگ را خریداری کنند.

دنیای چادر یکی از نمایندگی های فروش انواع سازه پارچه ای است که باکیفیت ترین و تضمینی ترین پارچه ها را به فروش می رساند. این نمایندگی سلامت و کیفیت پارچه های خود را ضمانت می کند و شما می توانید با اعتماد بالایی این محصول را خریداری نمایید. جهت سفارش بهترین پارچه کانتینری از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.