buy-tarpaulin-suitable-for-sports-equipment

همانطور که می دانید امروزه فروشگاه های زیادی در سراسر کشور وجود دارند که برای فروش انواع مختلفی از پارچه برزنت اقدام می کنند، اما نکته مهمی که در مورد نظر مشتریان برای خرید وجود دارد سطح کیفیت و و کاربرد پارچه بوده و همچنین برای آن ها مهم است که نسبت به مقاومت برزنت نیز اطمینان لازم را حاصل کنند. در این مطلب قصد داریم در رابطه با خرید برزنت مناسب برای لوازم ورشی مطالبی را برای شما بیان کنیم پس از شما دعوت می‌کنیم ‏تا انتها ما را همراهی کنید.

پارچه های برزنت به عنوان یکی از کاربردی ترین پارچه ها در صنایع مختلف استفاده می ‌شوند و همچنین استفاده های گوناگونی را نیز به همراه دارد. از این رو سعی می ‌شود برای تولید انواع مختلفی از چادرهای مسافرتی یا حتی روکش های ماشین، کیف پول و بسیاری از لوازم ورزشی تنها از این پارچه استفاده شود و دلیل استفاده نیز تنها استحکام و مقاومتی است که در برابر بسیاری از اشیاءهای نوک تیز یا حتی فشار زیاد باد و باران به همراه دارد.

 مشخصات پارچه برزنت که برای خرید باید به آن توجه کرد؟

در مطالب بالا به این نکته اشاره کردیم که پارچه های برزنتی از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند به راحتی در برابر نفوذ گرد و غبار یا حتی اشعه های نور خورشید نیز جلوگیری و مقاومت نشان دهند. به همین منظور لازم است نوعی از پارچه ‌های بادوام را انتخاب کرده که دارای طول عمر بالا بوده و هیچ‌ گونه پوسیدگی و ضعف در بافت آن به وجود نیاید.

ویژگی های مربوط به خرید برزنت برای لوازم ورزشی

 از پارچه های برزنتی در صنایع های مختلفی استفاده می شود، اما از جمله ویژگی‌ های استفاده از آن برای ساخت و تولید لباس و لوازم ورزشی عبارتند از:

  • داشتن انعطاف و کشسانی بالای پارچه ترانزیتی
  • داشتن مقاومت در برابر اجسام نوک تیز و فشارهای ناشی از باد و باران و طوفان های شدید.

دلیل خرید برزنت مناسب برای لوازم ورزشی ، ویژگی های منحصر به فرد این پارچه است. از جمله ویژگی های مهم دیگری که باعث شده پارچه برزنت در تولید انواع لوازم ورزشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد دوام بسیار بالای آن در برابر انواع مشکلاتی همچون پوسیدگی پارگی و خوردگی است. علاوه بر این موارد انعطاف پذیری بسیار بالایی را نیز به همراه دارد. همچنین از قابلیت ضد آب بودن برخوردار است که مانع از نفوذ آب به داخل لوازم ها و جلوگیری از رشد کپک و قارچ خواهد شد.

دارای دوخت محکم و کاملاً اصولی بوده که در استحکام بیشتر پارچه نقش بسیار زیادی به همراه دارد.

چگونه می توان پارچه برزنت با کیفیت را تهیه کرد؟

 در وهله اول لازم است با تمامی ویژگی ها و نکات مربوط به برزنت آشنایی کامل را داشته باشید تا بتوانید برزنت با کیفیت و ماندگاری زیاد را خریداری کنید. در واقع می توان این چنین بیان کرد که هرچه اطلاعات شما در رابطه با این نوع پارچه بیشتر باشد خرید هوشمندانه تر و موفقیت آمیزی را خواهید داشت. 

به شما پیشنهاد می دهیم حتما در هنگام خرید برزنت مناسب برای لوازم ورزشی با مشاوران و متخصصان فروشگاه مشاوره لازم را انجام داده چرا که آن ها می‌ توانند به طور کامل شما را برای خرید راهنمایی کنند و اطلاعات مناسب را در اختیار شما قرار دهند.

نکته مهم دیگری که می‌ تواند در خرید برزنت مناسب برای لوازم ورزشی به شما کمک کند تهیه آن از فروشگاه معتبر و شناخته شده می باشد. پیشنهاد ما برای شما خرید برزنت با کیفیت دنیای چادر می ‌باشد که از سابقه بسیار بالایی در فروش برخوردار بوده و مورد اطمینان تمامی مشتریان خود نیز قرار گرفته است. همچنین این فروشگاه می تواند با توجه به هزینه ای که شما برای خرید برزنت در نظر دارید درجه بندی پارچه ها را به شما نشان دهد.

البته لازم است بگوییم که برزنت دارای انواع مختلفی بوده و با توجه به نیازی که دارید لازم است برای خرید آن اقدام کنید. شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که پارچه کانتینری را در کجا می خواهید استفاده کنید و بعد اقدام به خرید کند. اگر می خواهید برای ورزشگاه ها پارچه برزنت بخرید قبل از آن مقاله انتخاب برزنت ترانزیتی برای ورزشگاه ها را بخوانید  و با آن بیشتر آشنا شوید.

پارچه های برزنتی دارای چند نوع بوده و هرکدام چه کاربردی دارند؟

در حالت کلی پارچه های برزنتی دارای انواع مختلفی همچون پارچه برزنت کانتینری، پارچه برزنت شمعی، پارچه برزنت نسوز و ... می باشد و هر یک از آن ها نیز در جایگاه خود برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

اما پارچه برزنت شمعی که دارای ویژگی ضد آب در برابر رطوبت و همچنین دمای بالای هوا می باشد بیشتر برای تولید انواع لباس های ورزشی و انواع مختلفی از لوازم های مربوطه، چادرهای مسافرتی و سایه بان کولر آبی استفاده خواهد شد.

از پارچه های برزنتی کانتینری نیز معمولاً برای ورزشگاه ها و پوشاندن قسمت پشت انواع مختلفی از کامیون ‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این مورد که این نوع پارچه های برزنتی در انواع یک لایه، دو لایه تا شش لایه موجود هستند همین دلیل نیز باعث می شود که از ضخامت بسیار بالایی برخوردار بوده و بسیار زیاد نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

پارچه های برزنت ضد آب و نسوز نیز از معروفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مقاومت بسیار زیادی در برابر احتراق به همراه دارند و از انواع آن ها می ‌توان به فایبرگلاس، آزبست، سیلیکونی و تفلون اشاره کرد.

شما می توانید بهترین نوع برزنت را که دارای کیفیت مواد اولیه و استاندارد تولید را نیز به همراه دارد و در دنیای چادر به صورت عمده تهیه کنید.

سخن پایانی

در این مقاله قصد داشتیم تا برای شما در رابطه با خرید برزنت مناسب برای لوازم ورزشی مطالبی را بیان کنیم. همچنین به توضیح این نکته پرداختیم که در حالت کلی پارچه های برزنت علاوه بر تولید لوازم ورزشی نقش گسترده‌ ای را نیز در صنایع اجرا می‌ کند، اما لازم است هنگام خرید در شناخت انواع مختلف پارچه های برزنتی اطلاعات کاملی را به همراه داشته باشید تا بهترین خرید را انجام دهید.

به شما پیشنهاد می دهیم که حتماً دنیای چادر را در اولویت‌ خرید خود برای انواع برزنت قرار دهید چرا که دارای بهترین نوع پارچه های برزنتی و سازه می باشد.