selecting-transit-tarpaulins-for-stadiums

 نقش و کاربرد پارچه برزنت در صنایع مختلف

شاید به خوبی این نکته را بدانید که پارچه های ترانزیتی نقش بسیار مهم و پرکاربردی را در صنعت های مختلف به همراه دارند و همچنین از دلایل مهم استفاده از آن ها می ‌توان به مرغوب و ضد آب بودن پارچه های برزنتی اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم در رابطه با انتخاب پارچه برزنت ترانزیتی برای ورزشگاه ها مطالبی را برای شما بیان کنیم پس دعوت می ‌کنیم که تا انتها ما را همراهی کنید.

تمامی پارچه های برزنتی که برای ورزشگاه از آن استفاده می شود کاملا انعطاف پذیر بوده و از جنس الیاف فلامنت و پنبه است. می توانید اطمینان داشته باشید که از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار بوده و در برابر به وجود آمدن مشکلاتی همچون کشش کاملاً محکم عمل می کند. البته علاوه بر انتخاب برزنت ترانزیتی برای ورزشگاه ها سعی می شود برای سقف آلاچیق و یا سالن های متفاوت نیز به کار گرفته شود. 

از جمله کاربردهای مهم دیگر پارچه ترانزیتی، برای روکش لوازم و ماشین های صنعتی و... می باشد. پارچه های برزنتی کاملاً سبک بوده و از این قابلیت برخوردار می ‌باشد که روی هر سازه ای قرار بگیرد.

اولویت انتخاب پارچه برزنت برای ورزشگاه‌ ها چیست؟

همان طور که گفته شد انتخاب پارچه ترانزیتی برای ورزشگاه ها و بسیاری از صنایع رایج می باشد. از جمله دلایلی که باعث محبوبیت بسیار خاص پارچه های برزنتی ترانزیتی شده تنها به استحکام و بالای آن ختم نخواهد شد بلکه ویژگی های متعدد دیگری نیز وجود دارد و به همین دلیل قصد داریم در ادامه چندین مورد را برای شما بیان کنیم.

  • داشتن انعطاف و کشسانی زیاد پارچه
  • داشتن مقاومت بسیار بالا در برابر وارد شدن ضربه و یا فشاری که ممکن است از سوی اجسام نوک تیز به پارچه وارد شود. در برابر باد و طوفان های شدید نیز مقاومت دارد.
  • از قابلیت ضد اشتعال برخوردار بوده و امنیت بسیار بالایی نیز در زمان رخ دادن حوادثی همانند آتش‌ سوزی به همراه دارد .
  • داشتن مقاومت در برابر انواع مواد شیمیایی و اسیدی
  • به راحتی می ‌توانید پارچه های برزنت را با کمک مواد شوینده و همچنین ضد عفونی کننده هایی همچون الکل پاک کنید.
  • دارای بافت ضد آب و مقاوم در برابر نفوذ باران و برف می باشد و این ویژگی تنها به دلیل استفاده از مواد هایی همچون پی وی سی و پلی استر است.
  • از دیگر موارد مهم می‌توان به قیمت به صرفه اقتصادی آن اشاره کرد
  • دارای تنوع رنگ بسیار بالایی می باشد
  • استحکام بالا و کافی در برابر اشعه های نور خورشید
  • دارای وزن بسیار کم و سبک می باشند.

انتخاب چه نوع پارچه برزنت ترانزیتی برای ورزشگاه ها مناسب می باشد؟

پارچه های برزنتی ترانزیتی نیز دارای انواع مختلفی بوده و کیفیت متفاوتی را نیز به همراه دارند. به همین دلیل انتخاب هر کدام از آن ها با قیمت ‌های متفاوتی روبه رو می باشد. اگر به دنبال خرید یا انتخاب برزنت ترانزیتی برای ورزشگاه ها با یک قیمت مناسب هستید پیشنهاد می کنیم که سری به فروشگاه دنیای چادر بزنید. مجموعه دنیای چادر با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع پارچه برزنت ها و محصولات برزنتی آماده خدمت رسانی به تمامی متقاضیان و خریداران در سراسر کشور می باشد.

چادربرزنت ترانزیتی با توجه به اینکه با استفاده از مواد خاصی تولید می شوند دارای قیمت و تنوع محصول بالایی نیز می باشند. در برخی مواقع پارچه برزنتی های ارزان دارای عمر و دوام کمتری می باشند و هم چنین ممکن است در مدت زمان کوتاهی نیز احتیاج به تعویض پیدا کند، اما در پارچه برزنتی ترانزیتی این موضوع متفاوت خواهد بود البته نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که شما قصد دارید از چه فروشگاهی برای خرید اقدام کنید.

به شما پیشنهاد می دهیم که برای انتخاب برزنت ترانزیتی برای ورزشگاه ها حتماً خرید از دنیای چادر را در اولویت خود قرار دهید.

پیشنهاد برای مطالعه:

10 کاربرد مفید پارچه برزنت

انواع مختلف پارچه برزنت ترانزیتی:

این نوع پارچه با توجه به نیاز شما به صورت یک رو و دو رو در بازار موجود بوده و می توانید آن را تهیه کنید.

با توجه به نوع مصرف خود از این امکان برخوردار می باشید که پارچه های برزنتی ترانزیتی یک رو که شامل یک لایه پارچه و یک لایه چرم هستند را انتخاب کرده و خریداری کنید، اما مدل های دورو از استحکام بیش تری برخوردار بوده و لایه های چرم مصنوعی به کار رفته شده در دو طرف پارچه به طور کامل دوخت شده ‌اند.

اما در مواردی که این نوع پارچه های ترانزیتی برای ماشین های سنگین و ورزشگاه ها در نظر دارید حتماً باید از پارچه های ترانزیتی دورو به دلیل مقاومت بالایی که به همراه دارند استفاده شود.

البته لازم است به توضیح این موضوع بپردازیم که بعضی از پارچه های برزنتی در مدل های دیگری به صورت سه لایه و شیمیایی نیز تولید خواهند شد و این امکان برای خریداران وجود دارد با توجه به اینکه دارای مقاومت و استحکام بیش تری هستند برای به کار بردن آن در ورزشگاه ها از این نوع پارچه ها نیز خریداری شود، همچنین مانند سایر پارچه های برزنت ترانزیتی دارای تنوع رنگی نیز می باشند.

در رابطه با هزینه مدل های سه لایه و شش لایه نیز می ‌توان گفت که کاملاً مقرون به صرفه بوده و از کاربرد بالایی نیز برخوردار می باشد.

سخن پایانی:

در مطالب فوق نیز سعی کردیم برای شما مواردی در رابطه با انتخاب برزنت ترانزیتی برای ورزشگاه‌ ها بیان کنیم و همچنین به توضیح این نکته پرداختیم که پارچه های برزنتی ترانزیتی دارای انواع مختلفی بوده و با توجه به جنس و کاربردی که به همراه دارند ممکن است که شما آن را با نام‌ های متفاوتی بشناسید، اما در هر صورت پیشنهاد می ‌دهیم برای خرید حتما به مراکز و تولید کنندگان معتبر مراجعه فرمایید. فروشگاه دنیای چادر نیز به عنوان یکی از تولید کنندگان شناخته شده عمل می کند.

برای خرید این محصولات به شما پیشنهاد می دهیم که حتماً با متخصصان و تولید کنندگان مشورت های لازم را انجام داده تا بتوانید یک خرید کاملاً موفق را به همراه داشته باشید.