features-a-good-travel-tent

 بهترین چادر مسافرتی را چگونه بشناسیم؟

اگر جزو افرادی هستید که مسافرتی در زندگی شما جایگاه مهمی دارد، مطمئنا می دانید که یکی از مهم ترین ملاک های داشتن یک مسافرتی خوب و لذت بخش داشتن یک چادر مسافرتی بی عیب و نقص است. مخصوصا آنهایی که علاقه خیلی زیادی به مسافرت و مسافرتی دارند به این نکته کاملاً واقف هستند که چادر مسافرتی یکی از مهم‌ترین ابزارها برای سفر و مسافرت می باشند.

از طرف دیگر امروزه مسافرت کردن بدون به همراه داشتن چادر مسافرتی بسیار پر هزینه خواهد شد زیرا با قیمت های بسیار بالای مسافر خانه ها و هتل ها واقعاً رزرو یک مکان مناسب از توان اکثریت هموطنان ایرانی خارج است. به همین دلیل بسیاری از افراد مخصوصاً طبیعت دوستان ترجیح می دهند در طول سفر خود یک چادر مسافرتی خوب و ایده آل نیز به همراه خود داشته باشند.

تا هم یک سفر مقرون به صرفه و اقتصادی داشته باشند و هم اینکه در هر کجای دل طبیعت بکر ایران که تمایل داشته باشند بتوانند اسکان گزینند.
اگر در هنگام خرید چادر مسافرتی دقت کرده و چادری را انتخاب کرده باشند که دارای قابلیت هایی باشد که بتواند آنها را از گرما، سرما، باد و طوفان حفظ کند و در کنار آن اینکه قابلیت حفظ حریم خصوصی خانواده و خود فرد را در فضایی آزاد فراهم کند، مطمئنا سفری کاملا ایمن و بی دغدغه برای آنها رقم خواهد خورد.

به همین دلیل هست که انتخاب بهترین چادر مسافرتی یکی از دغدغه هایی است که همیشه افراد به آن فکر می‌کنند، مخصوصاً این روزها که قیمت ها بسیار سنگین شده و خرید بدون برنامه ریزی شده و همچنین خریدی که با نیازهای ما تناسب نداشته باشد می‌تواند ضررهای بالایی را به ما بزند. به همین دلیل لازم است که قبل از خرید چادر مسافرتی تمام معیارها و فاکتورهای مهم خود را مد نظر داشته باشیم تا به این طریق بتوانیم یک چادر مسافرتی مناسب را خریداری کنیم. 

7 ویژگی یک چادر مسافرتی خوب

در این قسمت از مقاله قصد داریم که بهترین ویژگی های یک چادر مسافرتی خوب را معرفی کنیم اگر شما هم قصد خرید ابزار مسافرتیرا دارید تا انتهای مطالب به ما همراه شوید.

امروزه تنوع چادرهای مسافرتی در بازار بسیار بالا است و عمده تفاوت چادرهای مسافرتی از لحاظ نوع پارچه و از لحاظ ساختار آن ها می باشد. بنابراین چادر مسافرتی خوب چادری هست که از پارچه ای با جنس خوب و ساختاری مقاوم تولید شده باشد. به طور کلی مهمترین ویژگی های چادر مسافرتی به شرح زیر است.

داشتن نحوه نصب و راه اندازی راحت:

در حال حاضر هم چادر مسافرتی اتوماتیک و همدستی در بازار موجود بوده که افراد بر اساس بودجه و سلیقه خود می‌توانند هر کدام را که تمایل داشته باشند خریداری کند. به طور کلی هر نوع چادری که خریداری می‌شود باید از قابلیت نصب و راه اندازی آسانی برخوردار باشد.
تنوع در ابعاد چادر مسافرتی:

ابعاد چادر مسافری بسیار مهم است زیرا به هر حال افراد باید چادر مسافرتی را بر اساس تعداد افراد خانواده انتخاب کنند. حتی توصیه می شود کمی هم بزرگتر باشد تا در برخی موارد که تعداد مسافرها از تعداد خانواده بیشتر می ‌شود از لحاظ جا و مکان احساس کمبود نشود.
جنس چادر:

فاکتور دیگر جنس چادر است که امروزه چادرهای مسافرتی از انواع و اقسام پارچه با روش ‌های مختلفی تولید می‌ شود که در بین آنها چادر مسافرتی تولید شده از پارچه برزنت که حاصل نخ پلی استر و پنبه طبیعی می باشد بسیار مقاوم تر و با کیفیت است.
به نحوی که حتی می توان آن را در محلی که زیر چادر دارای نم و رطوبت هست راه اندازی کرد و از فضای بکر طبیعی آن مکان لذت برد.

پیشنهاد برای مطالعه:

راهنمای خرید سایبان سفری

شکل ظاهری و تعداد پنجره ها:

دیگر ویژگی مورد هنگام خرید چادر مسافرتی ارزان توجه به طراحی آن از لحاظ شکل ظاهری و تعداد پنجره‌ های آن است. افرادی وجود دارند که شکل و طراحی ظاهر و همچنین تعداد پنجره ها که بر روی چادر مسافرتی واقع شده است برایشان مهم بوده و به همین دلیل از آنجا که چادرهای مسافرتی از لحاظ شکل ظاهری نیز بسیار متنوع هستند، باید در این باره نیز دقت کرده و موردی را که متناسب با سلیقه هست انتخاب شود.

زیپ چادر

نکته بسیار مهم دیگر توجه به زیپ چادر مسافرتی است از آنجایی که زیپ به چادر مسافرتی حکم قفل در آن را دارد بنابراین باید توجه کرد که هنگام خرید این موضوع را چک کرده تا چادر مسافرتی خریداری شده دارای زیپی کاملا سالم و همچنین با کیفیت باشد. به نحوی که در کوتاه مدت دچار خرابی نشود. زیرا در غیر اینصورت دیگر چندان قابل استفاده نخواهد بود.

توری پنجره ها؛

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که در مقابل آزار و اذیت حشرات بسیار حساس هستید به شما توصیه می‌کنیم، حتماً چادر مسافرتی را انتخاب کنید که پنجره‌ های آن دارای طوری باشد. خرید چادر مسافرتی با پنجره های دارای توری به شما این امکان را می دهد که علاوه بر استفاده از جریان هوای آزاد از شر حشرات موذی و آزاردهنده نیز در امان باشد.

حلقه های نگهدار چادر

همانطور که مستحضر هستید یکی از مواردی که همیشه در طبیعت قابل پیش بینی می باشد باد و طوفان است. به همین دلیل باید هنگام خرید چادر مسافرتی به وجود حلقه های نگه دارنده آن در چهار طرف چادر دقت و توجه بشود تا در صورت وزش باد و طوفان برای شما مشکلی به وجود نیاید.

قیمت چادر مسافرتی

قیمت چادر مسافرتی معمولا وابسته به جنس آن به ویژه برزنت می باشد. اما باید توجه داشت که علاوه بر جنس پارچه برزنت فاکتورهای دیگری نیز بر قیمت برزنت مسافرتی موثر است. که برخی از مهمترین آن ها شامل، خرید عمده، خرید بی واسطه، خرید از مرکز فروش مناسب و خرید آنلاین.

به این ترتیب اگر افرادی که جزو خریداران عمده چادر مسافرتی هستند، بتواند خرید خود را از به صورت مستقیم از کارخانه تولید دنیایی چادر یا چادر ۲۴ به صورت آنلاین انجام دهند مطمئنا می توانند خریدی موفق همراه با کیفت بالا و قیمت مقرون به صرفه داشته باشند

علاوه بر این قیمت چادر مسافرتی با توجه به کیفیت آن تعیین می گردد و هر چقدر کیفیت برزنت بالاتر باشد به طبع آن قیمت نیز بالاتر می رود. زیرا هزینه بیشتر جهت تولید آن صرف می شود. اگر شما عزیزان قصد خرید بهترین برزنت با نازلترین قیمت را به صورت عمده و مستقیم در کمترین زمان ممکن دارید، می توانید همین حالا در هر کجایی کشور که حضور دارد با کارشناسان فروش دنیای چادر ارتباط گرفته و علاوه بر دریافت مشاوره های رایگان تجربه خرید ارزان را نیز کسب کنید.