waterproof-container-tarpaulin-fabric-with-cheap-price

 پارچه ضد آب برزنت کانتینری با قیمت ارزان

پارچه ضد آب برزنت کانتینری علاوه بر استحکام بسیار بالا در برابر فشار و ضربه، امکان نفوذ ذرات آب به درون آنها وجود نداشته و منجر به پوسیدگی نخواهند شد.

این پارچه ها از برزنت های سه تا شش لایه تهیه شده و به دلیل استفاده از مواد پی وی سی و پلی استر کاملا ضد آب میشوند.دنیای چادر؛ ارائه دهنده انواع برزنت کانتینری ضد آب در ادامه ویژگی های این پارچه ها را معرفی و قیمت و نحوه خرید عمده و جزئی را شرح خواهد داد.

ویژگی های پارچه ضد آب برزنت کانتینری

پارچه کانتینری زیرمجموعه ای از پارچه های برزنتی می باشند که برای روکش بار نیسان، وانت و کامیون و خودروهای مخصوص حمل بار استفاده میشود.

این پارچه ها دارای ضخامت بالایی بوده و در شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت مطلوبی خواهد داشت. از مهم ترین ویژگی های پارچه های ضد آب برزنت کانتینری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به دلیل مواد پی وی سی و پلی استر استفاده شده در تولید این پارچه ها، امکان نفوذ ذرات و قطرات باران و برف و نم و رطوبت در آنها وجود ندارد.
  • به دلیل ضد آب بودن بدنه این پارچه ها، نم و رطوبت در لایه های داخلی پارچه برزنت وجود نخواهد داشت و به همین دلیل قارچ و کپک در آنها رشد نمی کند.
  • علاوه بر ضد آب بودن، برزنت کانتینری ضد اشعه ماورابنفش می باشد. به همین دلیل امکان نفوذ اشعه UV در آنها وجود نداشته و نور خورشید به بار و کالاها آسیب وارد نمی کند. علاوه براین، اشعه ماورابنفش خورشید منجر به پوسیدگی پارچه کانتینری نخواهد شد و به همین دلیل طول عمر و ماندگاری این پارچه ها در سطح بسیار بالایی قرار دارد.
  • برخورد اشیای نوک تیز به بدنه چادر کانتینری منجر به پارگی و سوراخ شدن آنها نخواهد شد.
  • پارچه های ضد آب برزنت کانتینری کاملا نسوز می باشند و می توانند به خوبی از بار و کالاها در برابر آتش سوزی محافظت کنند.
  • این پارچه ها علاوه بر مقاومت بالا، دارای تنوع رنگی زیادی می باشند و در انواع مختلف ساده و رنگی طرح دار می توان آنها را خریداری کرد.

انواع پارچه ضد آب برزنت کانتینری

تنوع در پارچه های برزنتی مورد استفاده برای تهیه چادرهای کانتینری از نظر جنس و ضخامت و کیفیت بسیار زیاد می باشد. از جمله نمونه های پرکاربرد در میان این پارچه ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

پارچه ضد آب برزنت کانیتینری نانو

بهترین و البته گران ترین نوع برزنت نانو می باشد. این پارچه ها با فن آوری نانو تولید شده و به همین دلیل مقاومت آنها در سطح بالاتری نسبت به سایر پارچه ها قرار گرفته است. پارچه های ضد آب نانو برزنت کانتینری در برابر فشار باد و طوفان استحکام زیاید داشته و نسوز می باشند.

این پارچه ها ضد uv بوده و طول عمر بالایی داشته و قارچ و کپک نیز بر روی سطح آنها رشد نمی کند. علاوه براین، شستشوی آسانی داشته و به دلیل مقاومت در برابر تماس با مواد شیمیایی و شوینده، می توان بدنه آنها را برای حمل دارو و مواد غذایی کاملا ضد عفونی کرد.

پارچه مشمع کانتینری

با توجه به اینکه پارچه های نانو دارای قیمت بالایی هستند، به همین دلیل اغلب افراد خرید گزینه های ارزان تر را ترجیح می دهند. برای حفظ کیفیت در خرید پارچه های ارزان می توان برزنت مشمع کانتینری را انتخاب کرد.

این پارچه ها دارای لایه های پی وی سی بوده و از مواد پلی استر برای تولید آنها استفاده میشود. لایه های پی وی سی روی این پارچه ها باعث میشود تا روکش آنها شبیه به چرم باشد و نفوذ آب به درونشان غیرممکن است.

کیفیت پارچه های مشمع با توجه به ضخامت لایه پی وی سی و نوع برزنت پایه متفاوت می باشد که در زمان خرید باید به آن توجه داشت.

پارچه ضد آب دو رو برزنت کانیتینری

ماشین های مخصوص حمل بار در مسیرهای داخلی و بین المللی برای ساعات و روزهای طولانی در تردد می باشند. به همین دلیل شرایط آب و هوایی مختلفی را پشت سر می گذارند و کالاهای پشت خودرو ممکن است تحت تاثیر قرار گیرند. برای حفظ سلامت بار و کالاهای پشت خودروهای سنگین، برزنت های دو رو کانتینری گزینه ایده آلی به شمار می روند.

این پارچه ها که کاملا ضد آب هستند، در هر دو طرف آنها از مواد پی وی سی استفاده شده و سطح پلاستیکی دارند. استفاده از این مواد در هر دو روی پارچه ها باعث میشود تا مقاومت آنها در برابر نفوذ مواد مایع و آب به بیشترین حد برسد. البته لازم به ذکر است که تنها دو رویه بودن این پارچه ها دلیل بر کیفیت مطلوب آنها نیست، بلکه ضخامت برزنت پایه نیز اهمیت زیادی دارد.

برخی از برزنت ها به صورت سه لایه تولید میشوند که ضخامت کمی دارند و در مقابل نوع شش لایه آنها در بالاترین سطح کیفیت هستند. لذا باید تلفیقی از برزنت با کیفیت و دو لایه پی وی سی در دو طرف را در زمان خرید در نظر داشته باشید.

قیمت پارچه ضد آب برزنت کانتینری

اصلی ترین عامل در تعیین قیمت پارچه های ضد آب برزنت کانتینری، کیفیت پارچه و نوع آن می باشد. همان طور که در طول متن اشاره شد، پارچه های نانو گران ترین گزینه می باشند و بعد از آن سایر گزینه ها قرار دارند.

نوع برزنت و مواد اولیه استفاده شده در روند تولید آنها، دو رو یا یک رو بودن آنها نیز از دیگر مواردی هستند که می توانند قیمت ها را تحت تاثیر قرار دهند. نحوه خرید، مرکز فروشی که انتخاب می کنید و تعداد واسطه های موجود بین تولیدکننده و خریدار نهایی و عمده یا جزئی بودن سفارش و همچنین داخلی یا خارجی بودن پارچه ها همگی می توانند قیمت ها را افزایش یا کاهش دهند.

خرید پارچه ضد آب کانتینری عمده

دنیای چادر به عنوان یکی از بزرگترین نمایندگی های برندهای مختلف تولیدکننده برزنت، امکان خرید عمده و جزئی را فراهم نموده است. برای خرید این پارچه ها نیاز به مراجعه حضوری نبوده و کاملا آنلاین می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید می توانید با کارشناسان فروش دنیای چادر تماس بگیرید.