cheap-side-awnings-and-roof-racks

 سایبان پارچه ای پایه بغل و سقفی ارزان

سایبان پارچه ای پایه بغل و سقفی دو نوع پرکاربرد در میان سایبان های متحرک می باشند که به عنوان پارکینگ و همچنین چادر آفرود و کمپینگ مورد استفاده قرار میگیرند.

این سایبان ها علاوه بر تفاوت هایی که از نظر نوع روکش با هم دارند، ساختار و شکل کلی و محل قرارگیری ستون های آنها نیز با هم متفاوت می باشند. چادر 24؛ تولیدکننده سایبان پارچه ای در ادامه ویژگی های سایبان بغل و سقفی تاشو را بررسی و قیمت و نحوه خرید آنها را شرح خواهد داد.

سایبان پارچه ای پایه بغل

سایبان پارچه ای را می توان با توجه به شکل ظاهری و محل قرار گیری ستون های اصلی به دو گروه پایه بغل و سقفی تقسیم بندی نمود. نوع پایه بغل این سایبان ها همان طور که از نامشان مشخص است دارای یک یا دو پایه فلزی بسیار مقاوم در کنار بوده و سازه فلزی روی آن نصب و روکش پارچه ای در نهایت بر روی سازه قرار میگیرد.

از رایج ترین نمونه های سایبان پارچه ای پایه بغل می توان به چادرهای مورد استفاده برای کمپینگ اشاره نمود که روی خودرو را می پوشانند.

برخی از این مدل سایبان بدون پایه بوده و یک سمت سازه روی دیوار نصب و سازه به صورت افقی قرار میگیرد. از جمله نمونه های رایج در این زمینه می توان به سایبان های مورد استفاده در تراس و بالکن و حیاط منزل و ویلا اشاره نمود.

علاوه براین، نوع دیگری از سایبان پارچه ای بغل دارای یک ستون بسیار مقاوم بوده و سازه فلزی شبیه به گل های واژگون به میله متصل به پایه وصل میشود. چترهای پایه بغل پارچه ای در حیاط مجتمع های مسکونی و روف گاردن ها کاربرد زیادی دارند.

سایبان پارچه ای سقفی

از رایج ترین و کاربردی ترین انواع سایبان پارچه ای می توان به سایبان های سقفی اشاره نمود. این گروه از سایبان ها اغلب دارای چهار پایه فلزی بوده و روکش پارچه ای ضد آب و مقاوم به عنوان سقف بر روی آنها قرار میگیرد.

سایبان های سقفی در دو نوع متحرک و ثابت تقسیم بندی شده و در فضاهای باز برای دورهمی و کمپینگ و همچنین احداث پارکینگ موقت می توانند کاربرد داشته باشند.

علاوه براین، سایبان سقفی ها به صورت تاشو نیز ارائه میشوند که کاربرد بیشتری نسبت به نوع ثابت داشته و برای استخر و بالکن و تراس می توانند گزینه ایده آلی باشند.

نوع تاشو سایبان پارچه ای سقفی به صورت دستی یا با ریموت باز و بسته شده و می توان بر حسب شرایط فضای مورد نظر را مسقف کرد.

سایبان پارچه ای مسقف متحرک نوع دیگری از این سایبان ها می باشد که سازه آنها تمام فلزی بوده و تمام پایه ها روی غلتک قرار میگیرند. به همین دلیل می توان بر حسب شرایط محل قرارگیری سازه را به آسانی جا به جا کرد. بدنه این سازه ها نیز تاشو بوده و در صورت عدم نیاز به استفاده از آنها، می توان سازه را جمع کرد.

کاربرد سایبان پایه بغل و سقفی

با توجه به نصب آسان و کارایی بالا، از انواع سایبان پارچه ای پایه بغل و سقفی در محیط های متنوعی می توان استفاده نمود که برخی از آنها عبارتند از:

  • راه اندازی چادر در کمپینگ و آفرود
  • پوشاندن فضای روی استخر در شرایط آب و هوایی مختلف
  • ایجاد پارکینگ با هزینه کم در محوطه ادارات و سازمان ها و حیاط منزل
  • ایجاد فضای مسقف در باغ و ویلا و حیاز برای دورهمی و نشستن
  • نصب در تراس و بالکن برای استفاده بهینه از فضای آن و جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به داخل

نکات مهم در خرید سایبان پارچه ای بغل و سقفی

تنوع در سایبان پارچه ای بغل و سقفی بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل لازم است در زمان خرید به فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشید که برخی از آنها عبارتند از:

  • روکش مورد استفاده در این سازه ها پارچه ای بوده و از نظر استحکام و مقاومت و همچنین عایق بودن دارای تنوع بالایی هستند. با توجه به اینکه سایبان ها در محیط های روباز مورد استفاده قرار میگیرند، لذا بهتر است روکش آنها از پارچه برزنت نانو و پی وی سی مشمع کانتینری باشند. این پارچه ها ضد آب و نسوز می باشند.
  • روکش سایبان بغل و سقفی باید در برابر تابش نور خورشید و اشعه ماورابنفش کاملا مقاوم باشد. تابش طولانی مدت خورشید بر روی روکش های بی کیفیت منجر به پوسیدگی آنها شده و از نظر اقتصادی استفاده از آنها مقرون به صرفه نخواهد بود.
  • بدنه سازه سایبان باید فلزی باشد و در تماس با نم و رطوبت دچار زنگ زدگی نشود. علاوه براین، بدنه آنها باید در برابر فشار، ضربه و وزش باد و طوفان کاملا مقاوم باشد.
  • با توجه به نوع کاربرد بهتر است یکی از انواع سایبان های پایه بغل و سقفی را انتخاب کنید.

قیمت انواع سایبان پارچه ای بغل و سقفی

همان طور که اشاره شد، روکش های نصب شده بر روی این سایبان ها دارای تنوع بالایی بوده و انواع برزنت، پارچه کانتینری و پارچه ترانزیتی با روکش پی وی سی را می توان برای آنها انتخاب کرد. 

علاوه براین، متریال به کار رفته در بدنه سازه و میزان مقاومت آنها نیز با هم متفاوت می باشند. این دو فاکتور تاثیر بسیار زیادی بر قیمت هر یک از انواع سایبان پارچه ای بغل و سقف دارد.

سازه های این سایبان ها نیز در انواع مختلف ثابت و متحرک و تاشو طراحی شده و برخی از آنها به صورت برقی با امکان کنترل از راه دور ارائه میشوند که قیمت بالاتری دارند.

به دلیل نوسانات موجود در نرخ ارز و وارداتی بودن اغلب متریال ها و یرآق آلات مورد استفاده در این سایبان ها، پیشنهاد می کنیم برای استعلام قیمت با گروه چادر 24 تماس بگیرید.

خرید عمده سایبان سقفی و بغل

چادر 24 از بزرگترین و با سابقه ترین تیم های فعال در حوزه طراحی و تولید سایبان پارچه ای پایه بغل و سقفی متحرک و ثابت می باشد. این مجموعه علاوه بر ارائه روکش، سازه ها را نیز طراحی و در محل مورد نظر با رعایت استانداردها نصب می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش چادر 24 تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت نمایید.