selling-patterned-tarpaulin-fabric

 فروش پارچه برزنت طرح دار

پارچه برزنت طرح دار از زیرمجموعه های برزنت های مورد استفاده برای روکش و چادر خودرو و تولید سایبان و غیره می باشد. این پارچه ها همان طور که از نامشان مشخص است، به صورت چند رنگ و طرح دار تولید شده و در تولید کیف و چادرهای کمپینگ نیز کاربرد زیادی دارد.

چادر 24؛ ارائه دهنده انواع پارچه برزنت در ادامه ویژگی های نوع طرح دار این پارچه ها و قیمت و نحوه خرید عمده و ارزان آنها را شرح خواهد داد.

پارچه برزنت طرح دار چیست؟

پارچه برزنت نوعی پارچه ضخیم و چند لایه می باشد که از پارچه های کرباس و پلاستیکی تولید شده و برای تولید چادر ترانزیتی و کانتینری، روکش صندلی های مسافرتی و وسایل کمپینگ و آفرود و کیف و کفش مورد استفاده قرار میگیرد.

این پارچه ها از نظر تعداد لایه ها و ضخامت دارای تنوع بالایی می باشند و مرغوب ترین آنها به صورت شش لایه تولید می شود. علاوه بر تفاوت هایی که در تعداد لایه ها و ضخامت این پارچه ها وجود دارد، شکل و طرح و رنگ بندی آنها نیز با هم فرق دارند.

پارچه برزنت طرح دار نوع خاصی از این پارچه ها می باشد که در اغلب مواقع در بافت آنها طرح برگ و چریکی و جنگلی استفاده میشود.

این پارچه ها از نظر میزان ضخامت نیز با هم تفاوت زیادی دارند. به طوری که نوع نازک آنها برای تولید کیف و کفش و روکش صندلی های مسافرتی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.

در مقابل، نوع ضخیم و چند لایه برزنت های گلدار در تولید چادرهای مسافرتی، چادرهای آفرود و پوشش های مورد استفاده برای استتار در جنگل و طبیعت کاربرد دارند.

فروش پارچه برزنت طرح دار ضد آب

با توجه به اینکه سایبان پارچه ای و پارچه کانتینری و موارد مشابه در محیط های روباز مورد استفاده قرار میگیرند، به همین دلیل باید روکش کاملا واترپروف داشته باشند. علاوه بر بافت بسیار مقاوم این پارچه ها، لایه ای از مواد پلی استر و پی وی سی نیز روی آنها قرار میگیرد. 

این لایه ها به صورت دو رو یا یه رو اجرا شده و باعث میشود تا سطح پارچه برزنت شبیه به چرم شود. مواد پلاستیکی مورد استفاده روی این پارچه ها مانع از نفوذ ذرات آب به داخل پارچه میشوند و به همین خاطر می توان از آنها در فضاهای روباز استفاده کرد.

لازم به ذکر است که برزنت مشمع طرح دار در برابر تابش نور خورشید و اشعه uv نیز کاملا مقاوم می باشند و به همین دلیل ماندگاری و طول عمر بالایی دارند. علاوه براین، جنس با کیفیت و معتبر برزنت های گلدار و رنگی نسوز و غیر قابل اشتعال می باشند.

ویژگی های پارچه برزنت طرح دار

پارچه های برزنت دارای تنوع زیادی می باشند و ویژگی های آنها نیز با هم تفاوت دارند. اما در اغلب آنها چند ویژگی مهم وجود دارد که عبارتند از:

  • بدنه این پارچه ها کاملا در برابر نفوذ ذرات آب و نم و رطوبت مقاوم و عایق می باشد.
  • تحمل این پارچه ها در برابر افزایش دما بسیار زیاد می باشد و کاملا نسوز هستند
  • مواد مورد استفاده در بافت این پارچه ها باعث میشود تا پارچه برزنت طرح دار مانند نوع معمولی و ساده در برابر اشعه ماورابنفش مقاوم باشد
  • این پارچه ها بافت چند لایه دارند و برخورد اشیای نوک تیز و فشار و غیره منجر به ایجاد پارگی و سوراخ شدگی آنها نخواهد شد.
  • علیرغم استحکام و ضخامت بالا، این پارچه ها کاملا انعطاف پذیر بوده و می توان برای تولید انواع سایبان و روکش روی سطوح مختلف از آنها استفاده کرد.
  • قیمت برزنت رنگی و طرح دار نسبت به سایر پارچه های صنعتی ارزان بوده و با توجه به طول عمر بالای آنها کاملا مقرون به صرفه می باشند.

کاربرد پارچه برزنت طرح دار

بدنه ضد آب و نسوز و نوع طرح های ایجاد شده در بافت آنها باعث میشود تا کاربرد گسترده ای داشته باشند. مهم ترین موارد کاربرد این پارچه ها شامل گزینه های زیر می باشند:

  • تولید چادرهای مسافرتی
  • استفاده از برزنت در تولید سازه پارچه ای برای رستوران و کافه، محوطه باغ و ویلا
  • استفاده از برزنت طرح دار برای تولید سایبان پارچه ای خودرو
  • تولید روکش صندلی مسافرتی
  • تهیه وسایل استتار و کمپینگ و آفرود
  • استفاده از برزنت های نازک طرح دار در صنعت تولید کیف و کفش
  • تهیه چادر و روکش وانت، کامیون و تریلی و خودروهای مخصوص حمل بار

فروش عمده برزنت طرح دار جنگلی

راه های مختلفی برای خرید این پارچه ها با قیمت ارزان وجود دارد که یکی از بهترین آنها، خرید عمده می باشد. مراکزی که فروش عمده برزنت طرح دار جنگلی را فراهم می کنند، تخفیف های ویژه ای را ارائه می دهند. 

این تخفیف ها منجر به کاهش بسیار زیاد قیمت ها شده و به همین دلیل فروشندگان در شهرستان ها بهتر است این نوع خرید را از مراکز اصلی فروش انتخاب کنند.

قیمت برزنت طرح دار

علاوه بر عمده یا جزئی بودن خرید و تخفیف هایی که در این زمینه ارائه می شود، جنس و میزان ضخامت پارچه ها نیز می توانند تاثیر زیادی بر قیمت ها ایجاد کنند.

همچنین لازم به ذکر است که تعداد واسطه هایی که بین تولیدکننده اصلی تا خریدار نهایی وجود دارد ارتباط مستقیم با قیمت برزنت های طرح دار خواهد داشت. به همین دلیل باید بتوان تا حد امکان این واسطه ها را کاهش داد و یکی از گزینه های مناسب برای این شرایط، خرید اینترنتی می باشد.

با خرید اینترنتی از مراکز معتبر می توان نرخ ها و جنس و ویژگی های مختلف این پارچه ها را با هم مقایسه و در نهایت خرید ایده آلی را تجربه کرد.

خرید برزنت طرح دار جنگلی ارزان

چادر 24 با فراهم کردن شرایط ایده آل برای خرید اینترنتی و عمده و بدون واسطه و با سالها تجربه در حال حاضر به یکی از بزرگترین مراکز فروش پارچه برزنت طرح دار تبدیل شده است.

تمام محصولات این مجموعه بدون واسطه با قیمت ارزان به سراسر ایران قابل ارسال بوده و دارای گارانتی و تضمین کیفیت می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصولات و قیمت و نحوه خرید و سفارش غیر حضوری می توانید با کارشناسان فروش چادر 24 تماس بگیرید.