design-and-production-of-exhibition-tents

 طراحی و تولید چادر نمایشگاهی

تولید چادر نمایشگاهی نیاز به تخصص بالایی داشته و عدم رعایت استانداردها در آن باعث میشود تا سازه های بی کیفیت با طول عمر پایین ارائه شوند. علاوه بر توجه به جنس روکش چادر، نوع سازه و طراحی بدنه آنها نیز استانداردهای خاصی دارد که لازم است به آن توجه شود.

چادر 24؛ تولید کننده انواع چادر نمایشگاهی در ادامه موارد در طراحی و تولید این سازه ها و چادرها را معرفی خواهد نمود.

تولید چادر نمایشگاهی بزرگ

یکی از موارد بسیار مهمی که در مرحله طراحی و تولید چادر نمایشگاهی های مورد استفاده برای نمایشگاه و غرفه ها لازم است به آن توجه شود، اندازه و ابعاد آن می باشد. با توجه به اینکه نمایشگاه بین المللی می باشد یا در فضایی کوچک هدف راه اندازی غرفه های کم می باشد، اندازه چادر متفاوت خواهد بود. 

در تولید چادر نمایشگاهی بزرگ لازم است بدنه آنها با دقت بالایی طراحی شود. علاوه بر شکل سازه بدنه، متریال مورد استفاده در آنها نیز باید کیفیت خوبی داشته باشد. چون پارچه برزنت که به عنوان روکش برای این چادرها به کار میرود، وزن سنگینی داشته و سازه باید بتواند آن را تحمل کند.

تمام چادرهای ارائه شده توسط چادر 24 دارای سازه فلزی بسیار مقاوم بوده و پس از تست های متعدد صورت گرفته و رفع نواقص در نهایت بهترین و با کیفیت ترین محصولات تولید شده اند.

تولید چادر نمایشگاهی واترپروف

دلیل اصلی تولید چادرهای نمایشگاهی این است که این قبیل گردهمایی ها در فضای باز برگزار می شوند و به همین خاطر با این سازه ها فضایی مسقف ایجاد میشود. قرار گرفتن چادرها در شرایط آب و هوایی مختلف چند محدودیت بزرگ و چالش را بوجود می آورد که در حین طراحی و تولید باید به آن توجه داشت.

طراحی و تولید چادر نمایشگاهی واترپروف و ضد آب یکی از راهکارهای بسیار مهم و کاربردی می باشد که از از نفوذ آب به درون سازه جلوگیری می کند.

برزنت مشمع کانتینری یک رو و دو رو برای این چادرها استفاده میشود که بدنه ای کاملا ضد آب را برای آنها بوجود می آورد. این پارچه ها نه تنها در برابر نفوذ آب مقاوم می باشند، بلکه استحکام و طول عمر بالایی دارند. 

به طوریکه تماس اشیای نوک تیز و هر گونه فشار و ضربه به چادر و سازه منجر به خرابی آنها نخواهد شد. البته لازم به ذکر است که چادرهای نامرغوب این ویژگی را دارا نمی باشند و به همین دلیل بهتر است در زمان خرید به این مساله مهم توجه شود.

طراحی و تولید چادر نمایشگاهی خیمه ای

نوع و مدل چادرهای نمایشگاهی دارای تنوع زیادی می باشند. به عنوان مثال، برخی از آنها تنها دارای سازه بوده و روکش بزرگ پارچه ای روی آن قرار میگیرد. از دیگر مدل های این چادرها می توان به نوع خیمه ای آنها اشاره کرد. 

چادر نمایشگاهی خیمه ای نوع خاصی از این سازه ها می باشد که سقف و دیوار و پنجره و درب دارد. به همین دلیل فضای داخلی آنها شرایط آب و هوایی بهتری داشته و متناسب با سرد و گرم بودن هوا می توان پنجره ها را باز و بسته کرد. 

در قسمت پنجره این چادرها زیپ قرار گرفته و از این طریق می توان نور و غیره را با باز و بسته کردن آنها تنظیم کرد.

طراحی چادر نمایشگاهی مدرن

نوع دیگری از این چادرها ساختاری کاملا مدرن دارند و شبیه به سازه کششی طراحی میشوند. در این نوع چادر سقف غرفه ها با افزایش و کاهش ارتفاع از هم جدا شده و در نهایت شبیه به آلاچیق های متصل به هم در کنار هم قرار میگیرند.

علاوه براین، مدل دیگری که برای طراحی و تولید چادر نمایشگاهی انتخاب میشود، سازه های کوچک پرتابل می باشند. این سازه ها شبیه به آلاچیق پارچه ای های کوچکی بوده و بر روی غرفه ها نصب میشوند. روکش این چادرها ضد آب و نسوز بوده و تنوع رنگ بالایی دارند.

طراحی چادر نمایشگاهی تاشو

همان طور که اشاره شد، برخی از چادرهای ارائه شده برای برگزاری نمایشگاه ها قابل باز و بسته شدن می باشند. به طوریکه می توان پس از اتمام نمایشگاه به آسانی آنها را جمع و در محل دیگری آنها را نصب کرد.

توجه داشته باشید که این نوع چادر سازه تاشو دارند و به همین دلیل حمل و نقل و باز و بسته شدن آنها بسیار آسان می باشد. این قبیل سازه ها بیشتر برای نمایشگاه های کوچک و نصب روی غرفه ها کاربرد داشته و برای بازارچه ها نیز می توان از آنها استفاده نمود.

قیمت طراحی و تولید چادر نمایشگاهی

تنوع زیاد در طرح و مدل و جنس روکش چادرهای نمایشگاهی در نهایت منجر به طیف گسترده قیمت آنها میشود. در محاسبه قیمت طراحی و تولید این چادرها اندازه و ابعاد سازه، متراژ پارچه مورد استفاده در آنها همگی می توانند نقش مهمی ایفا کنند.

علاوه براین، مدل سازه نمایشگاهی خیمه ای یا مدرن بودن، پرتابل و ثابت بودن و همچنین جنس بدنه و میزان ضخامت سازه و همچنین جنس پارچه به کار رفته در آن همگی بر قیمت ها اثر زیادی دارند. برای استعلام قیمت می توانید با کارشناسان فروش دیکسون تماس بگیرید.

تولید انواع چادرهای نمایشگاهی در سراسر ایران

چادر 24 یکی از بزرگترین مراکز فعال در حوزه طراحی و تولید انواع چادرهای نمایشگاهی بزرگ و کوچک می باشد. این مجموعه با در نظر گرفتن استانداردها و رعایت اصول ایمنی، طرح های متنوعی را برای این چادرها ارائه داده و با روکش های برزنت نانو و ضد آب و نسوز آنها را اجرا می کند.

لازم به ذکر است که تمام محصولات این مجموعه بدون واسطه و با قیمت های مناسب به صورت عمده و جزئی ارائه می گردد. لذا از هر نقطه از ایران کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه با کارشناسان دنیای چادر تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید می باشند.