buy-six-layer-tarpaulin

 خرید برزنت شش لا در کیفیت مناسب

پارچه برزنت شش لا امروزه از پرطرفدار ترین پارچه های مورد استفاده در تهیه ی محصولات برزنتی می باشند. این پارچه ها به دلیل ضخامت بالایی که دارند طول عمر زیادی هم دارند که سبب گشته تا سالیان سال بدون هیچ گونه مشکلی برای شما کار کنند.

شاید برایتان سوال باشد که خرید برزنت شش لا از کدام فروشگاه ها امکان پذیر است و یا کدام فروشگاه محصولات با کیفیت تر و با قیمتی مناسب تر را ارئه می دهد ؟ ما در این مقاله سعی داریم از نحوه ی خرید برزنت شش لا با شما سخن بگوییم و یک مجموعه­ی حرفه ای در زمینه ی فروش و طراحی انواعی سازه های برزنتی را به شما معرفی نماییم.

علاوه بر آن اگر دوست دارید از موارد کاربرد این پارچه برزنت و ویژگی های آن بیش تر بدانید، حتما تا انتهای این مطلب را با ما همراه باشید.

برزنت شش لا چیست؟ 

 به طور کلی پارچه های برزنتی، از مواد نخ پنبه ای و پلی آستر تولید می گردند، البته استفاده از پلی آستر در تولید این پارچه ها رایج تر می باشد. این پارچه ها می توانند در ابعاد مختلف، طرح و رنگ های متفاوت و از همه مهم تر ضخامت های گوناگون تولید گردند.

پارچه های برزنتی را می توان به طریق مختلف دسته بندی کرد که اولین دسته بندی به صورت برزنت های چاپی، خطی، پارچه کانتینری، نانو، نسوز، شمعی و... می باشد که هر کدام ویژگی ها و کاربرد های متفاوتی دارند که در مقالات دیگر آن را به طور مفصل مورد بررسی قرار داده ایم.

دسته بندی دیگر پارچه های برزنتی براساس ضخامت آن ها و تعداد لایه های به کار رفته از برزنت در تولید پارچه های برزنتی است که هر چه تعداد این لایه ها بیش تر باشد، ضخامت آن ها بیش تر خواهد بود و در نتیجه طول عمر بالاتری دارند.

پارچه های برزنتی را در انواع مختف سه لا، شش لا و... می سازند. نمونه های شش لا از ضخیم ترین مدل های این پارچه است که در میان نمونه های دیگر پر طرفدار تر می باشد.

اگر درباره یقیمت پارچه برزنت در اصفهان هیچ اطلاعی ندارید حتما مقاله قیمت انواع چادر برزنت در اصفهان را بخوانید.

کاربرد های برزنت شش لا:

قبل از خرید برزنت شش لا بهتر است تا با کاربرد های این محصول آشنایی بیش تری پیدا کنید تا انتخاب بهتری در هنگام خرید داشته باشید.

  • تولید انواع چادر برزنت ها : بسیاری از چادر ها هم چون چادر های مسافرتی، چادرهای نظامی، گنبدی، چادر نمایشگاهی و... را از پارچه ای برزنتی شش لا می سازند. این پارچه ها مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش و پارگی دارند و تا سالیان سال برای شما کار می کنند. از طرفی امکان استفاده از این پارچه ها در تمامی مکان ها و شرایط جوی مختلف می باشد.
  • سقف سوله ها : خرید برزنت شش لا برای پوشاندن سقف سوله ها و یا مکان های روباز دیگر هم بسیار پرکاربرد است. بسیاری از سوله ها ممکن است روباز باشند. برای نگهداری و حفظ محصولات درون سوله، سقف آن را با پارچه های برزنتی می پوشانند که این برزنت ها اغلب از نمونه های شش لا می باشند.
  • کاور بار : رانندگان ماشین های سنگین هم چون کامیون ها و... بایستی در برابر شرایط جوی مختلف بار های خود را حفظ نمایند. در جاده ها امکان تغییر شرایط جوی و بارش های ناگهانی وجود دارد به همین دلیل بایستی روی آن ها را با چادر هایی از جنس برزنت شش لا بپوشانند. پس خرید برزنت شش لا برای رانندگان ضروری است.

مزیت خرید برزنت شش لا:

  • vپارچه های برزنتی شش لا اجازه ی عبور آب و حتی نور خورشید را از خود نمی دهند به همین دلیل برای تولید چادر های ضد آب بسیار مناسب می باشند.
  • vاین برزنت ها در تمامی مناطق کشور به راحتی در دسترس می باشند و خرید برزنت شش لا از تمامی مراکز فروش این پارچه هم چون فروشگاه چادر 24 امکان پذیر است.
  • vنسبت به کارایی بالا و جنس فوق العاده ای که دارند قیمت آن ها بسیار مناسب است.
  • vاین پارچه برزنت طول عمر بالایی دارند و در برابر سایش و خرابی بسیار مقاوم می باشند. با یک بار خرید برزنت شش لا از فروشگاهچادر 24، تا مدت های زیادی از خرید مجدد آن بی نیاز خواهید بود.
  • vدر ضخامت های مختلف و انواع مختلف تولید می گردند پس تنوع این محصولات بالا می باشد. هم چنین این پارچه ها را در رنگ های یشمی، خاکی، مشکی و... می توانید تهیه نمایید.

خرید برزنت شش لا از فروشگاه چادر 24 :

خرید برزنت شش لا از راه های متعددی امکان پذیر می باشد. یکی از این راه ها مراجعه ی حضوری به فروشگاه چادر 24 و خرید حضوری این محصول در رنگ و طرح های متفاوت می باشد. کارکنان حرفه­ای این فروشگاه امکان سفارش این پارچه ها را در قالب سازه های برزنتی برای شما فراهم نموده اند. 

دیگر راه خرید برزنت از چادر 24، سفارش و خرید اینترنتی آن از سایت اینترنتی فروشگاه چادر 24 می باشد. بدین طریق می توانید از هر جای کشور که هستید، از محصولات و هنر طراحی این مجموعه بهره مند گردید.

هم چنین برای دریافت اطلاعات بیش تر در خصوص انواع سازه های برزنتی و قیمت محصولات می توانید با مشاوران مجرب این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

 جمع بندی :

امروزه پارچه های برزنتی در تولید محصولات ضد آب و موارد بسیار دیگر بسیار پرکاربرد گشته اند. اغلب این محصولات را از برزنت های شش لا تولید می نمایند که نسبت به برزنت های دیگر ضخامت بالاتری دارند و به همین دلیل از نظر کیفیتی و دوام عمر برتر می باشند.

این محصولات می توانند انواع چادر های برزنتی گنبدی، کانتینری و... باشند. خرید برزنت شش لا از تمامی فروشگاه های فروش این محصول امکان پذیر می باشد اما ما به شما فروشگاه چادر 24 را پیشنهاد می نماییم که با خیالی آسوده می توانید خرید و نصب محصولات برزنتی خود را به این مجموعه ی حرفه ای بسپارید.