prices-of-various-types-of-tarpaulin-tents-in-isfahan

 قیمت انواع چادر برزنتی در اصفهان

قیمت انواع چادر برزنتی در اصفهان به فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد و اطلاع از آنها و در نظر گرفتن چند نکته در حین خرید می تواند شرایط را برای انتخاب نمونه های ارزان فراهم سازد.

به عبارت دیگر، در لیست قیمت چادر نمایشگاهی پارچه برزنت در اصفهان تنوع زیادی وجود دارد و متناسب با کاربرد و محل نصب و همچنین بودجه می توان انتخاب های متعددی داشت. چادر 24؛ ارائه دهنده انواع چادر نمایشگاهی در ادامه به چند عامل اصلی و مهم در تعیین قیمت این چادرها اشاره خواهد داشت.

دلیل تنوع در قیمت انواع چادر برزنتی در اصفهان چیست؟

با نگاهی گذرا در سایت های مختلف کاملا متوجه خواهید شد که نرخ های ارائه شده برای این پارچه ترانزیتی در اصفهان و سایر شهرها تفاوت زیادی دارد. شاید برایتان سوال بوجود آید که چرا نرخ ها تا این اندازه باید با هم تفاوت دارند؟  

دلیل این تفاوت قیمت ها گسترده می باشد و فاکتورهای بسیار زیادی در این زمینه نقش دارند که مهم ترین آنها عبارتند از:

قیمت چادر نمایشگاهی برزنتی ضد آب

یکی از مهم ترین و اصلی ترین فاکتورهایی که باعث میشوند تا نرخ های ارائه شده برای این چادرها با هم تفاوت داشته باشد، نوع پارچه به کار رفته در آنها می باشد. پارچه های به کار رفته برای چادر نمایشگاهی، برزنت و کانتینری و ترانزیتی می باشند که هر یک دارای زیرمجموعه های متعددی هستند.

از رایج ترین آنها می توان به پارچه برزنت اشاره نمود که به صورت یک لا یا شش لا بافته شده و روکش پلی اتیلن در آنها استفاده میشود. این پارچه ها با توجه به نوع روکش به کار رفته در آنها میزان مقاومت متفاوتی در برابر نم و رطوبت خواهند داشت و به همین دلیل قیمت های آنها متفاوت است.

قیمت چادر نمایشگاهی برزنت ضد آب در اصفهان و سایر شهرها نسبت به برزنت های معمولی گران تر می باشد. اما مساله مهمی که وجود دارد این است که، این چادرها در فضای باز استفاده میشوند و به همین دلیل باید بتوانند در برابر بارش برف و باران به خوبی مقامت کنند تا بتوان از فضای زیر چادر برای برگزاری نمایشگاه های دائم یا موقت استفاده کرد. لذا پرداخت هزینه کمی بیشتر برای خرید چادر نمایشگاهی ضد آب کاملال توجیه شده خواهد بود.

قیمت خرید عمده انواع چادر برزنت نمایشگاهی

از دیگر مواردی که باعث میشود تا تفاوت در قیمت انواع چادر نمایشگاهی برزنت در اصفهان بوجود آید، مقدار سفارش شما می باشد. این کاملا طبیعی است که خریدهای عمده همیشه مشمول تخفیف می باشند و به همین دلیل نرخ های ارائه شده برای این نوع خریدها ارزان تر از خریدهای جزئی و متری می باشد.

به عنوان مثال، اگر هدف خرید چادر نمایشگاهی بزرگ می باشد، قیمت آنها در هر متر ارزان تر زمانی خواهد بود که تنها قصد خرید پارچه برای چادرهای کوچک داشته باشید.

قیمت خرید انواع چادر نمایشگاهی برزنت از نمایندگی

تولید کنندگان پارچه های چادر نمایشگاهی زیاد می باشند و برخی وارداتی هستند. به همین دلیل تنها تعداد محدودی از فروشندگان به عنوان نماینده اصلی فعالیت دارند. خرید از نمایندگی ها مزایای زیادی را به همراه دارد که از مهم ترین آنها می توان به ارائه محصولات با قیمت های ارزان اشاره نمود. 

البته خرید از نمایندگی ها مزایای دیگری از قبیل تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش را نیز در بر دارد که می تواند تا حد بسیار زیادی منجر به افزایش رضایتمندی مشتریان شود.

با توجه به موارد فوق، از دیگر دلایل و فاکتورهایی که باعث میشود تا قیمت های این چادرها در اصفهان با سایر شهرها تفاوت داشته باشد، محل خرید می باشد. اگر خرید از نمایندگی ها صورت گیرد بدون شک ارزان تر از خرید از واسطه های فروش می باشد.

خرید ارزان ترین چادر نمایشگاهی در اصفهان

با توجه به آنچه در طول متن اشاره شد، برای خرید انواع چادر برزنت نمایشگاهی با قیمت ارزان کافیست چند نکته را مد نظر قرار دهید که عبارتند از:

  • مقایسه جنس پارچه ها از نظر ضخامت، ضد آب بودن و نوع مواد به کار رفته در روکش
  • سفارش چادرهای نمایشگاهی به صورت عمده
  • خرید از چادر برزنتی از نمایندگی
  • خرید اینترنتی چادرهای نمایشگاهی از مراکز فروش معتبر و شناخته شده

فروش عمده چادر برزنت نمایشگاهی در اصفهان

چادر 24 یکی از بزرگترین نمایندگی های فروش انواع پارچه برزنت می باشد که محصولات خود را به صورت عمده و جزئی ارائه می دهد. محصولات ارائه شده توسط این مجموعه بدون واسطه نه تنها در اصفهان، بلکه در سایر شهرهای ایران از قبیل تهران، کرج و مشهد و غیره با قیمت ارزان در دسترس می باشد.

به منظور فراهم ساختن شرایط آسان برای خرید این چادرها امکان خرید اینترنتی در این سامانه فراهم شده و کافیست محصوصلات مورد نظر را انتخاب نموده و در محل مورد نظر تحویل بگیرید. از مهم ترین دلایل و مزایای خرید این چادرها از چادر 24 می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارائه مشاوره قبل از خرید توسط کارشناسان فروش حرفه ای و متخصص
  • فروش عمده و بدون واسطه انواع چادرهای نمایشگاهی ضد آب
  • پاسخگویی و پشتیبانی در ساعات کاری در تمام روزهای غیر تعطیل
  • ارائه خدمات پس از فروش برای تمام محصولات