price-of-ceiling-tarpaulin

 قیمت برزنت سقفی

 قیمت برزنت سقفی به دلیل تفاوت هایی که در ضخامت و استحکام و نوع این پارچه ها وجود دارد در طیف گسترده ای تغییر می کند. این پوشش های سقفی برای محیط های مختلف از جمله پوشاندن سوله های بزرگ صنعتی، تراس و پارکینگ و استخر و غیره مورد استفاده قرار گرفته و ضد آب و نسوز می باشند. 

.چادر 24؛ ارائه دهنده انواع پارچه برزنت در ادامه ویژگی ها و عوامل متعددی که منجر به افزایش قیمت یا ارزان تر شدن آنها دارد را بررسی خواهد نمود

قیمت برزنت سقفی نانو

پارچه برزنت در انواع مختلفی توسط برندهای گوناگون تولید میشوند و برخی از آنها کیفیت بسیار بالایی داشته و برخی در سطوح پایین تری قرار دارند.

یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع پارچه برزنت که با تکنولوژی روز دنیا تولید میشود، برزنت نانو می باشد. این پارچه ها دوام بسیار بالایی داشته و بدنه آنها کاملا در برابر آب و شعله های آتش و افزایش و کاهش های ناگهانی دما عایق می باشند.

در حالت کلی قیمت برزنت سقفی نانو نسبت به سایر انواع برزنت گران تر می باشد، اما به دلیل نصب آنها در فضاهای باز با شرایط دمایی و آب و هوایی مختلف انتخاب آنها کاملا توجیه شده است.

لازم به ذکر است که فن آوری نانو به کار رفته در فرآیند تولید این نوع برزنت باعث میشود تا ورود اشیای نوک تیز به دبنه آنها و همچنین فشار و وزش باد شدید اختلالی در ساختارشان ایجاد نکند.

قیمت برزنت سقفی ضد آب

یکی از اصلی ترین دلایل برای استفاده از برزنت سقفی، جلوگیری از ورود قطرات باران و برف به فضای زیرین آن می باشد. به همین دلیل ضد آب بودن سقف اهمیت بسیار زیادی داشته و لازم است در انتخاب برزنت برای آنها دقت شود.

قیمت برزنت پارچه ترانزیتی سقفی ضد آب که در اغلب مواقع دارای یک یا دو روکش پلاستیکی می باشند بر اساس تعداد لایه ها تغییر می کند. برزنت های دو رو در هر دو طرف از لایه پلی استر و پی وی سی استفاده شده و به همین دلیل احتمال نفوذ قطرات آب به درون آنها تقریبا صفر می باشد.

با توجه به شرایط آب و هوایی اگر امکان بارش باران در محل نصب این برزنت های سقفی پایین می باشد، می توانید با انتخاب برزنت سقفی یک رو تا حد زیادی در قیمت آنها کاهش ایجاد کنید. پارچه های یک رو ضد آب می باشند اما مقاومت آنها از نوع دو رو کمتر است و برای مناطق با بارش باران کم گزینه ایده آلی هستند.

برزنت سقفی عمده ارزان قیمت

تفاوتی ندارد که برزنت یک رو ضد آب انتخاب می کنید یا دو رو، در هر صورت در شرایطی که خرید را عمده انجام دهید از تخفیف می توانید استفاده کنید. این مساله مخصوصا در شرایطی که مراکز و نمایندگی های اصلی را برای خرید انتخاب کنید اهمیت خود را بیشتر نشان می دهد.

قیمت برزنت سقفی مهم است یا کیفیت؟

پارچه برزنت از نظر بافت و تعداد لایه های به کار رفته در آنها تنوع زیادی داشته و نوع سه لایه و شش لایه بیشترین کاربرد را دارند. به منظور افزایش استحکام و مقاوم سازی این پارچه ها در برابر شرایط محیطی و نم و رطوبت و غیره، لایه ای از مواد پلی استر و پی وی سی بر روی یک یا دو رو آنها ایجاد میشود.

به طوریکه برخی از این پارچه ها به نام برزنت مشمع کانتینری یا پلاستیکی شناخته شده هستند. حال سوال این است که در خرید برزنت های سقفی کیفیت مهم است یا قیمت؟

در پاسخ به به این سوال باید گفت، قیمت و کیفیت هر دو مهم می باشند و باید بتوانید تلفیقی از هر دو مورد را بدست آورید. چشم پوشی از کیفیت و استحکام این پارچه ها و خرید ارزان آنها در نهایت منجر به پوسیدگی و پارگی سریع سقف و بوجود آمدن خسارت مادی خواهد شد. 

برای اینکه بتوانید برزنت سقفی را ارزان قیمت و با کیفیت خریداری کنید، کافیست چند نکته مهم را مد نظر قرار دهید که عبارتند از:

  • تا حد امکان سعی کنید خرید عمده انجام دهید. خریدهای عمده همیشه با افزایش متراژ سفارش از تخفیف های بالاتری برخوردار میشوند.
  • نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر را انتخاب کنید. این مراکز امکان خرید مستقیم و بدون واسطه را فراهم نموده و محصولات مختلف را با قیمت درب کارخانه ارائه می دهند.
  • هر یک از مراکز فروش این پارچه ها به دلیل تفاوت کیفیت محصولات و سایر موارد قیمت های متفاوتی را ارائه می دهند. به همین دلیل بهتر است ابتدا نرخ ها با هم مقایسه شوند. با توجه به اینکه اغلب مراکز اصلی ارائه دهنده این پارچه ها در تهران و شهرهای بزرگ می باشند، مراجعه حضوری به تمام آنها زمان بر و هزینه بر خواهد بود. لذا پیشنهاد می کنیم با خرید اینترنتی شرایط را برای مقایسه آسان برای خودتان فراهم کنید.
  • رقابت های موجود بین مراکز فروش این پارچه ها به نفع مشتریان می باشد، چون تخفیف های ویژه ای برای جذب آنها ارائه می دهند. با خرید آنلاین می توانید از این تخفیف ها مطلع شده و برزنت سقفی با قیمت ارزان خریداری کنید.

خرید برزنت سقفی درجه یک ارزان

چادر 24 یکی از بزرگترین نمایندگی های انواع پارچه برزنت و پارچه کانتینری و ترانزیتی می باشد که با قیمت ارزان محصولات مختلف را ارائه می دهد. با توجه به اینکه محصولات این مجموعه بدون واسطه به سراسر ایران ارسال شده و به صورت آنلاین و تلفنی قابل سفارش می باشند، لذا قیمت های آنها در سطح پایینی قرار گرفته اند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان فروش چادر 24 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی این مجموعه شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 18 پاسخگوی شما می باشند.