tricks-to-buy-a-cheap-fabric-canopy

 

ترفندهای خرید سایبان پارچه ای ارزان

خرید سایبان پارچه ای ارزان برای حیاط، استخر، مغازه و کمپینگ و غیره به دلیل کارایی و کاربرد و مزایای متعدد آن از تقاضای زیادی برخوردار است. هر یک از این سایبان ها می توانند شرایط را برای استفاده بهینه از فضاهای روباز در روزهای مختلف سال با شرایط آب و هوایی گوناگون را فراهم کنند. 

چادر24 در ادامه به چند اصل مهم برای خرید ارزان ترین سایبان پارچه ای اشاره خواهد داشت.

 

خرید سایبان پارچه ای ارزان برای حیاط

یکی از اصلی ترین موارد کاربرد انواع سایبان پارچه ای، استفاده از آنها در فضای باز حیاط منازل و محیط های اداری و تجاری می باشد. با استفاده از این سایبان ها می توان بخشی را برای دورهمی ها در روزهای بارانی و حتی زیر نور خورشید فراهم کرد.

علاوه براین، می توان پارکینگ موقت با هزینه ارزان را با خرید سایبان پارچه ای ایجاد کرد که اصلی ترین کاربرد برای این سایبان ها به شمار می رود.

اگر به دنبال گزینه های مناسب در خرید سایبان پارچه ای ارزان برای حیاط منزل هستید، ابتدا باید اندازه دقیق و مناسب را تخمین بزنید. بر اساس نیاز و نوع کاربرد مورد نظر برای سایبان اندازه گیری های لازم را انجام دهید، چون از اصلی ترین فاکتورها در تعیین قیمت سایبان پارچه ای متراژ پارچه به کار رفته برای آنها می باشد.

به عنوان مثال اگر تنها برای یک بخش کوچک از حیاط برای دورهمی قصد دارید این سایبان ها را استفاده کنید، قطعا هزینه کمتری نسبت به زمانی که هدف ایجاد پارکینگ بزرگ داخل حیاط باشد در بر خواهد داشت.

 

خرید سایبان پارچه ای ارزان برای مغازه

از دیگر موارد کاربرد این سایبان پارچه ای ها می توان به استفاده از آنها در ورودی مغازه ها اشاره نمود. برای خرید سایبان پارچه ای مغازه با قیمت ارزان، لازم است کیفیت را با دقت زیاد بررسی کنید.

توجه داشته باشید که سایبان پارچه ای مغازه ها در ساعات زیادی از شبانه روز در معرض تابش مستقیم نور خورشید می باشند. به همین دلیل استفاده از پارچه های بی کیفیت که مقاومت خوبی در برابر اشعه UV ندارند می تواند بدترین انتخاب باشد. چون بزودی پارچه دچار پوسیدگی و پارگی خواهد شد و هزینه زیادی را مجدد به همراه دارد.

انتخاب درست برای خرید سایبان پارچه ای ارزان برای مغازه، استفاده از پارچه های برزنت و ترانزیتی با کیفیت و ضخیم می باشد که مقاومت بسیار بالایی دارند. این پارچه ها در رنگ های مختلفی موجود بوده و می توان انواع مختلف آن را متناسب با شرایط محیط مورد نظر انتخاب و خریداری کرد.

از دیگر مواردی که می توان برای خرید سایبان پارچه ای مغازه با قیمت ارزان انتخاب کرد، سایبان های دستی می باشد. این سایبان ها برای باز و بسته شدن دارای دسته های مخصوص بوده و با نیروی دست تنظیم میشوند. به دلیل عدم استفاده از موتورهای برقی بر روی این سایبان ها قیمت ارزان تری نسبت به نوع سایبان برقی دارند.

 

کدام سایبان پارچه ای را بخریم؟

در حالت کلی می توان گفت در خرید سایبان پارچه ای در مرحله اول باید به جنس پارچه به کار رفته در آنها توجه داشته باشید. پارچه های مورد از کاربردی ترین گزینه ها در میان پارچه های مورد استفاده در این سایبان ها می توان به پارچه برزنت، کانتینری و ترانزیتی اشاره نمود. هر یک از این پارچه ها دارای مزایای خاصی هستند و بر اساس محیط نصب می توان آنها را انتخاب نمود. لذا برای انتخاب بهتر این پارچه ها بهتر است از چند ویژگی در هر یک از آنها اطلاع داشته باشید که عبارتند از:

  • سایبان پارچه ای برزنت: پارچه های برزنتی در برابر تابش مستقیم نور خورشید مقاومت خوبی داشته و از نظر ضخامت و میزان استحکام در گروه های مختلفی تقسیم بندی میشوند. هر چه ضخامت این پارچه ها بیشتر باشد، گرماژ افزایش پیدا نموده و در نهایت باعث گران تر شدن آنها خواهد شد.
  • سایبان پارچه ای کانتینری: پارچه های کانتینری که بیشتر برای ماشین های سنگین مخصوص حمل و نقل کالاها کاربرد دارند، ضد اشتعال بوده و کاملا ضد آب هستند. علاوه براین، اگر به دنبال گزینه ای مناسب برای خرید سایبان پارچه ای ارزان برای نمایشگاه ها هستید، این پارچه ها می توانند انتخاب خوبی باشند.
  • سایبان پارچه ای ترانزیتی: این پارچه ها نه تنها به عنوان سایبان کمپینگ مورد استفاده قرار میگیرند، بلکه برای بالکن و تراس و حیاط نیز انتخاب ایده آلی هستند. به دلیل استفاده از روکش پلی اتیلن بر روی این پارچه ها مقاومت آنها در برابر تابش نور و بارش برف و باران تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می کند.
 

کدام سایبان پارچه ای را بخریم؟

علاوه بر تفاوت هایی که در قیمت پارچه های مختلف وجود دارد، تعداد واسطه های موجود بین مرکز اصلی فروش و فروشنده نهایی نیز می تواند تاثیر بسزایی در قیمت ها داشته باشد. 

به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای خرید این سایبان ها نمایندگی های اصلی را انتخاب کنید چون بدون واسطه و با قیمت ارزان محصولات خود را ارائه می دهند. چادر24 یکی از بزرگترین مراکز فروش سایبان پارچه ای با قیمت ارزان می باشد که چند ویژگی منحصر به فرد دارد که عبارتند از:

  • تنوع بسیار بالا در انواع سایبان های پارچه ای برزنت، کانتینری و ترانزیتی و غیره
  • ارائه انواع سایبان برقی و دستی در رنگ های متنوع
  • فروش سایبان پارچه ای بدون واسطه با قیمت ارزان
  • ارسال تمام محصولات به سراسر ایران
  • ارائه مشاوره رایگان و پشتیبانی برای تمام خدمات