نصب انواع سایبان پارچه ای مشهد

نصب انواع سایبان پارچه ای مشهد

 نصب انواع سایبان پارچه ای مشهد به صورت متحرک و ثابت در ورود مغازه ها، محوطه مجتمع های مسکونی برای ایجاد پارکینگ موقت خودرو و غیره از خدمات قابل ارائه در چادر 24 می باشد. 

این مجموعه سایبان پارچه ای با بدنه برزنت بسیار مقاوم در اندازه و ابعاد مختلف را با قیمت ارزان درب کارخانه ارائه داده و همگی مشمول تضمین کیفیت می باشند. در ادامه با این خدمات و قیمت و نحوه خرید و نصب آنها بیشتر آشنا خواهید شد.

سایبان پارچه ای مغازه در مشهد

ورودی مغازه ها مخصوصا در سوپرمارکت ها، پروتئینی و میوه فروشی ها در اغلب مواقع با مشکل تابش مستقیم نور خورشید مواجه می باشند. به همین دلیل از سایبان های پارچه ای برای آنها می توان استفاده نمود که تاثیر بسیار زیادی بر جلوگیری از تابش نور خورشید و همچنین بارش باران و برف دارند. نصب سایبان پارچه ای برای مغازه در مشهد یکی از خدمات چادر 24 می باشد که با پارچه های برزنت ارائه می گردد.

استفاده از برزنت های ضد آب و نسوز برای این سایبان ها شرایطی را فراهم می کند تا بارش برف زیاد یا تابش نور خورشید منجر به پوسیدگی و خرابی آنها نشود. علاوه براین، امکان چاپ طرح های تبلیغاتی نیز بر روی بدنه سایبان وجود دارد که می تواند گزینه ای ایده آل برای تبلیغات محیطی مغازه ها و فروشگاه ها به شمار رود. 

سایبان پارچه ای خودرو مشهد

در معماری بسیاری از آپارتمان های قدیمی به پارکینگ اهمیت زیادی داده نمیشد و به همین دلیل بسیاری از منازل مسکونی فاقد این امکان می باشند. علاوه براین، فضای پارکینگ ها محدود بوده و به همین دلیل در بسیاری از مواقع خودروها در فضای باز حیاط پارک میشوند. روزهای گرم تابستان و بارش و باران و برف و درجه منفی دمای زمستان همگی چالش های زیادی را در این شرایط به همراه دارند.

با توجه به اینکه ساخت پارکینگ نیاز به مجوز داشته و باعث میشود فضای حیاط بسیار کوچک و غیر استاندارد شود، به همین دلیل باید به دنبال سایر گزینه ها بود. نصب سایبان پارچه ای خودرو از جمله انتخاب های بسیار عالی در این شرایط می باشد. این سایبان ها تاثیری بر فضای موجود در محوطه ساختمان ها ندارند و سازه آنها تماما بر روی دیوار نصب میشود. 

علاوه براین، با توجه به شرایط مورد نیاز می توان آنها را در حالت باز یا جمع قرار داد. قیمت ارزان، نصب آسان و سریع، قابل حمل بودن و تنوع بالا در طرح و رنگ، مقاومت بسیار زیاد در برابر شرایط دمایی مختلف همگی از مزایای این سایبان ها به شمار می روند.

نصب سایبان پارچه ای متحرک
 سایبان های پارچه ای ارائه شده توسط چادر 24 در مشهد در دو گروه کلی ثابت و متحرک قابل تقسیم بندی می باشند. نوع ثابت این سایبان ها همان طور که از نامشان مشخص است، ثبات بوده و امکان باز و بسته شدن بر حسب شرایط را دارا نمی باشند. در نوع متحرک این سایبان ها می توان با توجه به نیاز سایبان را با اهرم و میله آویز کنار آن باز و بسته کرد. 

از مهم ترین مزایای نوع متحرک این سایبان ها می توان به ماندگاری و طول عمر بالا اشاره نمود. چون در روزهای بسیار سرد و حتی روزهای گرم تابستان که خودرو در محوطه وجود ندارد می توان سایبان را جمع کرد. در این شرایط قطعا آسیب کمتری به مرور زمان به بدنه و روکش سازه وارد خواهد شد. همچنین می توانید مقاله ی سایبان پارچه ای مناسب فضای باز را مطالعه کنید.

نصب سایبان برقی دو طرفه

علاوه بر ورودی مغازه ها و محوطه منازل مسکونی، از سایبان ها در محوطه سازمان ها و ادارات بزرگ و همچنین پارک ها و غیره نیز می توان استفاده نمود. این سازه ها در دو نوع یک طرفه و دو طرفه قابل اجرا می باشند و هر دو نوع دستی و برقی هستند.

نوع یک طرفه همان طور که از نامش مشخص است، در یک جهت امکان باز و بسته شدن را دارا می باشد. در مقابل، نوع دو طرفه این سایبان ها از دو بخش جدا تشکیل شده و هر یک را می توان به صورت جدا از هم باز و بسته کرد.

نصب سایبان های پارچه ای دو طرفه برقی در مشهد از دیگر خدمات قابل ارائه توسط چادر 24 می باشد که با بهترین متریال در اندازه و ابعاد مختلف انجام می گردد. علاوه بر ایجاد پارکینگ های متحرک با قیمت ارزان در مدت زمان کوتاه در محوطه ترمینال ها، فرودگاه و سازمان و ادارات، از این سایبان ها می توان در رستوران ها نیز استفاده نمود. لازم به ذکر است به دلیل استفاده از موتور الکتریکی بر روی این سایبان ها قیمت آنها بیشتر از نوع معمولی و یک طرفه می باشد.

قیمت سایبان پارچه ای در مشهد

قیمت سایبان پارچه ای تنوع زیادی دارد و دلیل اصلی آن، تنوع در نوع سازه می باشد. به عنوان مثال، نرخ های ارائه شده برای سایبان های دو طرفه برقی در حالت کلی همیشه گران تر از نوع یک طرفه و دستی می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که پارچه های مورد استفاده برای این سازه ها دارای تنوع بالایی می باشد. استفاده از برزنت، پارچه ترانزیتی ضد آب و روکش پی وی سی و پلی استر و همچنین پارچه های نانو کاربرد زیادی در این سایبان ها دارند که قیمت های متفاوتی برای آنها ارائه می گردد. 

به دلیل تعداد زیاد عوامل و فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت سایبان پارچه ای در مشهد و همچنین اثر نوسانات نرخ ارز بر آنها پیشنهاد می کنیم با کارشناسان فروش چادر 24 تماس بگیرید.

فروش سایبان پارچه ای ارزان در مشهد

چادر 24 نه تنها پارچه های مورد استفاده در این سایبان ها را ارائه می دهد، بلکه سازه فلزی آنها را نیز تولید و نصب را توسط افراد متخصص نیز انجام می دهد. پارچه های این سایبان ها همگی با قیمت درب کارخانه و بدون واسطه ارائه شده و سازه ها نیز همگی فلزی و از بهترین متریال می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان و مشاهده نمونه کارهای اجرا شده توسط این مجموعه می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه با کارشناسان چادر 24 تماس بگیرید.