chador_cantineri.jpg
برای تهیه چادر کانتینری از پارچه های برزنتی استفاده می شود که به دلیل ضد آب بودن و عموما نسوز بودن این نوع پارچه، موارد استفاده ی زیادی دارد از جمله: روکش ماشین های کانتینری و باری، در تولید روکش و محافظ کالا، چادر ماشین، روکش صندلی خودرو، برای ساخت سایبان ها، در تولید برخی پوشاک مثل کاپشن و کفش های ضد آب و کوله پشتی و ...
امروزه در جاده های کشور شاهد ماشین های باری سنگین و نیمه سنگین هستیم که مجهز به این محافظ ها هستند.
استفاده از این روکش ها برای ماشین های حمل بار ضروری است چرا که در حین رفت و آمد این ماشین ها در جاده، احتمال بارش برف و باران وجود دارد و ممکن است کالای در حال حمل، خیس شود و یا آسیب ببیند.
همچنین برای حمل میوه ها و سبزیجات و علوفه و بار های از این قبیل، وجود این محافظ ها لازم است، چرا که در طول مسیر و با سرعت گرفتن ماشین حمل بار و سربالایی و سر پایینی های جاده ممکن است بار به بیرون ریخته شود به همین دلیل باید از این محافظ ها استفاده شود.
کسانی که بارشان را برای جابجایی به کامیون یا تریلی حمل بار تحویل می دهند، انتظار دارند که کالا یا بارشان سالم و بدون هیچ آسیبی به مقصد برسد به همین دلیل صاحبین ماشین های حمل بار موظف هستند با تجهیز خودروی خود به این چادر ها از کالای مورد نظر محافظت کنند.
برای خرید چادر کانتینری بهتر است جستجو کنید و جاهایی که فروش چادر کانتینری دارند را پیدا و نوع مرغوب آن را تهیه کنید.

موارد استفاده ی چادر کانتینری محافظ کالا کدامند؟
چادر کانتینری محافظ کالا موارد استفاده ی ضروری و مهمی دارد. ماشین های سنگین و ترانزیت حمل بار برای حفاظت از کالا، باید مجهز به این چادرها باشند.
علاوه بر اینکه این چادر ها ضد آب هستند و جلوی نفوذ بارندگی به کالا را می گیرند، خیلی از این ماشین ها بار هایی حمل می کنند که اشتعال زا هستند که بسیار خطرناک و حساس است و لزوم استفاده از این چادر های نسوز را بیشتر می کند.
ماشین های حمل بار گاهی اوقات، کالا های قیمتی و گرانبها را در بین شهر ها و حتی کشور ها حمل و نقل می کنند که با پوشش این کالا، علاوه بر جلوگیری از آسیب به این اموال، از دزدیده شدن آن ها هم جلوگیری می شود.
امروزه در محل های دپوی کالا و انبار ها از چادر کانتینری برای پوشاندن کالا استفاده می شود تا از نشستن آلودگی و گرد و غبار بر روی این وسیله ها یا کالا جلوگیری شود. همچنین در این انبار ها حشرات و حتی موش ممکن است وجود داشته باشد که به بارها آسیب وارد کنند که وجود یک پوشش محافظ از این آسیب ها جلوگیری می کند و این اموال سالم به دست صاحبین شان می رسند.
برای انبار ها که کالا در سطح وسیعی نگهداری می شود بهتر است به تولیدی هایی که دوخت چادر کانتینری انجام می دهند، سفارش بدهید تا این چادر ها را در اندازه های بزرگتر برای شما تولید کنند.

چادر کانتینری محافظ کالا را از کجا باید تهیه کرد؟
امروزه کارگاه ها و تولیدی هایی وجود دارند که با پارچه های برزنتی مرغوب که اغلب ضد آب و در مقابل آتش نسوز هستند، تولید چادر کانتینری می کنند.
تولیدی ها و جا های زیادی برای فروش عمده چادر کانتینری وجود دارند، شما با تحقیق و جستجو در اینترنت می توانید این کارگاه ها و شرکت ها را پیدا و مورد ارزیابی قرار دهید.
با مراجعه به این محل ها می توانید از قیمت چادر کانتینری با خبر شوید و با توجه به بودجه تان، جای مناسب را برای خرید انتخاب نمایید.
تولیدی ها و کارگاه ها آماده ی طراحی این چادر ها و محافظ ها در اندازه و مدل دلخواه شما هستند.
اگر بودجه ی کافی برای خرید این محافظ ها ندارید، می توانید به بازار هایی که این محافظ ها را بصورت دست دوم بفروش می رسانند مراجعه و چادر کانتینری ارزان قیمت تهیه کنید.

اگر خودروی حمل بار شما به این چادر ها مجهز نیست بهتر است هر چه زودتر اقدام به نصب چنین محافظ هایی نمایید تا از ضرر های احتمالی که ممکن است به کالای مشتری تان وارد شود جلوگیری نمایید.